Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het commentaar is gewoon russisch dus het zal zich waarschijnlijk ook in rusland afspelen. Verder is het geen "moslim hoofddoek" maar zo'n hoofddoek die oudere vrouwen/boerinnen in de oostblok droegen.Is het geen Roma? Inderdaad in een buitenlandse supermarkt gefilmd.
Wat een debielen zijn jullie, echte randdebielen. Marokkaanse vrouw? Hoe kom je erbijHet commentaar is gewoon russisch dus het zal zich waarschijnlijk ook in rusland afspelen. Verder is het geen "moslim hoofddoek" maar zo'n hoofddoek die oudere vrouwen/boerinnen in de oostblok droegen.
Echt, velen van jullie zijn de weg kwijt volgens mij.
Is het geen Roma? Inderdaad in een buitenlandse supermarkt gefilmd.
Is het geen Roma? Inderdaad in een buitenlandse supermarkt gefilmd.
Als je dat dan opruimt ben je echt een loser. Ik heb ook vakantiewerk gedaan dat ik dacht van "k*t nou zijn ze me echt aan het gebruiken" maar 1 ding zou ik nooit never niet gedaan hebben en dat is de stront van een ander opkuisen. Dan mogen ze hun vakantiewerk steken waar het licht nooit komtHoeft niet.. het kan gewoon ook een Russische zijn of Bulgaar etc..etc.. heel gewone kledingdracht daar bij de oudere vrouwen en moeilijk te zien of het wat met Roma te maken heeft.. denk het iig niet..
Wat het niet minder goor op maakt.. gatverdamme.. je zal maar in dat supermarktje werken als student of stagair.. want dan weet je natuurlijk dat jij het haasje bent om die troep op te ruimen.

Wie A zegt... kom op met die sappige verhalenIk zal jullie maar besparen wat ik een keer op een franse kamping heb gezien (als Kale geintereseerd is PM me maar hehehe)

Neh, posten!Ik zal jullie maar besparen wat ik een keer op een franse kamping heb gezien (als Kale geintereseerd is PM me maar hehehe)