XXL Nutrition

Nieuws Jonge Marokkaanse pieten verdedigen sint

nee hoor ik ben tof met de marokkanen

En nadat Arnoldfan dit stukje proza heeft verkondigd op zijn favoriete forum wandelt hij zelfvoldaan richting de badkamer. Een grimas van zelfvoldoening op zijn gezicht, bij het naderen van de bevlekte spiegel spant hij zijn borst eventjes aan en begint gestaag aan het poetsen van zijn tanden. Tijdens het malen en knarsen voelt hij zich gesterkt en verbeeld hij dat er een bloedende allochtoon in de gang ligt die hij net even heeft laten zien dat er niet valt te spotten met een Hollander. Nogmaals werpt hij een blik op de spiegel, de tandpasta gutst half uit zijn mondhoeken en gorgelend gromt hij naar zichzelf, was dat een glimlach?

Sneeuwde het maar vaker, mijmert hij in zichzelf. Morgen moet ik die straat weer op en in die smerige kou de wegen bestraten. Deze realisatie duurt maar een fractie van een seconde want hij weet dat een noeste Hollandse arbeider als hij de bouwsteen is van deze ooit zo mooie zilverblanke maatschappij. Hij gromt nog een keer en belooft zichzelf dat hij nog harder zal trainen, die zwarte collega zal ik op een dag de waarheid vertellen als die weer eens zo'n negergrapje maakt, het lachen zal hem vergaan...ohja, vanavond borst en biceps. Wederom spant hij zijn linkerborst en bicep aan. Ik heb er nu al weer zin in. En die smerige Islamieten die me minderwaardig aankijken terwijl ik me de t*ring in werk voor een hongerloon? Wacht maar jongens, tot ik klaar ben met m'n kuur. Op een dag zal mijn passieve agressie en internet woede uitpakken in de vechtende Hollandse gevaarte die zijn weerga niet kent, in mijn straten, mijn cultuur, mijn Holland!

Oh had ik maar echte vrienden en woonde ik maar op mezelf, moeder roept beneden dat het eten klaar is.

Dit vind ik dus echt onzin.. net of arnoldfan de capaciteiten zou hebben om ook maar een steentje te kunnen leggen.. hier doe je toch de stratenmakers zwaar te kort.. stratenmakers doen waardig werk en werk waar je zeker wat voor moet kunnen.. Met het IQ van arnolfan en toch hele zinnen kunnen typen is al een wonder opzich.. maar om nou te zeggen dat ie kan bestraten is erg positief maar niet realistisch...

Respect voor de marrokaanse jongeren die wel een het beste ervan proberen te maken!

En die probleem jongeren moeten ze gewoon zeer zwaar straffen of het land uitzetten!

Trouwens, die zwarte Pieten, dat waren (zijn) toch Moren ? En kwamen die niet uit Noord Afrika ? En waar ligt Marokko ... precies !

Te achterlijk voor woorden, waarom is het nou weer alleen dat kk volk wat er een zooitje van maakt, het is echt afgelopen met Nederland op deze manier.

Wel goed gezien, de kleur klopt al bijna, alleen nog beetje donkerder maken.

Toen ik een jaar of 13 was ging het erom zo'n grote juten zak vol met pepernoten van de kar te grijpen, een pepernooit naar de sint gooien was al wel de drempel. Sinterklaas voor de neus van kinderen in elkaar trappen, what the hell... Heb wel eens een vechtpartij gezien toen ik nog in sinterklaas geloofde (vorig jaar!) tussen een piet en wat hangjongeren, dat heeft wel een indruk achter gelaten.

Geweld en sinterklaasfeest = achterlijk

Respect voor de marrokaanse jongeren die wel een het beste ervan proberen te maken!

En die probleem jongeren moeten ze gewoon zeer zwaar straffen of het land uitzetten!

Hier ben ik helemaal voor, natuurlijk weet je dat 90 % van de marokaanse jongeren krapul is en geen meerwaarde heeft voor de maatschappij. Dus zullen we snel van deze apen af zijn.
Verder begrijp ik niet van waar jullie de ideeen halen dat als je 'tof' doet tegen ze, dat ze tof terug doen. Hun basisinstinct is om ruzie te zoeken. En de oorzaak geven dat ze zo doen omdat wij niet goed tegen ze doen is gewoon bullshit. Marokanen = k*tvolk, niet rond de pot draaien.

Verder zeg je dat arnoldfan een gefrustreerd iemand is, waarom denk je dat er zoveel gefrustreerde mensen zijn tav de marokanen. Ze maken je gewoon zo, als je ziet wat ze allemaal doen. Ik ben van thuis uit zeer multicultureel opgevoed, mijn ouders zijn anti-racistisch. Dus van thuis heb ik het niet mee gekregen. Het is de realiteit dat je doet inzien wat die marokanen en andere buitenlanders aan deze maatschappij teweeg brengen.

Hier ben ik helemaal voor, natuurlijk weet je dat 90 % van de marokaanse jongeren krapul is en geen meerwaarde heeft voor de maatschappij. Dus zullen we snel van deze apen af zijn.
Verder begrijp ik niet van waar jullie de ideeen halen dat als je 'tof' doet tegen ze, dat ze tof terug doen. Hun basisinstinct is om ruzie te zoeken. En de oorzaak geven dat ze zo doen omdat wij niet goed tegen ze doen is gewoon bullshit. Marokanen = k*tvolk, niet rond de pot draaien.

Verder zeg je dat arnoldfan een gefrustreerd iemand is, waarom denk je dat er zoveel gefrustreerde mensen zijn tav de marokanen. Ze maken je gewoon zo, als je ziet wat ze allemaal doen. Ik ben van thuis uit zeer multicultureel opgevoed, mijn ouders zijn anti-racistisch. Dus van thuis heb ik het niet mee gekregen. Het is de realiteit dat je doet inzien wat die marokanen en andere buitenlanders aan deze maatschappij teweeg brengen.

helemaal mee eens goed gesproken kom ook uit zelfde situatie ben vroeger zelf een k*t hippe geweest:rolleyes:

zelf de normaalste mensen die totaal niet rechts zijn beginnen steeds meer irritatie te krijgen (hoe zou dat toch komen)kijk naar prem die is het spuugzat
en als er iemand veel voor over heeft is hij het wel

wat moeten we doen terug trekken onder onze steen en sinterklaas afschaffen , en met zn alle aan de rammadan gaan

we mogen trots op onze cultureele kenmerken zijn dat is immmers wat een nederlander tot een nederlander maakt. en waar onze ouders voor gevochten hebben,zodat wij het ook doorkrijgen.

dit is jaren goed gegaan nu mogen wij geen eens meer met onze EIGEN VLAG OP LOPEN >>>>>EN MARROKANEN MOGEN WEL MET HUN k*tVLAG OVER STRAAT

wat staat er nog te komen als de markt op instorten staat, op een dood paard kun je niet wedden >dus de mocros en ander tuig worden niet meer aangenomen .

in wat resulteert dat. nog meer berovingen ze hebben geen geld meer voor de h**ren dus nog meer verkrachtingen enz.................

ik ben voor partij van de vrijheid en dat ik dan meschien discrimineer dat is mijn mening. en dat is ook een kenmerk voor ons land wederom helaas lijkt het bijna een wed te zijn dat je je mening niet mag uiten

ik ben het gewoon spuugzat. en ik wil het beste net als mijn voorouders en dat is het beste voor mijn kinderen en volksgenoten.

Het is ook weereens vrij paradoxaal, Mar(t)okkie's die nu zelf de Zwarte piet lopen uit te hangen om soortgenoten weg te jagen.

Maar hoe zit het nu ook alweer?
Alles wat maar ff Nederlands is wordt toch verafschuwd door de gemiddelde Martokkie en strookt toch niet met de geilige Islam?

Dus als je principieel bent kun je dus niet nu ineens voor zwarte piet gaan spelen?

Stom hoor nu treed je dus buiten je boekje, dat wordt dus niet nken later met die 70 maagden in allahbabba's paradijssie.

Maar oke ff zwarte Marokkaan spelen is ook wel weer leuk.:D

Terug
Naar boven