Fitness Seller

Marokkaanse studenten helpen Sinterklaas in Amsterdam

sorry ik was nog niet klaar. ik had in ieder geval weinig moeite meer om me te beheersen, wat een mocholen! vooral als je al die kindjes dan vragend naar hun ouders ziet kijken.

Jeetje man, zoveel kritiek om Marokkanen. Jij stoort je aan hun gedrag, Ik stoor me aan iemand die kritiek heeft op een bevolkingsgroep en zelf zijn eigen taal niet kan schrijven.

Marokkanen

mongolen

Om nog maar te zwijgen van de volgorde van je woorden. Ik moest de zin tien keer lezen en ik wist nog steeds niet wat je bedoelde; Volgens mij ben je een kloontje die het er om doet.

1 op de 5 is crimineel Thinkalot, je weet toch man. Het was zelfs op de radio laatst en je weet de radio spreekt de waarheid.

hahahah, jaja, zeker als het wilders is die op de radio spreekt. Hij gebruikt de juiste cijfers.
:D

zullen we de juiste cijfers er bij zetten want ik weet niet of men begrijpt dat we het sarcastisch bedoelde?

hahahah, jaja, zeker als het wilders is die op de radio spreekt. Hij gebruikt de juiste cijfers.

zullen we de juiste cijfers er bij zetten want ik weet niet of men begrijpt dat we het sarcastisch bedoelde?

Nee, dat begrijpt niemand hier, rechtse mensen zijn immers oliedom.

Kom maar met die cijfers. :)

Wel nee, hoe zinloos kan het zijn om constant op dezelfde onzin in te gaan. Tegen een muur lullen heeft nog meer nut.

Jeetje man, zoveel kritiek om Marokkanen. Jij stoort je aan hun gedrag, Ik stoor me aan iemand die kritiek heeft op een bevolkingsgroep en zelf zijn eigen taal niet kan schrijven.

Marokkanen

mongolen

Om nog maar te zwijgen van de volgorde van je woorden. Ik moest de zin tien keer lezen en ik wist nog steeds niet wat je bedoelde; Volgens mij ben je een kloontje die het er om doet.

Ik heb kritiek over dat groepje Marokkanen ja. Ik heb tog niks over de rest van de Marokkanen gezegd? Er is niks mis met Marokkanen alleen die actie vond ik egt nergens op slaan.

zo typisch! Komen Marokkanen eens met iets positiefs iin het nieuws en het enige wat men kan zeggen: "ja niet slecht maar de meerderheid zijn klootzakken en ruziemakers,..."
Al doet 99 procent van de Marokkanen geen reet criminaliteit, toch zal door die ene procent steeds dezelfde "maar" gebruikt worden. Zeer motiverend voor de groep die het wel goed doet. Echt waar! flink zo!

Eén procent? Dat kan ik echt moeilijk geloven.

5%. Blijft nog 95% over die dus niets doet aan criminaliteit. Probleem zit bij de jongeren waar ongeveer 17% crimineel is.

Dat valt wel op dat het vooral de jongeren zijn. Nochtans ook enkele dertigers die nooit volwassen zijn geworden. Maar die heb je uiteraard bij alle bevolkingsgroepen.

Met ide ene procent bedoelde ik dat niet letterlijk. Ik dacht dat DAT tich duidelijk was. IK snap niet hoe vaak het nog moet gezegd worden dat het om 5 procent gaat.

Ja maar wel 17% van de jongeren en laat je die nou net vaker tegen komen dan ma en pa die gewoon thuis zitten.

Edit: De meisjes zie ik niet snel crimineel zijn ervan uitgaande dat de jongens/meisjes ongeveer 50 50 verdeeld zijn komt dat neer op ongeveer 34% van de jongere jongens. 34% van de jongens crimineel = probleem.

Laatst bewerkt:

5% jep heb je gelijk in als je over heel de marokkaanse bevolking praat .
Echter hebben we last vd jeugd he , en daar ligt het criminaliteits cijfer op 17% en nee dat is geen 1 op de 5 ( voordat jullie weer beginnen ) maar het is toch wel heel dicht in de buurt en laat het dan 1 op de 6 zijn , ook dat is imo veel en veel te hoog !!

Af en toe heb ik wel een het idee dat sommige het gewoon niet willen zien !!
Zo hard dat sommige ingaan tegen iemand die 1 op de 5 zegt terwijl het 1 op de 6 moet zijn , wow nee dan is het goed he 1 op de 6 is niet veel en niet erg !! Kom op word wakker en erken gewoon dat er een probleem is met de marokkaanse jeugd en ga niet lopen mauwen dat we dit allemaal zelf hebben gedaan , daarmee verander je niks aan het probleem wat er nu is !!
Het klinkt mij zelfs eerder zo in de oren ; Tja wij zijn fout geweest door hun hierheen te halen dus ,.... moeten we nu maar op de blaren zitten , ga toch weg man! Erken gewoon dat er nu een probleem is en probeer het op te lossen ipv het te ontkennen !

En kom aub niet aanzetten dat dat rascisme is want het is gewoon realisme !
Als het criminaliteitscijfer bij NL zo hoog zou zijn en het werd hardop gezegd dan was er ook niets aan de hand ,... Maar owee als het om een andere bevolkings groep gaat ! Dan is het rascisme !!
Het lijkt wel dat als je maar 1x durft te zeggen dat een gedeelte van een andere bevolkinsgroep een fout maakt dat het gelijk rascisme is , dat is toch vd gekken ??? of zie ik dat nu verkeerd :rolleyes:

En begrijp me niet verkeerd ik weet ook wel dat er meer goede zijn dan kwade ( gelukkig ),... Maar die kwade zijn er wel ! En omdat het dan nu over een andere bevolkings groep gaat is het ineens een taboe , sry maar dat gaat er bij mij niet in !! Dit is een vrij land en een land waarin alles gezegd moet kunnen worden , als wij het te gek maken is dat fout !! maar als een andere bevolkingsgroep het te gek maakt is dat ook fout, klaar !
Iedereen gelijk behandelen betekend ook iedereen gelijk straffen zonder na te hoeven denken wat de eventuele gevolgen zouden kunnen zijn!

Samenleven is mooi als we elkaars goede en slechte dingen kunnen erkennen,
en elkaar zonder gekke gevolgen hierop te kunnen wijzen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17% = nagenoeg 1 op 5, dat bedoelde ik uiteraard, we hebben het toch altijd over de Marokkaanse jongeren?

Terug
Naar boven