XXL Nutrition

Marianne gaat 100 dagen holbewonen in Amsterdam

Ze moet gewoon werken staat er he, vraag me af wat voor werk ze doet.

Paleo :o
Hier nog zo'n mong**l die denkt dat de homo sapiens geen enkele vorm van evolutie heeft doorstaan sinds de agrarische revolutie van het neolithicum en dus geen graan, bonen of verwerkte producten zou kunnen verteren zonder risico's. En dan ook nog als een halve gare in bomen lopen klauteren enzo.
http://www.youtube.com/watch?v=NaOU2SKoafw

Waarom dan niet all out gaan, in de wildernis leven en niet je voorverpakte stukjes "onverwerkt" vlees in de supermarkt halen?

Paleo :o
Hier nog zo'n mong**l die denkt dat de homo sapiens geen enkele vorm van evolutie heeft doorstaan sinds de agrarische revolutie van het neolithicum en dus geen graan, bonen of verwerkte producten zou kunnen verteren zonder risico's. En dan ook nog als een halve gare in bomen lopen klauteren enzo.
http://www.youtube.com/watch?v=NaOU2SKoafw

Waarom dan niet all out gaan, in de wildernis leven en niet je voorverpakte stukjes "onverwerkt" vlees in de supermarkt halen?

echt lachwekkend dat zulk volk zich mag voorplanten en die mishandeling op hun kinderen mogen afdwingen.

En lol, in bomen klauteren zonder reden. Cavemen gaan niet zomaar hun energie vernken voor de lol:roflol:

Ze moet gewoon werken staat er he, vraag me af wat voor werk ze doet.

Journalist.. Maar goed 3 uur per dag mag ze op haar laptop om over dit project te lullen en voor werk staat er, tja ga er maar van uit dat het hooguit 1 uur werk is per dag :roflol:

Marianne is een aandachtsh**r die eens flink anaal vernedert moet worden.

Dus het enige wat ze doet is op blote voeten door Amsterdam lopen, zichzelf afspoelen met koud water, wel schone kleren dragen en geen lampen gebruiken maar kaarsjes uit de winkel die ze vervolgens aansteekt met een aansteker? Ja, echt een oermens dus.

Lelijk mormel.

Kijk dan naar "Naked And Marooned With Ed Stafford ". Was tijdje terug te zien op discovery channel. Als experiment naakt gedumpt worden op een eiland met enkel cameraapparatuur natuurlijk om zichzelf te filmen, maar dat mocht niet gebruikt worden voor survival. Ik geloof 60 dagen dat ie er gezeten heeft.

Kijk dan naar "Naked And Marooned With Ed Stafford ". Was tijdje terug te zien op discovery channel. Als experiment naakt gedumpt worden op een eiland met enkel cameraapparatuur natuurlijk om zichzelf te filmen, maar dat mocht niet gebruikt worden voor survival. Ik geloof 60 dagen dat ie er gezeten heeft.

Ja daar heb ik een klein stukkie van zitten kijken. Is inderdaad wel heftig. Op een gegeven moment flipt ie ook effe een tijdje helemaal de pan uit van honger, hopeloosheid en depressie. Dat is een stukkie meer hardcore.

Triest dat dit media aandacht krijgt.

de tijd dat boshoeren respect kregen is voorbij, arme Marianne :sad:

Ik ga ook als hedendaagse holbewoner door de stad.

Hou wel schoenen aan, gel, deo en alles blijf ik gewoon gebruiken en ongelimiteerd achter de pc voor mijn project natuurlijk.

Het is hedendaags toch...

• Topic Starter Topic Starter
Update

[Link niet meer beschikbaar]

Kom op zeg. Ja ik maak eerst mijn eten nog op het gasfornuis, dit bouw ik langzaam af. Nu bbq ik op het dak en ik gebruik een aansteker om het vuur aan te krijgen. Wat een achterlijk wijf is het ook.

Waarom krijgt zo'n halve zool aandacht

haha als een ''holbewoner'' leven, max 3 uur computer per dag:roflol: Das potverdomme 1/4 van je dag achter de laptop

Terug
Naar boven