dat denk ik dus ook, heb je zin dan verkeerd begrepen denk ikgeen, tuig is er altijd en daar zullen we mee moeten leren leven...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat denk ik dus ook, heb je zin dan verkeerd begrepen denk ikgeen, tuig is er altijd en daar zullen we mee moeten leren leven...

nederland kan beter investeren in hun eigen bouwbedrijven of er volgen nog meer massa ontslagen. Ongelooflijk als ze dit door laten gaan. Terwijl ned. bouwbedrijven omvallen door de crisis, marokkaanse arbeiders hierheen halen.![]()
zo word de crisis als maar groter, nu is het moment om te kopen, innoveren enzo, nu dat alles goedkoop is omdat mensen te bang zijn om uit te geven, straks is de crisis gedaan en wordt alles weer veel duurder.
en mensen die een schilderij van 3 miljoen kunnen permiteren in noncrissistijdens, die kunnen dat nu heus ook wel hoor, vergeet niet dat de rijken altijd maar rijker worden...
Waarom denken jullie dat de Marokkaanse koning België en Nederland steeds vaker de 17de en 18de provincie noemt?

50.000 huizen in dat wijkje zou leuk zijn, zon 500.000 nieuwe mensen, liefst allemaal marokanen.Dit land word echt islamitisch.
Ik stem op wouter boslimWe zullen zien wie de verliezers gaan worden in dit land !
met mijn 16 000 000 broertjes en zusjes
Geloof me dat dit niet met vrede opgelost gaat worden.
en geloof me dat wij hier niet mee gaan leren leven, niet op deze manier.
jij hoeft je geen zorgen te maken, aangezien jij aleen achter je pc leeft
Met jou diemaco c8 en glock 17 zeker