- Waardering
- 30
Ik hoef geen heel verhaal te typen wat nergens op gebaseerd is om mijn standpunt duidelijk te maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ... laat maar horen.... wie van de DBB-ers geeft zich voor zwarte Piet uit ? (met foto uiteraard) ... ik bedoel een beetje BB-er is gek op zichzelf opverven![]()
De Marokkaanse pieten kunnen lastige straatjongeren in hun eigen taal aanspreken als ze vervelend doen.
haha
"Watser blijf van die pepernoten af Watser!
Tassss"
whats next?
een SWAT team als zwarte piet verkleed .
Ik hoef geen heel verhaal te typen wat nergens op gebaseerd is om mijn standpunt duidelijk te maken.
- Maar om in één klap een statement te maken en daarbij arnoldfan belachelijk te maken is te mooi om te laten lopen.Ontopic : ik word misselijk van de multiculturele samenleving.
)ik geloof niet dat A'fan een hardcore racist is. Achter die straffe taal zit iemand die anders is.. DIe gast is geen pipo met een hakenkruis boven zen bed..
ik geloof niet dat A'fan een hardcore racist is. Achter die straffe taal zit iemand die anders is.. DIe gast is geen pipo met een hakenkruis boven zen bed..

Ja, want dan zal mammie en pappie zeer boos zijn. Maar denk dat het onderhand duidelijk is dat ie een zeer zielige gefrustreerde kerel is.

Ik denk dat we beetje meer begrip voor deze jongeren moeten opbrengen. En ze door middel van een vakantie naar spanje kennis moeten leren maken met sinterklaas.
toch een enkelvoudige vlucht ticket?met de boot
en respect moeten ze verdienen, niet afdwingen