MuscleMeat

Marokkanen bezoeken kamp Westerbork: intimidatie en rellen

Niet meer praten; aan roestige vleeshaken met dat schuim.

Eend :roflol: :roflol: :roflol:

MightyDuck zei:
Heheheheheh dank voor het karma bro, geef Var ook maar iets want hij heeft die pic gemaakt kijk maar een paar bladzijden terug, ik verduidelijk het alleen voor de halve blinden onder ons :D
K*t, nu lees ik voor 1 keer es niet een topic gans door... :o

MightyDuck zei:
:roflol: :roflol: :roflol:

Voor de wat minder scherp(ziend)en onder ons:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

OMFG Sanniejj hier kom je nooit meer vanaf :P

zag het ook pas later... Var goed bezig kerel :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat jullie een fout maken. De beste man op de foto is onze Wimmeke26.

Wimmeke was het helemaal niet eens met mijn post en aangezien ik nooit PM's of negatieve karma doorbrief maar voor Wim een uitzondering maak, hetvolgende;

In zijn negatieve karma schreef onze Wim:
Volgens mij ben je even kortzichtig als die marokkaantjes...besneden zekers joodzuigertje??

Hieruit merk ik een aantal brandende vragen op.

Mijn post was een artikel, dus geen eigen verhaal.
Je kunt me dus niet 'pakken', hoe graag je het ook wil, op deze post want het betreft een bericht. Dat kun je zien aan het woord 'bron' onderaan.

Ten tweede ben ik niet besneden en ten derde ook geen speciaal liefhebber van Joden :roflol:
Ik meld een bericht van GeensT waaruit blijkt dat Marokkanen weer eens geen respect tonen voor een voor ons emotionele,. belangrijke plek met geschiedenis.
Zij liepen te schreeuwen, rennen en bedreigen in het kamp en klommen her en deer in bomen.

Dat jij dat als westerling zelfs niet snapt is niet mijn schuld, maar ga niet stiekem zitten knurften in een negatief karmaatje maar zet je eigen mening hier neer.
Dat je misschien per ongeluk op die foto terecht bent gekomen is ook niet mijn probleem.
Dat ik je verleden week van repliek diende in je thread over winstrol wil niet zeggen dat je als een klein kind achter m'n posts aan hoeft te lopen en te dreinen en bevolkingsgroepen te beledigen. Als je een sluitend antwoord wilt op je AAS-vragen dan kan dat altijd maar ga niet zitten mauwen kleutermans. :finger:

Daarbij wil ik nog aan toe voegen dat 'geintjes' met negatieve karma nog steeds kunnen resulteren in strafpunten.

Bravo voor DBC01 :thumbs: :bow:

Wimmeke geowned :D

Ik vind dat negatieve karmagelul toch al waardeloos.

Als je het niet eens bent met iemand is dat prima maar ga niet zeikerig iemand zn karma negatief beinvloeden.....weet je wel hoeveel tijd het me kost om zoveel onzin te posten hiero?!! :D :D

Hoe kan het trouwens toch dat zo'n schattig ventje als DBC zoveel vijanden heeft hier? :D ;)

Ik moet ook maar effe aan mn reputatie werken dan. :p

DBC01 zei:
Dat ik je verleden week van repliek diende in je thread over winstrol

Niet om het een of ander, maar ik heb hem in dezelfde thread ook al geprobeert te helpen met suggesties en heb een aantal vragen gesteld om het probleem te helpen lokaliseren.

Ik heb er geen fatsoenlijk antwoord op gehad, de thread kreeg ineens een vreemde wending en ging ineens over prohormonen etc.

Dit soort dingen zorgen ervoor dat ik niet zoveel zin meer krijg om iemand adviezen te geven.

het land uit met dat tuig!
dit soort volk past niet thuis in onze samenleving!!! :mad:

Kansloos, jammer dat ze de Islam gebruiken om hun idioterie te rechtvaardigen.

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Niet om het een of ander, maar ik heb hem in dezelfde thread ook al geprobeert te helpen met suggesties en heb een aantal vragen gesteld om het probleem te helpen lokaliseren.

Ik heb er geen fatsoenlijk antwoord op gehad, de thread kreeg ineens een vreemde wending en ging ineens over prohormonen etc.

Dit soort dingen zorgen ervoor dat ik niet zoveel zin meer krijg om iemand adviezen te geven.

Ik geef eigenlijk alleen nog maar adviezen per PM en dan nog.
Je weet iig dan dat iemand jou er specifiek om vraagt.

Terug
Naar boven