Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
StillStrong zei:Lul jij je er altijd zo uit als je niets beters weet te zeggen?
Je denk echt dat je gelijk hebt met je linkse opvattingen he? Triest mensen die in een wereld leven die zo ver staan van de realiteit. Oogkleppen weghalen moet je eens proberen.
Het is hopeloos.StillStrong zei:Kijk ik kan begrijpend lezen, jij niet. Lees zijn post nog eens goed door, misschien zie je dan waarop mijn reactie gebasseerd is.
Ik ben idd veel te vaak lastiggevallen door allochtonen, net als bijna iedereen ongeveer denk ik zo. Het is nu eenmaal een volkje dat al jaren voor problemen zorgt, maar jullie doen alsof er niets aan de hand is. Omdat je verblind bent door die grote linkskleurige bril die je op hebt.
WOW Fantastisch wat je hier zegt!!! Dit doet me echt goed man. Dat iemand als jij eindelijk het probleem zonder ogen ziet, dat enkele rotte appels het voor de rest verpesten. Dat roep ik al de hele tijd. Dus waarom ga je dan niet akkoord met wat ik en een heleboel anderen zeggen? Waarom dan niet het probleem aanpakken ipv het weg te steken?Corazon zei:Het is daarom ook irritant als ik dan telkens negatieve dingen in het nieuws zie over buitenlanders ik krijg dan het gevoel alsof ik het allemaal voor niks doe.
Wie zegt dat? Ik niet hoor. Alleen zeggen de statistieken nu eenmaal dat er veel meer criminelen zitten onder de allochtone jeugd. Dat zijn feiten bro, geen enkel nut om dat te ontkennen. Dus dan is het snel zo dat enkelen gaan veralgemenen. En zeg nu zelf: het zijn geen lieverdjes, ook al zijn ze niet crimineel, het blijft een vrij agressief volk. Maar goed, ik ben geen racist, wel een realist, ik durf de feiten te zien, want als je dat niet kan , kan je ook niets veranderen in de huidige samenleving, en dat is nu net wat we willen, ook jij...Het is helemaal irritant als mensen door die berichten het idee gaan krijgen dat alle buitenlanders zo zijn als in het nieuwsbericht hierboven, daarom ook mijn geïrriteerde reactie hierboven.
BTW er zijn er genoeg buitenlanders die net als ik zijn.
Gebruikt men wel vaker hoor, kleuren in de politiek... Dus ga beetje in op de inhoud ipv deze nutteloze reacties te posten.Corazon zei:t*ring begin je nou ook al uitdrukkingen te verzinnen? Links is geen kleur!
Typisch voor iemand die de discussie niet wilt aangaan, beginnen ze te zoeken naar spelfoutjes, goed hoor, jij maakt zeker nooit geen foutjes, nee jij bent perfectCorazon zei:...die zo ver staaT van...
Door die spelvauten kom je nog dommer over jongen en begin je nou weer met dat gezeur over links?Het is hopeloos.

Ok sorry dan. Maar ik maak dat nu eenmaal op uit je reacties in deze thread. Je kan toch niet ontkennen dat wat deze jongeren gedaan hebben fout is? Maar je was het wel aan het verdedigen in deze thread, waar of niet?ZoutZak zei:knul, ten eerste ik ben verre van links (of hetgeen jij er onder verstaat). daarnaast ben ik niet stellig overtuigd van de mening die mij is toegedaan, ik sta open voor elk redelijk argument. de reden dat ik hier een tegendraadse mening vertegenwoordig had ik al kort in mijn eerste post gezet.
daarnaast; sta ik ver van de realiteit!?
ik woon in delfshaven, discussieer wekelijks zoniet dagelijks over uiteenlopende onderwerpen met veel verschillende vrienden, met hoogleraren en studenten (ook veel marocs en andere buitenlanders) op de universiteit (dan met name over economische/juridische onderwerpen), en heb zelf ook niet bepaald een brandschoon verleden. ik hoop dat ik kwalificeer voor iemand met besef van de realiteit, en tevens beschik over een relativeringsvermogen die overigens bij velen zoek lijkt geraakt.
ik vraag me af of jezelf kwalificeert vriend.
Var zei:Wat zie ik daar nou...![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

StillStrong zei:Typisch voor iemand die de discussie niet wilt aangaan, beginnen ze te zoeken naar spelfoutjes, goed hoor, jij maakt zeker nooit geen foutjes, nee jij bent perfect![]()

absoluut niet, alleen betwijfel ik de correctheid van de berichtgeving, omdat het namelijk allemaal uit 1 hoek komt.StillStrong zei:Je kan toch niet ontkennen dat wat deze jongeren gedaan hebben fout is?
ik was het niet zozeer aan het verdedigen, alswel alle overtrokken reacties (lees zelf maar na) tegenwicht bieden.StillStrong zei:Maar je was het wel aan het verdedigen in deze thread, waar of niet?
eduardjanssen zei:Je komt zeker uit een dorp. Die gasten misdragen zich gewoon. Ze hebben die jassen over hun kop getrokken omdat ze te kennen willen geven dat ze niet naar een Jood willen luisteren.

pat21 zei:

boogie zei: