XXL Nutrition

Marokkaanse studenten helpen Sinterklaas in Amsterdam

Goed initiatief :thumbs: Maar eigenlijk wel belachelijk dat het nodig is.

Hier hadden we trouwens een lange tijd postbodes onder politiebegeleiding in de Antilliaanse buurt? Was ook noodzakelijk :rolleyes:

Huh?? Goeie moslims?? Helpende marokkanen?? WTF??? :scratch:

:dunno:

Ik heb het niet alleen tegen jou. Ik erger me gewoon aan het feit dat mensen doen alsof alochtonen door de media in een slecht daglicht worden gezet. De harde cijfers wijzen anders uit. De media registreren gewoon de werkelijkheid.

Maar goed, laat ik nog een keer benadrukken dat ik oprecht blij ben dat je ook dit soort positieve geluiden hoort. Liefst zou ik elke dag zo'n bericht lezen.

Dat de media altijd de waarheid schrijven ben ik het niet mee eens.
Wat dat betreft is de krant soms net de Privé.
Maar ik waardeer je oprechtheid zeker, en het is niet zo zwart/wit zoals veel denken.

Er zijn marokanen die hun gezicht elke dag laten zien.
Maar alleen slecht nieuws is nieuws hé
Daarom vindt ik dit goed nieuws en een mooie topic !!

inderdaad musclebear!

ook dit onderwerp veranderd weer in: "tja, er zijn er wel een paar goede jongens bij"; terwijl de cijdfers aantonen dat de smeerlappen onder die jongeren in de minderheid zijn!

Hou toch eens op? :scratch:
Mmmmm dit is de eerste keer dat ik over de media begin.
En als ik zeg dat er meer slecht nieuws staat vermeld dan goed nieuws, dan zeg ik daar niks verkeerds mee.
Jij begint gelijk met schuld te gooien.
Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat ziet.
Je hebt het over bepaalde bevolkingsgroepen,...klinkt ook weer zo lekker vaag.
Vaag? als je niet in een grot woont weet je dat marokkanen voor veel onrust zorgen.

Alsof de media allochtonen in een slecht daglicht brengt..:rolleyes: De meesten willen gewoon niet geloven hoe marokkanen in elkaar steken lijkt het wel. Die paar onderwerpen in het nieuws zijn maar een schijnheilig aantal vergeleken met de overlast door heel het land.

Gister ook nog dat een gehandicapte vrouw in een scootmobiel werdt mishandelt. Ik dacht al meteen, buitenlanders.
Ik hoor op 1 zender: allochtonen.. op ander zender: getinte jongeren. Ik dacht.. :rolleyes:

Er zijn er goede bij inderdaad, getuige dit voorbeeld, en misschien is dat ook wel de meerderheid.
Maar dat neemt niet weg dat er enorm veel klootzakken tussen zitten die het recht niet heben om hier bepaalde buurten te komen terroriseren en te doen alsof ze de man zijn, en dat mag gerust gezegd worden.
Er zijn ook blanken die zo doen, maar procentueel gezien toch wel heel wat minder in mijn ervaring, en ik vind ook dat allochtonen minder het recht hebben om hier iets te misdoen, hoewel niemand dat recht natuurlijk heeft.

Wat doen Marokkaanse studenten in Nederland? Zijn zij exchange-students of zoiets?

Te belachelijk voor woorden dat dit nodig is.
Gewoon sweepen als die gasten amok maken!

marokanen en helpen in 1 zin? feels like i'm hallucinating :nut:

Het is opzich wel goed. Het slaat alleen nergens op dat dit nodig is. Laatst was ik in utrecht winkelcentrum waar ook een Sinterklaas was en wat pieten. Toen liep er zo een hoopje marrocanen langs die liepen te schreeuwen: SINTERKLAAS BESTAAT NIET!!

sorry ik was nog niet klaar. ik had in ieder geval weinig moeite meer om me te beheersen, wat een mocholen! vooral als je al die kindjes dan vragend naar hun ouders ziet kijken.

sorry ik was nog niet klaar. ik had in ieder geval weinig moeite meer om me te beheersen, wat een mocholen! vooral als je al die kindjes dan vragend naar hun ouders ziet kijken.

respektier alstoeblift onse gebruike en gewonties , dan hebbe wei scheit an die van joelie

:mad: :mad:

Het is opzich wel goed. Het slaat alleen nergens op dat dit nodig is. Laatst was ik in utrecht winkelcentrum waar ook een Sinterklaas was en wat pieten. Toen liep er zo een hoopje marrocanen langs die liepen te schreeuwen: SINTERKLAAS BESTAAT NIET!!

Je bedoelt: moeite om je wel te beheersen ;)

Vaag? als je niet in een grot woont weet je dat marokkanen voor veel onrust zorgen.

Alsof de media allochtonen in een slecht daglicht brengt..:rolleyes: De meesten willen gewoon niet geloven hoe marokkanen in elkaar steken lijkt het wel. Die paar onderwerpen in het nieuws zijn maar een schijnheilig aantal vergeleken met de overlast door heel het land.

Gister ook nog dat een gehandicapte vrouw in een scootmobiel werdt mishandelt. Ik dacht al meteen, buitenlanders.
Ik hoor op 1 zender: allochtonen.. op ander zender: getinte jongeren. Ik dacht.. :rolleyes:

in elke topic waar allochtonen en marokkanen de revue passeren worden iedere keer weer opnieuw alle stereotypen en veralgemeningen geponeerd die al 100 keer zijn weerlegd. Je spreekt over "veel" en hoe "marokkanen in elkaar steken" (dus ze weer lekker allemaal over dezelfde kam scheren). Als je zo veel kritiek hebt op allochtonen, zou het mss gepast zijn eens je eigen taal te leren. Werd met een t? Leer je taal als je zoveel kritiek hebt op allochtonen.

Er zijn er goede bij inderdaad, getuige dit voorbeeld, en misschien is dat ook wel de meerderheid.
Maar dat neemt niet weg dat er enorm veel klootzakken tussen zitten die het recht niet heben om hier bepaalde buurten te komen terroriseren en te doen alsof ze de man zijn, en dat mag gerust gezegd worden.
Er zijn ook blanken die zo doen, maar procentueel gezien toch wel heel wat minder in mijn ervaring, en ik vind ook dat allochtonen minder het recht hebben om hier iets te misdoen, hoewel niemand dat recht natuurlijk heeft.

zo typisch! Komen Marokkanen eens met iets positiefs iin het nieuws en het enige wat men kan zeggen: "ja niet slecht maar de meerderheid zijn klootzakken en ruziemakers,..."
Al doet 99 procent van de Marokkanen geen reet criminaliteit, toch zal door die ene procent steeds dezelfde "maar" gebruikt worden. Zeer motiverend voor de groep die het wel goed doet. Echt waar! flink zo!

1 op de 5 is crimineel Thinkalot, je weet toch man. Het was zelfs op de radio laatst en je weet de radio spreekt de waarheid.

Terug
Naar boven