Weet iemand hoe lang de leuning is?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iemand het hier weet scheelt dat weer in tijd.Het is zondag.Als iemand het hier weet scheelt dat weer in tijd.

Ik heb hem geprobeerd maar vond hem niet zo stabiel... ben voor de bremshey roman bank gegaan, lag stabieler
Ik heb ondertussen deze besteld:
Länge: 178 cm
Breite: 71 cm
Höhe: 56 - 138 cm
Gewicht: 49 kg
Max. Belastbarkeit: 400 kg

Goede keuze... zo te zien 10x steviger dan dat bankje die je eerst wilde kopen. Die heb ik ook gehad en die viel na een jaar (bijna) uit elkaar![]()
Gadver een duits bankje
Goede keuze... zo te zien 10x steviger dan dat bankje die je eerst wilde kopen. Die heb ik ook gehad en die viel na een jaar (bijna) uit elkaar![]()

Hoe krijg je dat voor me kaar?
Ik heb hem nu ook al een tijdje en ik vind het een prima ding.
Gebruik hem overigens alleen flat.
Ik heb deze ook al 3 jaar. Oersterke bank, alleen neemt ze best veel ruimte in beslag en is ze lomp om te verplaatsen. Voor achteraan in een rack mee te werken is het lastig wat incline en military betreft. Ze staat ook hoog van de grond.Ik heb ondertussen deze besteld:
alleen neemt ze best veel ruimte in beslag en is ze lomp om te verplaatsen. Voor achteraan in een rack mee te werken is het lastig wat incline en military betreft.
Ik ben 189cm, dus de bank is echt wel hoog. Ik leg mijn voeten bij een bench altijd op die voorste steunen onderaan. Niet zo practisch als op de grond maar het lukt wel. Anyway, als je gewoon op zoek bent naar een sterke bank is dit wel iets wat je kan gebruiken. Zolang ik ze heb heeft ze nog nooit een krimp gegeven. Ik denk dat je echt een ****ing monster moet zijn om ze kapot te krijgen. De kussens zijn ook nog in perfecte staat, ondanks dat ik deze bank al vrij veel gebruikt heb.Hoe groot ben je? Ben zelf (bijna) 1.90 dus dat zou moeten meevallen. Ik heb ook het beendeel besteld dus het is niet slecht dat de bank iets hoger is dan normaal.
Ik heb ondertussen deze besteld: