AndroidHealthClinic

Man 2 keer opgepakt, in een paar uur tijd

bakvis

Competitive Bodybuilder
Waardering
179
Lengte
1m73
Massa
74kg
Man steelt twee keer lokfiets

DEN HAAG - De politie heeft dinsdag in Den Haag een 35-jarige Hagenaar twee keer in een paar uur tijd betrapt op het stelen van een lokfiets. Dat heeft de politie gemeld.

m1dzitna41du.jpg
© ANP

Agenten hadden 's middags een fiets neergezet in de Wagenstraat en hielden die in de gaten. De Hagenaar nam de fiets mee. Hij werd even verderop in zijn kraag gevat en meegenomen naar het bureau.
Toen hij met een proces-verbaal op zak weer op vrije voeten kwam, liep hij langs de plek waar hij eerder de fiets had gestolen. Hij zag weer een rijwiel staan en kon de verleiding niet weerstaan om deze ook te stelen.

Dezelfde agenten konden hem inrekenen, omdat het weer om een lokfiets ging.

Bron; nu.nl

Hahahaha, dan ben je toch echt een achtelijk idioot iemand.

staat zo'n lokfiets op slot?

Hoe ziet een lokfiets er eigenlijk uit, of was ie homo en zat er geen zadel op ofzo?

Hey uitlokking doen we toch niet aan in nl?

Dezelfde plek, dan ben je wel echt dom :roflol:

Maar ik vind het beetje stom als ie niet eens op slot staat, daar pak je niet echt de notoire fietsenjatters mee, maar ook gelegenheidsdieven.

staat zo'n lokfiets op slot?

nee juist niet. Zijn niet op slot, meestal ook een fiets in prima staat en beter dan een gemiddelde fiets en ze worden ook zo neergezet dat ze vrijwel direct opvallen. Oftewel ze maken het ze zo aantrekkelijk mogelijk :P

Maar dat is provoceren dit vindt ik absoluut niet kunnen!
die man moet minstens een schadevergoeding krijgen van 2,5 miljoen!

nee juist niet. Zijn niet op slot, meestal ook een fiets in prima staat en beter dan een gemiddelde fiets en ze worden ook zo neergezet dat ze vrijwel direct opvallen. Oftewel ze maken het ze zo aantrekkelijk mogelijk :P

Zo'n fiets zou ik ook wel meenemen.

:roflol: ...Hagenaar; dat wil dus niet zeggen dat het om een autochtoon gaat...

Heb er iig geen probleem mee. Zo veeg je preventief de straten schoon.

Iedereen zou en mooie openstaande fiets meepakken als je er één nodig hebt. Zo pak je echt niet de grotere fietsendieven aan. Hiermee vul je enkel de zakken van de overheid, geldklopperij is het.

Zo'n fiets zou ik ook wel meenemen.

Heb zelf een keer een mountainbike gezien. Die open stond tegen een muurtje iets verder dan waar normaal fietsen worden neergezet zodat die alleen staat en direct opvalt. Was ook echt een goede fiets met remschijven voor en achter, schokdempers etc. Dacht meteen dit moet een lok fiets zijn :D Ging ik de hoek om stond een politie wagen verder op verstopt ergens lol.

Iedereen zou en mooie openstaande fiets meepakken als je er één nodig hebt. Zo pak je echt niet de grotere fietsendieven aan. Hiermee vul je enkel de zakken van de overheid, geldklopperij is het.
Spreek voor jezelf. Van andermans spullen blijf je af.

iedereen doet dat..nou als iedereen zo denkt..dan zie ik het erg somber in
allemaal nekschot...iedereen die dit zou doen

Inderdaad vraag maar aan Corleone

Ik had er zelf ook al een paar keer een meegenomen, Mooie fietsen man. De eerst keer een spik splinter nieuwe Batavus en de andere keer een nieuwe Gazellen fiets....mooie fietsen hoor :rolleyes:

Heb zelf een keer een mountainbike gezien. Die open stond tegen een muurtje iets verder dan waar normaal fietsen worden neergezet zodat die alleen staat en direct opvalt. Was ook echt een goede fiets met remschijven voor en achter, schokdempers etc. Dacht meteen dit moet een lok fiets zijn :D Ging ik de hoek om stond een politie wagen verder op verstopt ergens lol.
Wel mooi opzich als je keihard wegscheurt met dat ding en ze je niet te pakken krijgen :D

:( K*twouten.

Terug
Naar boven