- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 102kg
lees nog één keer de uitleg van artworm en bedenk of je de vraag nog een keer stelt
Hier duid jij op volgens mij : van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lees nog één keer de uitleg van artworm en bedenk of je de vraag nog een keer stelt
Persoon die in Nederland woonachtig is en van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren. Wie zelf in het buitenland is geboren, hoort tot de eerste generatie, wie in Nederland is geboren, hoort tot de tweede generatie.
Een eerstegeneratieallochtoon is zelf in het buitenland geboren, een tweedegeneratieallochtoon is in Nederland geboren en heeft ten minste één in het buitenland geboren ouder. Iemand die zelf in het buitenland is geboren, maar twee in Nederland geboren ouders heeft, wordt tot de autochtonen gerekend. Het 'land van herkomst' wordt voor de eerste generatie bepaald aan de hand van het eigen geboorteland, voor de tweede generatie aan de hand van het geboorteland van de moeder (en indien dit Nederland is, het geboorteland van de vader).

Hier duid jij op volgens mij : van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren
heej dan hoor ik ook bij de allochtonen van de eerste generatie nice....
eens kijken welke voordelen ik dan van de staat kan krijgen![]()

Meerdere effecten maar allen terug te brengen tot een verkeerde opvoeding.
Ik zal niet zeggen dat er een slechte opvoeding is omdat ouders dom zijn. Want er zijn genoeg 'domme' mensen die toch prima kinderen kunnen opvoeden. Alleen denk ik dat er in dit geval toch wel duidelijke aanwijzingen zijn die erop wijzen dat de ouders gewoon gefaald hebben op vlak van opvoeding, en dat heeft toch grotendeels te maken met hun eigen achtergrond. Ze beschikten blijkbaar niet over de nodige capaciteiten, of ze deden onvoldoende om hun kinderen op het rechte pad te houden. Dus ik vind hun verantwoordelijkheid echt verpletterend.Een verkeerde opvoeding is niet enkel en alleen afhankelijk van het dom zijn.
Ik zal niet zeggen dat er een slechte opvoeding is omdat ouders dom zijn. Want er zijn genoeg 'domme' mensen die toch prima kinderen kunnen opvoeden. Alleen denk ik dat er in dit geval toch wel duidelijke aanwijzingen zijn die erop wijzen dat de ouders gewoon gefaald hebben op vlak van opvoeding, en dat heeft toch grotendeels te maken met hun eigen achtergrond. Ze beschikten blijkbaar niet over de nodige capaciteiten, of ze deden onvoldoende om hun kinderen op het rechte pad te houden. Dus ik vind hun verantwoordelijkheid echt verpletterend.
lekker verwarrend allemaal zeg al met al
ja ach allochtoon of niet, als je de taal, cultuur en geschiedenis goed
onder de knie hebt ben je gewoon autochtoon![]()