XXL Nutrition

Marokkaanse vrouw doet poepje in supermarkt

Als je dat dan opruimt ben je echt een loser. Ik heb ook vakantiewerk gedaan dat ik dacht van "k*t nou zijn ze me echt aan het gebruiken" maar 1 ding zou ik nooit never niet gedaan hebben en dat is de stront van een ander opkuisen. Dan mogen ze hun vakantiewerk steken waar het licht nooit komt ;)

Nee ik zou het ook niet doen maar uiteindelijk moet toch iemand het gaan doen.. ze zullen niet wachten tot het vanzelf wegloopt :D

Maar ik zou dat ook niet doen... heb wel eens minder ergere dingen geweigerd op m'n vakantiebaantjes.

Ok T en Gorillor.. als jullie zo aandringen zal ik het vertellen :D

Niet echt heel spannend hoor maar voor iemand met een lichte vorm van smetvrees is dit wel een hel..

Was in Zuid Frankrijk op vakantie toch ik een jaar of 18 was en natuurlijk low budget enzo.. jullie kennen het allemaal wel en was daar een week...

Op de kamping hadden ze van die wc met een gat erin en waar je zo gehurkt moet schijten..

Kom ik daar de eerste dag in één van die wc's en de strond liep letterlijk over.. dus je zag echt daadwerkelijk alles op de grond van je voorganger..

Ik dacht 'ach pech gehad gewoon een andere proberen' en ja hoor jullie raden het al.. ALLEMAAL waren ze zo.. en de dag erna kwam er zo een schoonmaakvrouwtje die letterlijk met haar handen in de strond zat.. de hele week niet naar de wc geweest :o

Niet echt heel spannend hoor maar voor iemand met een lichte vorm van smetvrees is dit wel een hel..

Was in Zuid Frankrijk op vakantie toch ik een jaar of 18 was en natuurlijk low budget enzo.. jullie kennen het allemaal wel en was daar een week...

Op de kamping hadden ze van die wc met een gat erin en waar je zo gehurkt moet schijten..

Kom ik daar de eerste dag in één van die wc's en de strond liep letterlijk over.. dus je zag echt daadwerkelijk alles op de grond van je voorganger..

Ik dacht 'ach pech gehad gewoon een andere proberen' en ja hoor jullie raden het al.. ALLEMAAL waren ze zo.. en de dag erna kwam er zo een schoonmaakvrouwtje die letterlijk met haar handen in de strond zat.. de hele week niet naar de wc geweest :o

nooit in de scouts gezeten? :D

is focking nep...
als je denkt dat dit egt is ben je gwm een compleet mong**l -_-...

Wel heel toevallig dat de cameraman staat te filmen wanneer dit gebeurd,
ten tweede, wat raar dat hij van bovenaf filmt.

Ze heeft geen onderbroek aan, maar wel een soort van bourqa -_-' ?

Dit kan niet egt zijn.

is focking nep...
als je denkt dat dit egt is ben je gwm een compleet mong**l -_-...

Wel heel toevallig dat de cameraman staat te filmen wanneer dit gebeurd,
ten tweede, wat raar dat hij van bovenaf filmt.

Ze heeft geen onderbroek aan, maar wel een soort van bourqa -_-' ?

Dit kan niet egt zijn.

Is gewoon een bedrijfscamera hoor.. bedrijven hebben dat wel eens vaker.. laten we zeggen dat de meeste supermarkten het hebben sinds 1972.. niet zo lang opzich hoor.. dus ik begrijp je verwarring

@steveb: nee.. scouting is voor homocoïtusuelen :D

eng&vies.

Dit is geen marokkaanse vrouw, maar uw gekidnapte vriendin die een spoor achteraat zodat je haar kunt traceren. De dag ervoor liet ze haar string nog achter in een struik ergens in luxemburg.

Onze goed opgevoede nederlandse jongens doen zoiets niet, dit zijn de nieuwe nederlanders.

Zullen we maar zwijgen over die nederlanders dan, die meedoen aan plascoïtus en strontcoïtus waar jij stiekem op geilt arnoldfan :sukkeltje:

fake zeker, je ziet geen ene ****. stront is toch echt een stuk bruiner.

Het zou me iig niets verbazen. Russen zijn een "apart" volkje. Moslimvrouwen lijken me juist heel fatsoenlijk (waarom zou je heel je lijf inpakken om je vormen te bedekken om daarna doodleuk in een winkel te gaan staan schijten, slaat nergens op).

maak je maar geen illusies daarover, net zoals alle gebruiken in de islam is dat hele gedoe met hoofddoek en alles slechts voor de show.

Dit is geil man, oude vrouwjtes die poepen in de supermarkt

men schoonbroer werkt in een bank.. daar kwam tot 2 maal toe een vrouw pissen snachts in het onthaal 'met de pinautomaten).. Zij was ook klant.. de eerste keer hadden ze het nog door de vingers gezien... Na een politiebezoek hield het natuurlijk op...
BTW was een autochtoon en ze kwam heel gewoon over bij iedereen..

• Topic Starter Topic Starter

:roflol:
Denk eerder dat het je moeder is.....:eek:
Mijn moeder is niet zo smerig. Wellicht was het jouw moeder?

tis een strontvolkje voor iets hé :D

Nu stelen ze eens geen wc-papier, is het weer niet goed.

Kan...

Hahaha, geniaal. Ik heb weleens een wijf diarree zien spuiten tegen het raam van een fietsenwinkel. Zo'n ouwe crackhoer van een jaar of 55. Hup, broek omlaag, billetjes openhouden en keihard drukken. Haar samengeknepen oogjes, bolle wangetjes en ader op d'r voorhoofd waren legendarisch. Waarom ze het deed? Geen idee, dat wijf was zo gek als een deur. Is twee jaar later ook vermoord in Dordtrecht ofzo :roflol:

Terug
Naar boven