XXL Nutrition

Marokkanen bezoeken kamp Westerbork: intimidatie en rellen

Wat zie ik daar nou... ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

StillStrong zei:
Lul jij je er altijd zo uit als je niets beters weet te zeggen?

:rolleyes: Je denk echt dat je gelijk hebt met je linkse opvattingen he? Triest mensen die in een wereld leven die zo ver staan van de realiteit. Oogkleppen weghalen moet je eens proberen.

...die zo ver staaT van...
Door die spelvauten kom je nog dommer over jongen en begin je nou weer met dat gezeur over links? :rolleyes: Het is hopeloos.

StillStrong zei:
Kijk ik kan begrijpend lezen, jij niet. Lees zijn post nog eens goed door, misschien zie je dan waarop mijn reactie gebasseerd is.

Ik ben idd veel te vaak lastiggevallen door allochtonen, net als bijna iedereen ongeveer denk ik zo. Het is nu eenmaal een volkje dat al jaren voor problemen zorgt, maar jullie doen alsof er niets aan de hand is. Omdat je verblind bent door die grote linkskleurige bril die je op hebt.

t*ring begin je nou ook al uitdrukkingen te verzinnen? Links is geen kleur!

Ik ben zelf nog nooit lastiggevallen door allochtonen..dat komt misschien ook omdat ik er zelf een ben. Ik heb wel vaak genoeg last gehad van autochtonen, maar dat betekent niet dat ik ze allemaal ga haten.

Laatst bewerkt:
Corazon zei:
Het is daarom ook irritant als ik dan telkens negatieve dingen in het nieuws zie over buitenlanders ik krijg dan het gevoel alsof ik het allemaal voor niks doe.
WOW Fantastisch wat je hier zegt!!! Dit doet me echt goed man. Dat iemand als jij eindelijk het probleem zonder ogen ziet, dat enkele rotte appels het voor de rest verpesten. Dat roep ik al de hele tijd. Dus waarom ga je dan niet akkoord met wat ik en een heleboel anderen zeggen? Waarom dan niet het probleem aanpakken ipv het weg te steken?

Het is helemaal irritant als mensen door die berichten het idee gaan krijgen dat alle buitenlanders zo zijn als in het nieuwsbericht hierboven, daarom ook mijn geïrriteerde reactie hierboven.

BTW er zijn er genoeg buitenlanders die net als ik zijn.
Wie zegt dat? Ik niet hoor. Alleen zeggen de statistieken nu eenmaal dat er veel meer criminelen zitten onder de allochtone jeugd. Dat zijn feiten bro, geen enkel nut om dat te ontkennen. Dus dan is het snel zo dat enkelen gaan veralgemenen. En zeg nu zelf: het zijn geen lieverdjes, ook al zijn ze niet crimineel, het blijft een vrij agressief volk. Maar goed, ik ben geen racist, wel een realist, ik durf de feiten te zien, want als je dat niet kan , kan je ook niets veranderen in de huidige samenleving, en dat is nu net wat we willen, ook jij...

knul, ten eerste ik ben verre van links (of hetgeen jij er onder verstaat). daarnaast ben ik niet stellig overtuigd van de mening die mij is toegedaan, ik sta open voor elk redelijk argument. de reden dat ik hier een tegendraadse mening vertegenwoordig had ik al kort in mijn eerste post gezet.

daarnaast; sta ik ver van de realiteit!?
ik woon in delfshaven, discussieer wekelijks zoniet dagelijks over uiteenlopende onderwerpen met veel verschillende vrienden, met hoogleraren en studenten (ook veel marocs en andere buitenlanders) op de universiteit (dan met name over economische/juridische onderwerpen), en heb zelf ook niet bepaald een brandschoon verleden. ik hoop dat ik kwalificeer voor iemand met besef van de realiteit, en tevens beschik over een relativeringsvermogen die overigens bij velen zoek lijkt geraakt.

ik vraag me af of jezelf kwalificeert vriend.

Nergens door verblind, heb alleen nooit last van wie dan ook. Woon toch in een vrij grote stad, derde stad van Nederland.

Natuurlijk zijn er irritante teringventjes onder de groep die Westerbork bezocht en die mogen ze van mij ook opsluiten voor een paar maandjes in omstandigheden gelijk aan Westerbork 40-45. Maar het wordt nu in de media en ook hier volledig opgeblazen. De wereld is niet zo zwart-wit zoals sommigen hem voorstellen. Maar ja als je een beetje genuanceerd denkt dan ben je gelijk een linkslullende goedprater.

Keihard alle relschoppers, ongeacht afkomst, aanpakken. Maar niet alle leden van een bevolkingsgroep met veel relschoppers staat ook gelijk achter die relschoppers.

Corazon zei:
t*ring begin je nou ook al uitdrukkingen te verzinnen? Links is geen kleur!
Gebruikt men wel vaker hoor, kleuren in de politiek... Dus ga beetje in op de inhoud ipv deze nutteloze reacties te posten.

Corazon zei:
...die zo ver staaT van...
Door die spelvauten kom je nog dommer over jongen en begin je nou weer met dat gezeur over links? :rolleyes: Het is hopeloos.
Typisch voor iemand die de discussie niet wilt aangaan, beginnen ze te zoeken naar spelfoutjes, goed hoor, jij maakt zeker nooit geen foutjes, nee jij bent perfect :rolleyes:

Laatst bewerkt:
ZoutZak zei:
knul, ten eerste ik ben verre van links (of hetgeen jij er onder verstaat). daarnaast ben ik niet stellig overtuigd van de mening die mij is toegedaan, ik sta open voor elk redelijk argument. de reden dat ik hier een tegendraadse mening vertegenwoordig had ik al kort in mijn eerste post gezet.

daarnaast; sta ik ver van de realiteit!?
ik woon in delfshaven, discussieer wekelijks zoniet dagelijks over uiteenlopende onderwerpen met veel verschillende vrienden, met hoogleraren en studenten (ook veel marocs en andere buitenlanders) op de universiteit (dan met name over economische/juridische onderwerpen), en heb zelf ook niet bepaald een brandschoon verleden. ik hoop dat ik kwalificeer voor iemand met besef van de realiteit, en tevens beschik over een relativeringsvermogen die overigens bij velen zoek lijkt geraakt.

ik vraag me af of jezelf kwalificeert vriend.
Ok sorry dan. Maar ik maak dat nu eenmaal op uit je reacties in deze thread. Je kan toch niet ontkennen dat wat deze jongeren gedaan hebben fout is? Maar je was het wel aan het verdedigen in deze thread, waar of niet?

Ik vind dat je op zo'n plek je hoort te gedragen!
Eerbied hebben voor wat er gebeurt is en wat de mensen moeten hebben doorgemaakt toen zij daar zaten.
Die tweede foto is een superplaat alleen had die agent ff voor het prikkeldraad moeten staan!
Misschien hadden die onbeleefde knulletjes dan stilgestaan hoe het voelt om opgesloten te worden!
Mijn uitspraak gaat over het gebeuren zelf, ook al waren het Nederlanders dan had ik nog zo gereageerd!
Dit bevestigd alleen maar dat de allochtonen niet open staan voor "inburgeren" want op zo'n plaats hoor je je te gedragen!
En wie dat niet doet moeten ze ter plekke fusileren ( ongeacht afkomst,huidskleur of wat dan ook! )

StillStrong zei:
Typisch voor iemand die de discussie niet wilt aangaan, beginnen ze te zoeken naar spelfoutjes, goed hoor, jij maakt zeker nooit geen foutjes, nee jij bent perfect :rolleyes:

Ik vond de discussie vrij zinloos, ik zal je toch niet kunnen overtuigen van mijn gelijk en andersom ook niet, daarom besloot ik je een cursus Nederlands te geven dan heeft iemand tenminste iets aan deze discussie. Als je bij mij spellingsfouten ontdekt zou ik het ook waarderen als je me verbetert hoor.

Edit: spelfout :o

StillStrong zei:
Je kan toch niet ontkennen dat wat deze jongeren gedaan hebben fout is?
absoluut niet, alleen betwijfel ik de correctheid van de berichtgeving, omdat het namelijk allemaal uit 1 hoek komt.
ik las namelijk allereerst de AD (de enige krant die met een woord repte over ongeregeldheden bij het bezoek) en daar maakte ik uit op dat er een handjevol jongeren na een excursie van een hele dag verveeld raakten, rond gingen lopen en dit werd opgepikt door fotografen en journalisten. die vervolgens hier alle aandacht op richten in plaats van de overige 345 van de 350 marokkanen die wel aandachtig het verhaal van een joodse overlevende aanhoorde. dit laatste is hetgeen de overige kranten berichtten, heb zelf enkel de volkskrant hierop nageslagen.
Dit verhaal werd bevestigd door de organisator (ik meen van surinaamse/antilliaanse afkomst) die dit alles in teken van integratie had georganiseerd.

StillStrong zei:
Maar je was het wel aan het verdedigen in deze thread, waar of niet?
ik was het niet zozeer aan het verdedigen, alswel alle overtrokken reacties (lees zelf maar na) tegenwicht bieden.

Dat het een jood is maakt geen fl**ker uit, ze hebben gewoon geen zin naar dat verhaal te luisteren.

ja, of ze willen gewoon niet op de foto?
ik vind sowieso dat die camera's moeten oprotten. Het lijkt de Privé wel.

Go for the kill,Sannie! :D

mooi mes in je bijna 40cm biceps sanniejj :D

Terug
Naar boven