Fitness Seller

Marokkanen bezoeken kamp Westerbork: intimidatie en rellen

Bezoekers in dit topic

@Sanniejj: dat die jongens zo op de foto gaan zegt toch niets?
Ik snap sowieso niet wat een horde journalisten daar te zoeken heeft. ****op.

en tuurlijk zullen er wel weer idioten tussen zitten. maar als er van 250 200 wat leren dan is het imo een geslaagde actie.

Trouwens, die jongens hebben wel zelf de bereidheid getoont daar naartoe te gaan. Hoe vaak ben jij eigenlijk in Westerbork geweest, Saniejj?
 
iemand de organisator gehoord erover bij BvD?
deze vertelde reeds dat het AD als enige krant (en ook het bericht dat DBC post van Geenstijl) een klein incident weer uitvergroot uit de verder goed verlopen excursie.

niet dat het mij verder uitmaakt. het merendeel profileert zich hier als een ongenuanceerde hersenloze-speedsnuivende-lonsdale junk (zo dus), door keer op keer hun gal te spuien en daarmee een bepaalde onvrede manifesteren.
met gevolg dat ik en anderen als boogie het dan weer niet kunnen laten om, voortkomend uit een morele verplichting die je als mens hebt, even een tegenwicht te bieden en zo de ratio te laten overheersen. :shrug:
 
Zelf de bereidheid getoont om daarheen te gaan?

Ja omdat het beter was dan een dag op school te zitten,grote vriend.

Ga nou niet doen alsof we die arme kinderen onheus bejegenen want de foto's spreken voor zich.

Dat joch met zn jas over zn kop hadden ze meteen met een honkbalknuppel het licht uit zn ogen moeten slaan!

Dat flikt ie bij zn vader niet hoor,en als het over Allah was gegaan al helemaal niet!! ???
 
wie verbergt zich niet als iemand ongewenst foto's van je maakt?
zeker als je weet dat er daarmee weer een hoop mannetjes zoals hier op dbb hiermee hun verwrongen beeld van de realiteit voeden, en jou en je afkomst verafschuwen.
 
Mja vind het ook een beetje raar verhaal hoor, ik ben ook naar kamp westerbork geweest waar dus 3x niks meer te zien was, "blabla, bij deze baksteen was dit en dit".... *grasveld met koeien ziet... MOEEEEH

Dat ze niet aan het luisteren zijn betekent niet dat ze het niet erg vonden hoor, weet jij veel misschien is het wel een dik blaat verhaal 2k5, volgens mij zitten vele autochtone klassen er precies hetzelfde bij..
 
zoals ik al zei, die lui die niet willen luisteren gaan maar naar hun eigen land
 
Lui die zich misdragen paar weekjes in dezelfde omstandigheden laten leven zoals in die kampen tijdens WWII.

Maar GeensT licht inderdaad weer 1 dieptepunt er uit, maar ja heet die k*tsite ook GeensT voor.
 
ZoutZak zei:
wie verbergt zich niet als iemand ongewenst foto's van je maakt?
zeker als je weet dat er daarmee weer een hoop mannetjes zoals hier op dbb hiermee hun verwrongen beeld van de realiteit voeden, en jou en je afkomst verafschuwen.
Hahaha, komaan man als je dat zelf gelooft dan vind ik je erg naïef. Het was gewoon associaal ongepast gedrag punt uit. Begin die slappe uitvluchten van de linkse achterban beetje beu te worden.
Als er iemand een verwrongen beeld heeft van de realiteit dan ben jij het met je linkse gedachten wel.

ZoutZak zei:
iemand de organisator gehoord erover bij BvD?
deze vertelde reeds dat het AD als enige krant (en ook het bericht dat DBC post van Geenstijl) een klein incident weer uitvergroot uit de verder goed verlopen excursie.
Ja jij heb liever dat we erover zwijgen (doofpot) natuurlijk, zodat je allochtone vriendjes niet in het nieuws komen en niemand weet wat voor rotjeugd het is. Ipv de problemen onder ogen te zien schuif jij ze lekker onder tafel, net als al die linkse politici. Kan me zo kwaad maken over dit soort posts he:mad:
 
StillStrong zei:
Oh en fok is zeker wel objectief, of is het vooral omdat jij het met hun eens bent? Houd je ogen voor 1 keer eens niet gesloten voor de harde waarheid :)

Ik ben het vaak niet eens met fok maar de twee verhalen verschillen wel heel erg vind je niet? Er zullen best een paar van die jongeren tussen zitten die zich hebben misdragen, maar om daar dan een nieuwsbericht aan te wijden en de positieve dingen eruit laten vind ik wel een beetje zielig.
 
ZoutZak zei:
wie verbergt zich niet als iemand ongewenst foto's van je maakt?
zeker als je weet dat er daarmee weer een hoop mannetjes zoals hier op dbb hiermee hun verwrongen beeld van de realiteit voeden, en jou en je afkomst verafschuwen.


Je komt zeker uit een dorp. Die gasten misdragen zich gewoon. Ze hebben die jassen over hun kop getrokken omdat ze te kennen willen geven dat ze niet naar een Jood willen luisteren.
 
Corazon zei:
Ik ben het vaak niet eens met fok maar de twee verhalen verschillen wel heel erg vind je niet? Er zullen best een paar van die jongeren tussen zitten die zich hebben misdragen, maar om daar dan een nieuwsbericht aan te wijden en de positieve dingen eruit laten vind ik wel een beetje zielig.
Het nieuws laat nu eenmaal vaak de negatieve kanten in het leven zien. Maar de media en politiek doen juist enorm veel moeite om het probleem onder allochtone jongeren in de doofpot te steken, voor jaren lang was het taboe. Als iemand iets slechts over allochtonen durft te zeggen dan ben je racist en wordt je met wat pech op rituele wijze afgeslacht.

Dus ik vind het juist belangrijk dat men dit soort zaken in het nieuws brengt, je kan een probleem niet aanpakken als het een taboe is!

ps: geloof me positieve berichten over allochtonen ik zou ze graag horen, helaas is de realiteit anders!
 
StillStrong zei:
Hahaha, komaan man als je dat zelf gelooft dan vind ik je erg naïef. Het was gewoon associaal ongepast gedrag punt uit. Begin die slappe uitvluchten van de linkse achterban beetje beu te worden.
Als er iemand een verwrongen beeld heeft van de realiteit dan ben jij het met je linkse gedachten wel.


Ja jij heb liever dat we erover zwijgen (doofpot) natuurlijk, zodat je allochtone vriendjes niet in het nieuws komen en niemand weet wat voor rotjeugd het is. Ipv de problemen onder ogen te zien schuif jij ze lekker onder tafel, net als al die linkse politici. Kan me zo kwaad maken over dit soort posts he:mad:

Waarom probeer je altijd iemands woorden te verdraaien jongen waar zegt hij dat hij liever wilt dat het verzwegen wordt dat maak jij er weer van. Ook zeg je gelijk over iedereen die niet zo anti-allochtoon als jij is, dat ze links zijn. Linkse achterban, linkse gedachten en linkse politici, je komt op deze manier niet echt intelligent over. Waarschijnlijk ben je in je jeugd (en heden) te vaak lastig gevallen door allochtonen en heb je dan besloten ze allemaal te haten. Dit lage niveau begint een beetje standaard te worden hier bij samenleving en politiek.
 
StillStrong zei:
Het nieuws laat nu eenmaal vaak de negatieve kanten in het leven zien. Maar de media en politiek doen juist enorm veel moeite om het probleem onder allochtone jongeren in de doofpot te steken, voor jaren lang was het taboe. Als iemand iets slechts over allochtonen durft te zeggen dan ben je racist en wordt je met wat pech op rituele wijze afgeslacht.

Dus ik vind het juist belangrijk dat men dit soort zaken in het nieuws brengt, je kan een probleem niet aanpakken als het een taboe is!

ps: geloof me positieve berichten over allochtonen ik zou ze graag horen, helaas is de realiteit anders!

Geloof me de realiteit is anders dan de nieuwsberichten doen overkomen, maarja deze discussie is best wel zinloos. Ik zal je daar toch niet van kunnen overtuigen. Ik ben zelf namelijk ook Nederlander van turkse afkomst en ik vind van mezelf dat ik heel goed geïntegreerd ben. Ik beheers de taal goed (terwijl ik niet goed Turks kan spreken). Ik heb meer Nederlandse vrienden dan Turkse ,ik ben nooit in contact gekomen met de politie en dit jaar haal ik mijn VWO diploma (als het goed is ;))..oh ja en ik ben niet gelovig. Het is daarom ook irritant als ik dan telkens negatieve dingen in het nieuws zie over buitenlanders ik krijg dan het gevoel alsof ik het allemaal voor niks doe. Het is helemaal irritant als mensen door die berichten het idee gaan krijgen dat alle buitenlanders zo zijn als in het nieuwsbericht hierboven, daarom ook mijn geïrriteerde reactie hierboven.

BTW er zijn er genoeg buitenlanders die net als ik zijn.
 
Laatst bewerkt:
Eens kijken hoe geinteresseert jullie dan gaan zitten... Niemand is verplicht te luisteren, ze waren ook waarschijnlijk liever niet meegegaan, kijk als ze nou uit vrije wil daar kwamen en een beetje asociaal gingen doen is wat anders
 
Var zei:
Eens kijken hoe geinteresseert jullie dan gaan zitten... Niemand is verplicht te luisteren, ze waren ook waarschijnlijk liever niet meegegaan, kijk als ze nou uit vrije wil daar kwamen en een beetje asociaal gingen doen is wat anders
soms moeten er dingen door je strot geduwd worden voordat je het snapt :cool:
 
Ik vindt dit nochtans een schitterend beeld, nu nog een paar wachttorens eromheen en dan zijn we mss een stapje dichter bij een veiligere maatschappij.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
StillStrong zei:
Hahaha, komaan man als je dat zelf gelooft dan vind ik je erg naïef. Het was gewoon associaal ongepast gedrag punt uit. Begin die slappe uitvluchten van de linkse achterban beetje beu te worden.
Als er iemand een verwrongen beeld heeft van de realiteit dan ben jij het met je linkse gedachten wel. Ja jij heb liever dat we erover zwijgen (doofpot) natuurlijk, zodat je allochtone vriendjes niet in het nieuws komen en niemand weet wat voor rotjeugd het is. Ipv de problemen onder ogen te zien schuif jij ze lekker onder tafel, net als al die linkse politici.
kerel, je weet niet waar je over praat.
je redenering is zo weinig steekhoudend dat ik er niet eens verder op in ga.
je weet blijkbaar niet beter en/of wilt niet beter weten.

StillStrong zei:
Kan me zo kwaad maken over dit soort posts he:mad:
doel je nu op je eigen onzinnige gelul :D
 
Waarom word er nog moeite gedaan om die untermenschen wat bij te brengen? Ze verpesten het telkens weer voor de rest die goede bedoelingen hebben.
 
ZoutZak zei:
kerel, je weet niet waar je over praat.
je redenering is zo weinig steekhoudend dat ik er niet eens verder op in ga.
je weet blijkbaar niet beter en/of wilt niet beter weten.
Lul jij je er altijd zo uit als je niets beters weet te zeggen?

doel je nu op je eigen onzinnige gelul :D
:rolleyes: Je denk echt dat je gelijk hebt met je linkse opvattingen he? Triest mensen die in een wereld leven die zo ver staan van de realiteit. Oogkleppen weghalen moet je eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Corazon zei:
Waarom probeer je altijd iemands woorden te verdraaien jongen waar zegt hij dat hij liever wilt dat het verzwegen wordt dat maak jij er weer van. Ook zeg je gelijk over iedereen die niet zo anti-allochtoon als jij is, dat ze links zijn. Linkse achterban, linkse gedachten en linkse politici, je komt op deze manier niet echt intelligent over. Waarschijnlijk ben je in je jeugd (en heden) te vaak lastig gevallen door allochtonen en heb je dan besloten ze allemaal te haten. Dit lage niveau begint een beetje standaard te worden hier bij samenleving en politiek.
Kijk ik kan begrijpend lezen, jij niet. Lees zijn post nog eens goed door, misschien zie je dan waarop mijn reactie gebasseerd is.

Ik ben idd veel te vaak lastiggevallen door allochtonen, net als bijna iedereen ongeveer denk ik zo. Het is nu eenmaal een volkje dat al jaren voor problemen zorgt, maar jullie doen alsof er niets aan de hand is. Omdat je verblind bent door die grote linkskleurige bril die je op hebt.
 
Back
Naar boven