AndroidHealthClinic

Marc W is weer bezig

Ja hoor! :roflol:

Nou, nou grote mond voor een klein jochie van veertien heb je.

Ik ben benieuwd hoeveel jij over 30 jaar traint als je een drukke baan hebt, een tienerdochter hebt, en alleenstaande ouder bent.

Maar ik was net van plan om toch een paar deadlifts bij te doen, want dit was even echt te weinig, al was ik toch wel weer moe vandaag. Gezeik weer.

Dus deadlift 64kg 4r 4r.

Hij heeft nochtans een punt.

Maak wat tijd vrij en train een uurtje met goed schema.

• Topic Starter Topic Starter
Maak wat tijd vrij en train een uurtje met goed schema.

Klopt, maar breng dat even wat vriendelijker heh. :p Normaal doe ik wat aan bedrijfsfitness op de dinsdagavond. Dat is dan buikspieren en beenspieren, maar dan niet echt 'bodybuilding' meer fitness, met te veel reps. Al moet ik zeggen dat de omgeving wel stimulerend werkt, ik wordt opgezweept door een instructrice die normaal als verpleegster in het ziekenhuis hier werkt et cetera.

Daarnaast moet ik wat gaan doen aan echte laag frequentie beenspier training. Vorige week heb ik dat gedaan bij een gratis inkijkdag hier bij een nieuwe sportschool. Nu was het 'wat doen om in ieder geval niet niks gedaan te hebben'.

Ik moet nu inderdaad een echt plan maken voor me benen, want dat bedrijfsfitness is gewoon niet zwaar genoeg.

het gaat de goeie kant op - een sportschool is een begin

Mag ik even gebruik van je log maken om huntelaar uit te lachen? MWHAHAHAHAHAHAHAHAHA :roflol:

Het belangrijkste is dat die schouder het blijft doen. En daarna dat ik gewoon tijd en energie heb. Het is gewoon druk als alleenstaande vader van een tienerdochter. Ik denk dat dat het belangrijkste is na zeg je 30ste, 40ste, er tijd en prioriteit aan geven. Fysiek is nog best wat te bereiken. En de sportschool is in ieder geval noodzakelijk voor de benen.

Euh ja.... Dan nu mijn eerste berichtje in mijn logje sinds zes weken. Te vertellen valt dat ik aan mijn aambeien geopereerd ben, en sindsdien een paar weken laxeermiddelen heb moeten slikken en ongeveer drie kilo ben afgevallen, van 81,5 naar 78. Ok nu we uitgelachen zijn, dit is dus best een pijnlijk probleem hoor! Nu ben ik weer hersteld enigsinds, naar 79.5 kilo, en ik heb iig een rondje gaasperplas gedaan zondag. :o

Euh ja.... Dan nu mijn eerste berichtje in mijn logje sinds zes weken. Te vertellen valt dat ik aan mijn aambeien geopereerd ben, en sindsdien een paar weken laxeermiddelen heb moeten slikken en ongeveer drie kilo ben afgevallen, van 81,5 naar 78. Ok nu we uitgelachen zijn, dit is dus best een pijnlijk probleem hoor! Nu ben ik weer hersteld enigsinds, naar 79.5 kilo, en ik heb iig een rondje gaasperplas gedaan zondag. :o

:roflol:

Ervaar je zoveel stress dan dat je er aambeien van krijgt?

Ervaar je zoveel stress dan dat je er aambeien van krijgt?

Nee, ik denk niet dat stress iets met aambeien te maken heeft. Het is een overblijfsel van het ongelukkige feit dat mijn onderkaak een gebroken is geweest. Toen kon ik alleen vloeibaar voedsel eten en dat resulteerde in knalharde ontlasting, beschadeging van de anus en een hoop ellende.

En nu even geen domme grappen maken heh, het is al pijnlijk genoeg. :cool:

spiergeheugen.. goed eten + hard trainen + geduld = beest :)

als je serieus aan de gang gaat met een goed voedings -en trainschema, komt het best wel goed met je. Rome is niet in 1 dag gebouwd, maar zo versnel je het proces wel ;)

bedrijfsfitness da's cardio en fullbody fitness dingetjes, om maar weer mee te beginnen.

Rondje gaasperplas gedaan, hardlopen. Deze week weer fitnessen met de verpleegsters en dan volgende week, met dan weer een beetje basis conditie, het echte kracht werk.
Althans dat is mijn plan.

dinsdag bedrijfsfitness gedaan

Vandaag binnen we met een heel klein push traininkje

barbell militairy press 30kilo 6reps 6reps
barbell behing neck press 25kg 5reps 5reps
push up inner 8reps 8reps

En de dokter heeft 'in me kont' gekeken, en zag dat het goed was. Dus ook weer van de laxeermiddelen af.

leuk dat je van je relaxeermiddel vanaf bent :D

ga je dan nu ook beginnen met normaal trainen gewichten omhoog e.d.??

fijn dat de dokter in je kont gekeken heeft en de ratten eruit zijn

succes met trainen!

ga je dan nu ook beginnen met normaal trainen gewichten omhoog e.d.??

Ja, maar dat die gewichten laag zijn soms in mijn training komt door een andere reden. Omdat ik last heb van RSI in mijn schouder ben ik bang dat ik me forceer. Ik ben computer programmeur. Als je mijn training bekijkt zit er inderdaad soms een te hoog aantal repetities bij een te laag gewicht bij voor spier toename. Vooral zeg een ander half jaar tot een half jaar geleden was het meer een fitness en cardio, dan een bodybuilding training. Nu gaat dat gelukkig ook beter! Dus ik hoop nu meer progressie te boeken. Dus ja je hebt gelijk, het moet veel beter kunnen. Verder probeer ik die computer dus in mijn vrije tijd zo min mogelijk aan te raken. Ook hier niet te veel posten dus. :p

Al met al, ik weet dat het naar bodybuilding maatstaven geen reet voorstelt. Als je het echter vergelijkt met veel mannen van mijn leeftijd, 43, met bierbuik en zak chips, dan ben ik op zich wel redelijk tevreden over het resultaat. Het is inderdaad niet gespierd, maar toch wel redelijk sportief, strak.

Maar je hebt helemaal gelijk. Ik moet nu proberen hoger in die gewichten te komen, en ik wil er dan zo'n vijf kilo spieren bij, van 80 naar 85 en nog ongeveer hetzelfde BF. En ik weet inmiddels wel hoe je moet trainen, ik heb hier goede informatie gelezen hier op de site.

Terug
Naar boven