MuscleMeat

Marcy olympic cage

fitness beginer

Competitive Bodybuilder
Waardering
266
Lengte
1m87
hallo iedereen,

ik train nu al tijdje op materiaal dat op instorten staat. tijd voor iets nieuws dus. aangezien ik het moet doen met het geld van mijn vakantiewerk, zoek ik iets redelijk goedkoop. ik zocht dus een bank (incl/vlak/decl), squat rack en eventueel lat pully en row optie. eerst kwam ik op een los bankje(95,-) en los rack (175,-) maar voor een 100 euro meer heb ik deze met lat optie.

http://www.helisports.nl/halterbanken/Marcy-MD-PWR-20-Olympic-Cage.html

nu vraag ik mij af of dit wel een goede koop is. belastbaarheid van bankje en rack vallen mij al mee en lat pully gaat tot 130? kg dacht ik ergens gelezen te hebben.

iemand ervaring met dit of soortgelijk spul van marcy?

alvast bedankt voor het lezen

ps: budget ligt rond de 600euro - olympische halterset van 225 euro dus 375-400 euro voor bankje en rack en eventueel pully. ( heb nog wat meer van mijn werk maar dat hou ik graag voor andere dingen)

lijkt mij zeker stevig genoeg en het is een degelijk merk.
deze zou içk ook nog willen eigenlijk.

ja der staat bij: max belastbaar bewicht 130kg
maar weet niet of ze er het gewicht van de gebruiker met bedoelen of max van gewichten welke je mag gebruiken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
okay bedankt voor beide reacties.
ik heb wat verder rond gezocht en die pulley is volgens veel reacties gewoon crap.
ik ga dan maar voor rack+bench gaan. later koop ik misschien wel stevige losse pulley

Niet doen, ben afgelopen weekend ook bij Helisport geweest. Geen Marcy voor mij. Bodycraft Power Rack was naar mijn mening wel ok.

Terug
Naar boven