MuscleMeat

Nieuws Jonge Marokkaanse pieten verdedigen sint

niet.

Niemand een geshopte foto van coleman als piet trouwens :D

Ik hoef geen heel verhaal te typen wat nergens op gebaseerd is om mijn standpunt duidelijk te maken.

Hij ook niet, dunkt me :roflol:- Maar om in één klap een statement te maken en daarbij arnoldfan belachelijk te maken is te mooi om te laten lopen.

iemand belachelijk maken is goed als boerenplezier.. De loemste idioot kan eraan deelnemen. Zelfs apen doen niks liever.. als elkaar wat kloten en treiteren.

Ontopic : ik word misselijk van de multiculturele samenleving.

Misschien wordt het eens tijd om jezelf er minder mee bezig te houden ? Leven en laten leven, arnoldfan. (ik zeg niet dat er geen problemen zijn met allochtonen, maar jij hebt er vaker/meer last van dan 95% van dit forum... opvallend :P)

Arnoldfan is geboren met een racistenkop. The boy never had a chance :(

ik geloof niet dat A'fan een hardcore racist is. Achter die straffe taal zit iemand die anders is.. DIe gast is geen pipo met een hakenkruis boven zen bed..

Ik denk dat we beetje meer begrip voor deze jongeren moeten opbrengen. En ze door middel van een vakantie naar spanje kennis moeten leren maken met sinterklaas.

ik geloof niet dat A'fan een hardcore racist is. Achter die straffe taal zit iemand die anders is.. DIe gast is geen pipo met een hakenkruis boven zen bed..

Ja, want dan zal mammie en pappie zeer boos zijn. Maar denk dat het onderhand duidelijk is dat ie een zeer zielige gefrustreerde kerel is.

Ik heb gehoord dat DBC01 ooit voor de gein het account van arnoldfan heeft aangemaakt. Dat zou de posts van arnoldfan wel verklaren: it's all about entertainment! :D

Ja, want dan zal mammie en pappie zeer boos zijn. Maar denk dat het onderhand duidelijk is dat ie een zeer zielige gefrustreerde kerel is.

:(

Ik denk niet dat hij veel waarde hecht aan het woord van een allochtoon. (noch iemand die het niet met hem eens is, en dus zwaar links)

Denk dat als me met z'n allen een stukje respect voor deze jongeren opbrengen ze zich hier een stuk meer thuis zullen voelen.

met de boot

en respect moeten ze verdienen, niet afdwingen

Terug
Naar boven