- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
doe jij dat dan ook!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor!
Nou, nou grote mond voor een klein jochie van veertien heb je.
Ik ben benieuwd hoeveel jij over 30 jaar traint als je een drukke baan hebt, een tienerdochter hebt, en alleenstaande ouder bent.
Maar ik was net van plan om toch een paar deadlifts bij te doen, want dit was even echt te weinig, al was ik toch wel weer moe vandaag. Gezeik weer.
Dus deadlift 64kg 4r 4r.
Maak wat tijd vrij en train een uurtje met goed schema.
Normaal doe ik wat aan bedrijfsfitness op de dinsdagavond. Dat is dan buikspieren en beenspieren, maar dan niet echt 'bodybuilding' meer fitness, met te veel reps. Al moet ik zeggen dat de omgeving wel stimulerend werkt, ik wordt opgezweept door een instructrice die normaal als verpleegster in het ziekenhuis hier werkt et cetera. 
Euh ja.... Dan nu mijn eerste berichtje in mijn logje sinds zes weken. Te vertellen valt dat ik aan mijn aambeien geopereerd ben, en sindsdien een paar weken laxeermiddelen heb moeten slikken en ongeveer drie kilo ben afgevallen, van 81,5 naar 78. Ok nu we uitgelachen zijn, dit is dus best een pijnlijk probleem hoor! Nu ben ik weer hersteld enigsinds, naar 79.5 kilo, en ik heb iig een rondje gaasperplas gedaan zondag.![]()

Ervaar je zoveel stress dan dat je er aambeien van krijgt?

Maar toch, de oorzaak van een kleine tegenslag de afgelopen weken. Nu weer trainen dus.bedrijfsfitness da's cardio en fullbody fitness dingetjes, om maar weer mee te beginnen.

ga je dan nu ook beginnen met normaal trainen gewichten omhoog e.d.??