AndroidHealthClinic

Marokkanen

Peiling Peiling Meer, minder, of evenveel Marokkanen in Nederland?

• Totaal stemmers
    205
me taal gebruik zal zeker gebrekkiger zijn momenteel vermits ik aan zwaarste pijnstillers zit die er zijn,heb gene zin om te denken en te lang te typen. Maar het zal nog lang niet zo gebrekkig zijn als dat van een marokkaan gelijk jij beweert.

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

ja,zou al voor minder ergens anders gaan wonen
dat heb je nooit volgensmij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nederlanders zijn een raar volk.
Minder Marokkanen betekent ook:
- Minder werk voor justitie, politie, cipiers en rechters
- Hasj wordt duurder
- Rotterdam zonder burgemeester
- Geert zonder stemmen
- geen goede voetbalclub
- banen te kort in bepaalde sectoren
- minder gastvrijheid (eerlijk is eerlijk, Nederlanders zijn zo gierig als de pest. Daar kunnen jullie nog wat van leren)
- Nederlanders gaan elkaar haten/de schuld geven (iemand moet de schuld krijgen)
- en zo kan ik nog een poosje doorgaan.

In plaats dat we van elkaars positieve punten leren, zoeken we juist de negatieve(verschillen). Terwijl we toch in één land leven.
Dus Nederlanders, deel nou ook een keertje je lunch met een collega en die euro die je aan hem leende, hoef je niet terug te vragen.
En natuurlijk voor de mocro's: kom nou een keertje op tijd bij het sollicitatiegesprek en laat die portemonnee liggen, ondanks dat je weet dat hij je toch niet voor die baan aanneemt...

- Hasj wordt duurder
- Geert zonder stemmen
- geen goede voetbalclub
- minder gastvrijheid (eerlijk is eerlijk, Nederlanders zijn zo gierig als de pest. Daar kunnen jullie nog wat van leren)
- Nederlanders gaan elkaar haten/de schuld geven (iemand moet de schuld krijgen)

In plaats dat we van elkaars positieve punten leren, zoeken we juist de negatieve(verschillen). Terwijl we toch in één land leven.
Dus Nederlanders, deel nou ook een keertje je lunch met een collega en die euro die je aan hem leende, hoef je niet terug te vragen.
En natuurlijk voor de mocro's: kom nou een keertje op tijd bij het sollicitatiegesprek en laat die portemonnee liggen, ondanks dat je weet dat hij je toch niet voor die baan aanneemt...

Hasj wordt in Marokko gemaakt, daar heb je geen in nl wonende marokkanen voor nodig.
Politie zal toch wel werk zat houden, ze kunnen nu niet eens 10% van alle aangiftes behandelen.
Geert hoeft geen stemmen
Voetbalclubs worden door olie sjeiks gekocht
Marokkanen zijn niet gastvrij voor nederlanders :roflol:
En nederlanders geven marokkanen de schuld van overvallen omdat ze overvallen plegen

- Hasj wordt duurder
- Geert zonder stemmen
- geen goede voetbalclub

vieze racist

Als dat de enige manier is om van Aboutaleb af te komen, ben ik eigenlijk ook wel voor. Minder, minder, minder!

Hasj wordt in Marokko gemaakt, daar heb je geen in nl wonende marokkanen voor nodig. Wel voor de transport
Politie zal toch wel werk zat houden, ze kunnen nu niet eens 10% van alle aangiftes behandelen. dat klopt, komt omdat ze alleen maar op Marokkanen focussen, vandaar die 10 procent.
Geert hoeft geen stemmen. Toch wel
Voetbalclubs worden door olie sjeiks gekocht. ik heb het over de spelers
Marokkanen zijn niet gastvrij voor nederlanders :roflol:. toch wel, alleen zie jij het niet, omdat jij niet met Marokkanen omgaat. als ik een collega met een kopje koffie trakteer, dan lijkt het net of ik hem/haar een pot goud heb gegeven
En nederlanders geven marokkanen de schuld van overvallen omdat ze overvallen plegen. je hebt gelijk. de Marokkanen plegen alle overvallen. de Nederlanders vermoorden allen hun vrouw en kinderen

oog om oog, tand om tand

(liever niet, maar als het niet anders kan.....)

- Hasj wordt duurder
- Geert zonder stemmen
- geen goede voetbalclub

Dit is onzin.. Nederlanders gierig als te pest?? Is dat ook niet een beetje stigmatiserend en racistisch om te zeggen??
Dit in principe hetzelfde als alle Marokkanen crimineel te noemen.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

als dat de enige manier is om van aboutaleb af te komen, ben ik eigenlijk ook wel voor. Minder, minder, minder!

:d

Dit is onzin.. Nederlanders gierig als te pest?? Is dat ook niet een beetje stigmatiserend en racistisch om te zeggen??

Uitzonderingen daar gelaten.

als je met allochtonen omgaat, dan zal je het verschil pas merken. Heb dit zelfs van genoeg autochtonen gehoord.

en nu rellen!! ;)

Met het verschil dat het laatste daadwerkelijke een kloppende bewering is.

Uitzonderingen daar gelaten.

als je met allochtonen omgaat, dan zal je het verschil pas merken. Heb dit zelfs van genoeg autochtonen gehoord.

en nu rellen!! ;)

Denk niet dat er hier een rel nodig is. Iedereen hier met een IQ van boven de 60 ziet toch wel in dat jij echt een ongelooflijke mongeaul bent hoop ik.

Denk niet dat er hier een rel nodig is. Iedereen hier met een IQ van boven de 60 ziet toch wel in dat jij echt een ongelooflijke mongeaul bent hoop ik.

Heel zielig vind ik dit.
meten met twee maten en zodra iemand anders dat doet, dan is hij meteen een mong**l...

Ik meet maar met 1 maat. En volgens die maat ben jij een mong**l.
Als jij ooit in het ziekenhuis belandt, hoop ik dat je mijn patiënt bent.
Het schijnt dat bepaalde medicijnen met een smalle therapeutische werking, al bij een kleine overdosering dodelijk zijn. laten we hopen dat de persoon die de medicijnen uitdeelt geen mong**l is..

Als jij ooit in het ziekenhuis belandt, hoop ik dat je mijn patiënt bent.
Het schijnt dat bepaalde medicijnen met een smalle therapeutische werking, al bij een kleine overdosering dodelijk zijn. laten we hopen dat de persoon die de medicijnen uitdeelt geen mong**l is..
Schoonmakers delen toch geen medicijnen uit???

Terug
Naar boven