MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies mijn gedachten.........
Hoereren...Ze moet gewoon werken staat er he, vraag me af wat voor werk ze doet.

Paleo
Hier nog zo'n mong**l die denkt dat de homo sapiens geen enkele vorm van evolutie heeft doorstaan sinds de agrarische revolutie van het neolithicum en dus geen graan, bonen of verwerkte producten zou kunnen verteren zonder risico's. En dan ook nog als een halve gare in bomen lopen klauteren enzo.
http://www.youtube.com/watch?v=NaOU2SKoafw
Waarom dan niet all out gaan, in de wildernis leven en niet je voorverpakte stukjes "onverwerkt" vlees in de supermarkt halen?

Ze moet gewoon werken staat er he, vraag me af wat voor werk ze doet.

Iemand een idee waar ze de holbewoonster gaat uithangen? Lijkt me wel lachen om haar helemaal de t*ring te laten schrikken als ze slaapt.

Kijk dan naar "Naked And Marooned With Ed Stafford ". Was tijdje terug te zien op discovery channel. Als experiment naakt gedumpt worden op een eiland met enkel cameraapparatuur natuurlijk om zichzelf te filmen, maar dat mocht niet gebruikt worden voor survival. Ik geloof 60 dagen dat ie er gezeten heeft.