MuscleMeat

Marokkaanse studenten helpen Sinterklaas in Amsterdam

5% jep heb je gelijk in als je over heel de marokkaanse bevolking praat .
Echter hebben we last vd jeugd he , en daar ligt het criminaliteits cijfer op 17% en nee dat is geen 1 op de 5 ( voordat jullie weer beginnen ) maar het is toch wel heel dicht in de buurt en laat het dan 1 op de 6 zijn , ook dat is imo veel en veel te hoog !!

Af en toe heb ik wel een het idee dat sommige het gewoon niet willen zien !!
Zo hard dat sommige ingaan tegen iemand die 1 op de 5 zegt terwijl het 1 op de 6 moet zijn , wow nee dan is het goed he 1 op de 6 is niet veel en niet erg !! Kom op word wakker en erken gewoon dat er een probleem is met de marokkaanse jeugd en ga niet lopen mauwen dat we dit allemaal zelf hebben gedaan , daarmee verander je niks aan het probleem wat er nu is !!
Het klinkt mij zelfs eerder zo in de oren ; Tja wij zijn fout geweest door hun hierheen te halen dus ,.... moeten we nu maar op de blaren zitten , ga toch weg man! Erken gewoon dat er nu een probleem is en probeer het op te lossen ipv het te ontkennen !

En kom aub niet aanzetten dat dat rascisme is want het is gewoon realisme !
Als het criminaliteitscijfer bij NL zo hoog zou zijn en het werd hardop gezegd dan was er ook niets aan de hand ,... Maar owee als het om een andere bevolkings groep gaat ! Dan is het rascisme !!
Het lijkt wel dat als je maar 1x durft te zeggen dat een gedeelte van een andere bevolkinsgroep een fout maakt dat het gelijk rascisme is , dat is toch vd gekken ??? of zie ik dat nu verkeerd :rolleyes:

En begrijp me niet verkeerd ik weet ook wel dat er meer goede zijn dan kwade ( gelukkig ),... Maar die kwade zijn er wel ! En omdat het dan nu over een andere bevolkings groep gaat is het ineens een taboe , sry maar dat gaat er bij mij niet in !! Dit is een vrij land en een land waarin alles gezegd moet kunnen worden , als wij het te gek maken is dat fout !! maar als een andere bevolkingsgroep het te gek maakt is dat ook fout, klaar !
Iedereen gelijk behandelen betekend ook iedereen gelijk straffen zonder na te hoeven denken wat de eventuele gevolgen zouden kunnen zijn!

Samenleven is mooi als we elkaars goede en slechte dingen kunnen erkennen,
en elkaar zonder gekke gevolgen hierop te kunnen wijzen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mooi, en lees nu de titel van de topic nog eens en stop eens met je dood te focussen op zij die het verkeerd doen en wees eens blij met de positieve klanken uit de groep. Dan zal die groep zich mss niet zo uitgesloten voelen en kunnen de zaken terug wat beter worden.

mooi, en lees nu de titel van de topic nog eens en stop eens met je dood te focussen op zij die het verkeerd doen en wees eens blij met de positieve klanken uit de groep. Dan zal die groep zich mss niet zo uitgesloten voelen en kunnen de zaken terug wat beter worden.

'K weet 't thinky en het is ook mooi dat er ook goede zijn , ik reageerde echter alleen op die andere posts waarbij het weer daarom ging en men zich weer blind staarde op die cijfers ipv een probleem erkennen .

Zoals je wel gelezen zal hebben is 1 vd 1e posts van mij ook zeer positief over het topic onderwerp !!

en idd sry voor het off topic stukje maar vond het jammer dat het weer daarop uitdraaide , vandaar :D

Terug
Naar boven