- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nadat Arnoldfan dit stukje proza heeft verkondigd op zijn favoriete forum wandelt hij zelfvoldaan richting de badkamer. Een grimas van zelfvoldoening op zijn gezicht, bij het naderen van de bevlekte spiegel spant hij zijn borst eventjes aan en begint gestaag aan het poetsen van zijn tanden. Tijdens het malen en knarsen voelt hij zich gesterkt en verbeeld hij dat er een bloedende allochtoon in de gang ligt die hij net even heeft laten zien dat er niet valt te spotten met een Hollander. Nogmaals werpt hij een blik op de spiegel, de tandpasta gutst half uit zijn mondhoeken en gorgelend gromt hij naar zichzelf, was dat een glimlach?
Sneeuwde het maar vaker, mijmert hij in zichzelf. Morgen moet ik die straat weer op en in die smerige kou de wegen bestraten. Deze realisatie duurt maar een fractie van een seconde want hij weet dat een noeste Hollandse arbeider als hij de bouwsteen is van deze ooit zo mooie zilverblanke maatschappij. Hij gromt nog een keer en belooft zichzelf dat hij nog harder zal trainen, die zwarte collega zal ik op een dag de waarheid vertellen als die weer eens zo'n negergrapje maakt, het lachen zal hem vergaan...ohja, vanavond borst en biceps. Wederom spant hij zijn linkerborst en bicep aan. Ik heb er nu al weer zin in. En die smerige Islamieten die me minderwaardig aankijken terwijl ik me de t*ring in werk voor een hongerloon? Wacht maar jongens, tot ik klaar ben met m'n kuur. Op een dag zal mijn passieve agressie en internet woede uitpakken in de vechtende Hollandse gevaarte die zijn weerga niet kent, in mijn straten, mijn cultuur, mijn Holland!
Oh had ik maar echte vrienden en woonde ik maar op mezelf, moeder roept beneden dat het eten klaar is.

+1 als ik zo door het leven moest was ik terug gekropen in mijn moeder's k*t.
Dacht je er vroeger ook al zo over, vind het prachtig de illusie die je kinderen geeft.
Respect voor de marrokaanse jongeren die wel een het beste ervan proberen te maken!
En die probleem jongeren moeten ze gewoon zeer zwaar straffen of het land uitzetten!
Hier ben ik helemaal voor, natuurlijk weet je dat 90 % van de marokaanse jongeren krapul is en geen meerwaarde heeft voor de maatschappij. Dus zullen we snel van deze apen af zijn.
Verder begrijp ik niet van waar jullie de ideeen halen dat als je 'tof' doet tegen ze, dat ze tof terug doen. Hun basisinstinct is om ruzie te zoeken. En de oorzaak geven dat ze zo doen omdat wij niet goed tegen ze doen is gewoon bullshit. Marokanen = k*tvolk, niet rond de pot draaien.
Verder zeg je dat arnoldfan een gefrustreerd iemand is, waarom denk je dat er zoveel gefrustreerde mensen zijn tav de marokanen. Ze maken je gewoon zo, als je ziet wat ze allemaal doen. Ik ben van thuis uit zeer multicultureel opgevoed, mijn ouders zijn anti-racistisch. Dus van thuis heb ik het niet mee gekregen. Het is de realiteit dat je doet inzien wat die marokanen en andere buitenlanders aan deze maatschappij teweeg brengen.