MuscleMeat

Marokko wil arbeiders leveren

nederland kan beter investeren in hun eigen bouwbedrijven of er volgen nog meer massa ontslagen. Ongelooflijk als ze dit door laten gaan. Terwijl ned. bouwbedrijven omvallen door de crisis, marokkaanse arbeiders hierheen halen. :no:

niks nieuws onder de zon

Idd, laat ze die lui gewoon daar houden, ksnap best dat het voor de marokaanse overheid makkelijk is, hebben ze gelijk weer wat meer invloed in NL...

En dan blijven ze zeker, want Aboutaleb zorgt daar dan wel ff voor

zo word de crisis als maar groter, nu is het moment om te kopen, innoveren enzo, nu dat alles goedkoop is omdat mensen te bang zijn om uit te geven, straks is de crisis gedaan en wordt alles weer veel duurder.

en mensen die een schilderij van 3 miljoen kunnen permiteren in noncrissistijdens, die kunnen dat nu heus ook wel hoor, vergeet niet dat de rijken altijd maar rijker worden...

Ik denk juist van niet.
Het geld zal eerder terugvloeien naar marokkaanse bouwbedrijven.
Terwijl juist de nederlandse bouwbedrijven het ontzettende moeilijk hebben.
Door de bouw van Marokkaanse huizen (hoe mooi ze ook zijn) juist nu op te starten zal er nog een stukje marktaandeel (hoe klein dan ook) verdwijnen voor de ned. bedrijven. Je mag dat protectionisme noemen maar ik denk dat nederland als economie er meer bij gebaat is dat er een zooi huurwoningen gebouwd worden dan dat door projecten als deze er weer een ned. bedrijf failliet gaat met x aantal uitkeringen als gevolg.

iidd stel er komen 50.000 tot 100.000 huizen bij, betekend dat dit weer een meerjaren plan gaat worden, vervolgens worden al die mensen hier ondergebracht in ons druk bezet landje! als dit (kunst-bouw)project/ meerjarenplan klaar is zijn ze zoo gewend aan de nederlandse cultuur/samenleving etc etc. dat ze echt niet meer terug willen naar dat ohh zo mooie marocco!
Laat dit dan gewoon op een goedkopere manier gefinancieerd worden door de overheid, laat hier nederlandse burgers/bouwvakkers aan werken, de werkloosheid gaat nu in 2009 oplopen tot 3.5% (deze was in 2009 2%) en ze verwachten in 2010 een werkloosheid percentage van 8.75% dus wat nu de **** hierheen halen! EIGEN VOLK HEEFT OOK ZO ZIJN BELANGEN! denk daar eens aan!

Kan het me niet voorstellen dat dit daadwerkelijk zal gebeuren. Woningbouwcorp en gemeentes streven er in het algemeen niet naar om verschillende culturen te scheiden, maar juist te mixen.. In bijv. Den Haag heb je ook een straat waar veel Indaanse mensen winkels hebben, maar geen wijk, daar kan ik hier in NL geen voorbeeld van bedenken.

Waarom denken jullie dat de Marokkaanse koning België en Nederland steeds vaker de 17de en 18de provincie noemt?

Stemmen jongens... allemaal stemmen.

50.000 huizen in dat wijkje zou leuk zijn, zon 500.000 nieuwe mensen, liefst allemaal marokanen.Dit land word echt islamitisch.

Geloof me dat dit niet met vrede opgelost gaat worden.

en geloof me dat wij hier niet mee gaan leren leven, niet op deze manier.

Terug
Naar boven