Marvinnr1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tjah toch meer kunst te noemen dan een schilderij met een paar vlekken op, dat verkocht wordt voor 3 miljoen euro

misschien wanneer de crisis is afgelopen, nu zeker niet![]()
vind het ook best mooi hoor, idd veel mooier dan een schilderij,
zo word de crisis als maar groter, nu is het moment om te kopen, innoveren enzo, nu dat alles goedkoop is omdat mensen te bang zijn om uit te geven, straks is de crisis gedaan en wordt alles weer veel duurder.
en mensen die een schilderij van 3 miljoen kunnen permiteren in noncrissistijdens, die kunnen dat nu heus ook wel hoor, vergeet niet dat de rijken altijd maar rijker worden...
stel dat je zo een huis volledig zou kunnen laten inrichten, voor minder geld, dan een normale sobere inrichting van hier. het zou niet echt een huis meer te noemen zijn maar eerder een paleis...

klopt ook, maar dit is meer een smaak-kwestie, ik bedoel ik vind het mooi, maar zou er zelf niet in willen wonen![]()
goed om je moonwalk op te oefenen.ja mag idd niet te extreem zijn, maar een beetje zou zeker niet misstaan, vooral van die mooie plafon afwerking, en ook van die mooie graniet vloerbewerking. hier is het gewoon allemaal onbetaalbaar..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
je kan dit ook in verschillende kleuren en vormen laten doen, en het totaalpakket is gelijk 1 grote tegel zonder voegen...

ja mag idd niet te extreem zijn, maar een beetje zou zeker niet misstaan, vooral van die mooie plafon afwerking, en ook van die mooie graniet vloerbewerking. hier is het gewoon allemaal onbetaalbaar..
je kan dit ook in verschillende kleuren en vormen laten doen, en het totaalpakket is gelijk 1 grote tegel zonder voegen...

Kvind al die fotos van al die ontzettend luxe dingen onzin. Zo gaan die huisjes er echt niet uizien.
ja klopt, maar ik snap niet wat Marokkanen naar nederland halen voor verschil geeft op tuig dat straten onveilig maakt?dus eigenlijk toch wel een goeie zaak te noemen, om goedkoop kwaitatief handarbeid naar hier te halen?
daar zijn we toch veel meer mee, dan dat tuig die niks anders doet dan de straten onveilig te maken enzo enzo...

ja klopt, maar ik snap niet wat Marokkanen naar nederland halen voor verschil geeft op tuig dat straten onveilig maakt?![]()
Amor hoe komt het eigenlijk dat jij er zo veel vanaf weet als ik vragen mag?
wat heeft het voor effect op het ''tuig'' dat straten onveilig maakt om marokkaanse architecten(?)/werknemers naar nederland te halen?ik snap je zin niet volledig, verklaar eens duidelijk?
wat heeft het voor effect op het ''tuig'' dat straten onveilig maakt om marokkaanse architecten(?) naar nederland te halen?