MuscleMeat

Nieuws Marokkaanse jongeren op de vuist met pieten

Wat een tuig!!

Laatst bewerkt door een moderator:
En dan vindt Nederland het maar gek dat we stilletjes richting de PVV leunen.

Ik word hier dus zo ziek van he. Iedere keer weer hetzelfde verhaal met DIE klootzakken. Pleur ze toch het land uit!!!

Ik krijg toch ineens zin om zo'n pakje aan te trekken en door zo'n buurt te gaan lopen. Verkleed een paar marokannen helemaal kapot schoppen.

Zeker triest.

Getuigt weer van geen enkel respect voor onze cultuur/feestdagen.

Je zal dr maar langslopen met je kleine kinderen en die zien dan dat hun 'idolen' in elkaar worden gepoft door een paar k*t marrokanen..

Ongelofelijk..

Hier moet een flink onderzoek naar komen en de daders moeten zeer zwaar gestraft worden!

+ daarnaast klappen met de roe en in de zak naar spanje om ze vervolgens verder te laten zwemmen naar hun kudtland

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Schelden met kanker = ban

Fail :fuu:

Bestraffen volgens het volwassen strafrecht.
Mishandeling met voorbedachten rade staat een maximumstraf op van 4 jaar. Gewoon 4 jaar in de bak gooien dus, doe het nou gewoon is! Altijd komt dit soort tuig er af met een taakstraf of zelfs helemaal geen straf. Van mij mogen ze dit gewoon keihard bestraffen.

altijd hetzelfde gezeik met die zwarte pieten!!

een roe in hun reet. dat zal ze leren

niet normaal meer tuig dat het is.. uitzetten die hap schooiertjes

Dat gaat toch niet meer, we zijn veel te laks geworden zowel in ¨België als in nederland. Gewoon hopen dat als je er ruzie mee hebt je zeker één exemplaar goed overhoop kan meppen

Vorig jaar al niet. Vandaar deze actie.

Lijkt me geheel rechtvaardig

------
Kan me hier al lang niet meer druk over maken. Leer er mee leven, er zal nog veel volgen.

idd what's the point, gebeurd keer op keer

Als we Adolf hadden was dit allemaal niet gebeurd :rolleyes:

exactly

En dan vindt Nederland het maar gek dat we stilletjes richting de PVV leunen.

Ik word hier dus zo ziek van he. Iedere keer weer hetzelfde verhaal met DIE klootzakken. Pleur ze toch het land uit!!!

ja zeggen ze altijd dat je racist bent, de klootzakken

plus nu ****en ze ook al met de sint, en dat is heilig, ik stel voor dat we een unaniem verzet oprichten :cool:

Het waren vast geen Halal pepernoten. Hierdoor kan je rekenen op problemen als zwarte piet tegenwoordig.

/care

Ik krijg toch ineens zin om zo'n pakje aan te trekken en door zo'n buurt te gaan lopen. Verkleed een paar marokannen helemaal kapot schoppen.

Idd dat is ****ing koning, met een clubje daar rond gaan lopen met cadeaupakjes (natuurlijk gevuld met boksbeugels, honkbalknuppels en stun-guns) en daar feest vieren.

PS:
CHeck dan ook hoe die straat er uit ziet, damn wat een pauperwijk!
http://maps.google.com/maps?f=q&sou...=d2NSmpRb9MzSs-mgmpCjmw&cbp=12,202.52,,0,18.8

Dat gaat toch niet meer, we zijn veel te laks geworden zowel in ¨België als in nederland. Gewoon hopen dat als je er ruzie mee hebt je zeker één exemplaar goed overhoop kan meppen

idd what's the point, gebeurd keer op keer

exactly

ja zeggen ze altijd dat je racist bent, de klootzakken

plus nu ****en ze ook al met de sint, en dat is heilig, ik stel voor dat we een unaniem verzet oprichten :cool:

Racisme is altijd eenzijdig. Hoor je ooit blanken schreeuwen dat ze gediscrimineerd worden?

Zulk primitief volk houd er graag van om zich als slachtoffer te gedragen terwijl het zeer onfatsoenlijke mensen zijn.
Moet nog steeds denken aan resident evil 5, negertjes worden afgeschoten... RACISME!! maar in de voorgaande delen werden er wel massaal blanke zombies afgeschoten. Rept iemand zich daar over? Dacht het niet.

Zo ook met deze 'gelukszoekers', ondertussen op internet spammen(marokko.nl) dat iedereen die op Wilders stemt een racist is, kaasjes hier, nederlanders zijn ongelofelijk k*t daar. Maar owee als er iets over hen word gezegd. Dan ben je een racist. :D

Zoals Kanye West zou zeggen; GIVE A BLACK MAN A CHANCE!!!

Laatst bewerkt:
Zieke mensen zitten er op dit forum.

Terug
Naar boven