AndroidHealthClinic

Marokkaanse vrouw doet poepje in supermarkt

Hahaha, geniaal. Ik heb weleens een wijf diarree zien spuiten tegen het raam van een fietsenwinkel. Zo'n ouwe crackhoer van een jaar of 55. Hup, broek omlaag, billetjes openhouden en keihard drukken. Haar samengeknepen oogjes, bolle wangetjes en ader op d'r voorhoofd waren legendarisch. Waarom ze het deed? Geen idee, dat wijf was zo gek als een deur. Is twee jaar later ook vermoord in Dordtrecht ofzo :roflol:

Hoezo? Was ze d'r diarree toen tegen jouw raam aan het spuiten???
:D

:roflol:

okey poepstories it is

ik was in centerparcs(ofzo, lang geleden) aan het zwemmen in een heel mooi tropisch zwembad en er dreef een drol rond

hehe, ik had een maatje die daar eens in zn broek had gescheten, en hij ging zo van de wildwaterbaan af. Het is al ruim 10 jaar geleden, maar zal het nooit vergeten. :D

Lekker man.

ze zal wel gedacht hebben met al dat racisme om zich heen.............

...........ik zal jullie wel even een poepie laten ruiken!!

Ah man, dit is echt TE ranzig!

ze zal wel gedacht hebben met al dat racisme om zich heen.............

...........ik zal jullie wel even een poepie laten ruiken!!

valt best mee, ze ging speciaal ervoor aan de kant staan zodat niemand erover HOEFT uit te glijden........

:hahaha:
Blijft leuk onderbroekenlol!

goor! en die jurk heeft ze natuurlijk dag en nacht aan. Die drol is er langs gegleden. Bah! En die aangekoekte poepresten aan d'r anjer dan.. brrrr

Heb trouwens eens op vakantie meegemaakt dat er een vent keihard de wc binnen kwam rennen, zn poten helemaal onder de schijt! Maat van me en ik sprinten die wc uit, opletten dat we niet ondergespetterd werden :roflol:

Bij de Zwarte Cross werd ook behoorlijk wat gekakt! Dat schijthuis daar meurde als een beerput en de Dixies zaten tot de rand vol met papier en schijt... Gadverredamme

Echt omtrappen en de bek er in trappen smerige h**r bleh !

oh wat n smerig boeltje zeg bah

Terug
Naar boven