MuscleMeat

Marokko wil arbeiders leveren

sjekoog

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
169
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Marokkaanse overheid wil bijdragen aan Le Riad, een nieuwe 'mediterrane' woonwijk in Rotterdam. Marokko levert vakwerklieden en materialen, schrijft het AD.

Het land wil 'de rijke Marokkaanse architectuur in Nederland onder de aandacht brengen'. In zijn mediterrane bouwproject ziet de initiatiefnemer de architectuur liefst wat úitgesprokener'. ,,Een woning zou opgeleverd moeten worden met bijvoorbeeld een hamam achtige badkamer met mediterraan tegelwerk. Gentherapie (NRC Handelsblad)

(alleen met terugneemgarantie):D
Badkamer met inklapbare niqaab-strijkplank optioneel.

fl**ker toch op man, bron?

doe er maar 100.000 dan

Dat klopt, ze willen hier zo'n wijk gaan maken.

Daarbij ken je zelf ook wel je huis zo inrichten als hier boven staat.
En daar boven op vind ik het dikke onzin dat zoiets komt, dat achterlijke China Town wat nu gebouwd word mag van mij ook instorten.

Nog meer gastarbeiders ? :D

nederland kan beter investeren in hun eigen bouwbedrijven of er volgen nog meer massa ontslagen. Ongelooflijk als ze dit door laten gaan. Terwijl ned. bouwbedrijven omvallen door de crisis, marokkaanse arbeiders hierheen halen. :no:

dat zou wel heel triest zijn!! investeer eerst eens in Nederlandse bedrijven voordat deze allemaal omvallen!!

Dit kun je niet menen!! eigen volk eerst (op dit moment :D)!

nederland kan beter investeren in hun eigen bouwbedrijven of er volgen nog meer massa ontslagen. Ongelooflijk als ze dit door laten gaan. Terwijl ned. bouwbedrijven omvallen door de crisis, marokkaanse arbeiders hierheen halen. :no:

dat zou wel heel triest zijn!! investeer eerst eens in Nederlandse bedrijven voordat deze allemaal omvallen!!

klopt wel helemaal, maar het gaat hier om marokkaanse architectuur, dus lijkt het mij niet echt handig om een nederlands bouwbedrijf ertegenaan te gooien?

• Topic Starter Topic Starter
klopt wel helemaal, maar het gaat hier om marokkaanse architectuur, dus lijkt het mij niet echt handig om een nederlands bouwbedrijf ertegenaan te gooien?

Begrijp ik, maar beter laten ze dat dan doen in tijden waarin het economisch wat beter gaat.

Kunnen ze opnieuw bommen op Rotterdam gooien.. zo blijven we bezig.

Nouja, lemen hutjes bouwen moet iedereen kunnen, niet?

al eens in marokko geweest? je zal versteld staan om wat voor een architectuur het gaat. (vooral Allemaal met de hand gedaan, zaken die hier onbetaalbaar zullen zijn krijg je daar voor een appel en ei...
Dus lijkt mij zeker een goeie zaak om ze naar hier te halen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zou zeggen doe dit maar eens na met de hand?

al eens in marokko geweest? je zal versteld staan om wat voor een architectuur het gaat. (vooral Allemaal met de hand gedaan, zaken die hier onbetaalbaar zullen zijn krijg je daar voor een appel en ei...
Dus lijkt mij zeker een goeie zaak om ze naar hier te halen

ik zou zeggen doe dit maar eens na met de hand?

het is maar net waar je zinin hebt:d

Terug
Naar boven