AndroidHealthClinic

Nieuws Marokkaanse jongeren op de vuist met pieten

porterhouse

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Twee zwarte pieten zijn zondag in Rotterdam mishandeld door een groep jongeren. In het AD beschrijft de 24-jarige Rotterdammer Marcel Visser dat hij, zijn zus, zwager en schoonzus zich klaarmaakten voor een bezoek in de wijk Crooswijk.

Terwijl het viertal in vol ornaat voor de deur in de Schutterstraat stond, liepen twee pubers van een jaar of zestien voorbij. De volgens Visser Marokkaanse jongens scheurden in het voorbijgaan het pakpapier van één van de cadeaus af. De zwager van Visser gooide uit woede een handje pepernoten naar de jongens, waarna ze de woning binnengingen.

Na het bezoek bleek dat een flinke groep jongeren zich in de buurt had verzameld. De pieten probeerden nog naar de auto te rennen, maar werden onderschept. De vrouwen konden achter de auto duiken, maar de zwager werd volgens Visser in zijn rug geschopt en kreeg stompen te verduren. Omdat er kleine kinderen toekeken, stond Visser even in tweestrijd. Op de vuist gaan zou niet best zijn voor de reputatie van de hulpjes van Sinterklaas. Toch besloot Visser zijn zwager te hulp te schieten.

Een van de vrouwen heeft volgens hem vijf minuten de claxon ingedrukt, maar niemand kwam helpen. Toen duidelijk werd dat 112 was gebeld, namen de jongeren de benen. De vier hebben aangifte gedaan. De zwager van Visser voelt er weinig meer voor om nog als zwarte piet over straat te gaan.

(novum)

:(

niet normaal meer tuig dat het is.. uitzetten die hap schooiertjes

Hup, op de boot naar spanje met dat tuig en halverwege door Somalische piraten tot zinken laten brengen ......

Discriminatie. :(

Die zullen vast en zeker wel niks in hun schoentje krijgen :p

Vorig jaar al niet. Vandaar deze actie.

Lijkt me geheel rechtvaardig.

------
Kan me hier al lang niet meer druk over maken. Leer er mee leven, er zal nog veel volgen.

Ben je dus DE zwarte piet ! :(

Ze proberen zelfs al te stelen van zwarte pieten

Dit hebben die pieten natuurlijk aan zichzelf te danken. Die jongen liep waarschijnlijk per ongeluk tegen het pakje aan waardoor het papier schuurde. Als dank krijgt hij nog een hand strooigoed tegen zich aan ook! Schande!

Kansloze k*t Marokkanen :whip:

ik denk dat hij gedegradeerd is naar blauwe piet , maar wat een naaistreek zeg

Weer onze arabische medemens in de spotlight, wat een toeval.. :rolleyes:

Misschien willen ze ook wel een reisje naar New York verdienen... You never know! :(

Dit hebben die pieten natuurlijk aan zichzelf te danken. Die jongen liep waarschijnlijk per ongeluk tegen het pakje aan waardoor het papier schuurde. Als dank krijgt hij nog een hand strooigoed tegen zich aan ook! Schande!

Strooigoed is toch niet zo erg, ik bedoel je krijgt gratis pepernoten. Om daarom met een groep 2 mensen in elkaar te gaan slaan ben je best zielig

Als we Adolf hadden was dit allemaal niet gebeurd :rolleyes:

Laat me raden, ze hadden honger en wilden een handje pepernoten in hun handjes hebben i.p.v. tegen hun smoel. Die negertjes ook altijd. :D
Kwam sinterklaas maar eens een flink pak rammel geven aan die kansenjongeren met zijn staf.

vieze t*ring marokkanen, vies berber pauper volkje

:fuu:

Het waren zeker de pechpieten!

erg triest vind ik dit weer...... No words

Terug
Naar boven