MuscleMeat

Marokko wil arbeiders leveren

• Topic Starter Topic Starter
Ik stem op wouter boslim:D met mijn 16 000 000 broertjes en zusjes:D

Uiteraard, staat lekker garant voor nog 30 jaar uitkeringen, bouw van moskees, uitvoering van k*tjongerenprojecten naar het land van afkomst(uiteraard op kosten van de burger). onderweil die petjes en nikies met fluwelen handschoentjes aanpakken zodat ze geen trauma overhouden en zichzelf prima voelend tot hun 50ste kunnen misdragen.

Zoveel broertjes en zusjes, ohja polygamie is toegestaan bij jullie.
Snel weg met dat dubbel paspoort dan is het voor een deel opgelost.

de huizen in marokko van tussen de 50.000 en 150.000 euro zien er al bijna allemaal zo uit, die versiering hoort er gewoon bij. enkel als het om hele grote huizen gaat dan kost het al snel 500.000 +

hoe gaan ze er dan volgens u uitzien? zoals de hutjes in de dorpen of gelijk in zimbabwe?

Je begrijpt toch wel dat ze in Nederland nooit voor dat geld over de toonbalk gaan he?

dat is toch niet de koning van marokko?

Je begrijpt toch wel dat ze in Nederland nooit voor dat geld over de toonbalk gaan he?

waarom gaan ze anders arbeiders uit marokko halen? omdat duurder is zeker? denk eens logisch na.
goedkoop bouwen en duur verkopen, dat is hun doel. het zijn nu eenmaal hollanders, gierig, zuinig whatever je het ook mag noemen :-)

dat is toch niet de koning van marokko?

waarom gaan ze anders arbeiders uit marokko halen? omdat duurder is zeker? denk eens logisch na.
goedkoop bouwen en duur verkopen, dat is hun doel. het zijn nu eenmaal hollanders, gierig, zuinig whatever je het ook mag noemen :-)

Ik bedoelde, als je in Nederland dezelfde huizen bouwt als daar in Marokko dat ze nooit voor 50.000-100.000 euro worden verkocht. Is gewoon veel duurde om te bouwen.

Ik bedoelde, als je in Nederland dezelfde huizen bouwt als daar in Marokko dat ze nooit voor 50.000-100.000 euro worden verkocht. Is gewoon veel duurde om te bouwen.

maar de arbeid is goedkoop en dit zal een serieus pak schelen, de staat zal hier zeker centen aan overhouden...

Als je het je allemaal niet kan schelen, waarom woon je hier dan?
Beter lezen pikkie, mijn post was bedoeld voor Big t. Om dat hij de Minister verwarde met de konning.

Maar effe op jou post reageren
Meschien om dat ik hier geboren ben?;)

hoop drama weer om niks, hoe de **** komen jullie erop dat al die arbeiders ook hier in Nederland gaan wonen in de huizen die ze moeten bouwen.

ik zie er verder weinig problemen mee, wat mij betreft moet je iedereen kunnen aannemen voor de klus die je wilt. als een Nederlands bouwbedrijf geen marokkaanse gebouwen kan bouwen moet je die ook niet aannemen.

Ze kunnen ook gewoon alle werklose Ali's een wijk van kleien hutjes laten maken.
Goedkoop om te maken, goedkoop om te wonen en ze zijn productief :D

Laat me raden, poppetje gezien, kasjes dicht. Kasjes blijven dicht, poppetjes blijven erin. Na lange tijd schuilen, kasje open, poppetje eruit, poppetje door verstrijken tijdsduur enige rechten, poppetje afwachten, poppetje aait over de bol, poppetje paspoort.

Poppetje Nederland gezien, poppetje bellen met andere poppetjes thuis, opnieuw nieuwe stamboom poppetjes hier schuilen in kasjes...

Terug
Naar boven