AndroidHealthClinic

Mass gainer van optimim nutrition

Bezoekers in dit topic

BeHenk

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2010
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
83kg
hallo ik had even een vraag

Hoe staan jullie tegenover massgainers?
Het zou gaan om de massgainer van optimim nutrition waarvan ik 2 scoops zou nemen per dag en daarbij mijn resterende eten voor aan 3.5k kcal te komen.

1 scoop
630kcal
125 K (10g suiker)
26 E
2,2 V
 
Waardeloos.

Beter maak je het zelf met: havemout, whey, volle melk en olijfolie.
 
Waardeloos.

Beter maak je het zelf met: havemout, whey, volle melk en olijfolie.
Ik neem het bovenop mijn ontbijt
125g havermout
300ml volle melk
1 banaan

En na mijn training maar ik overweeg om over te schakelen naar gewone whey wou eens de mening weten over mass gainer
 
Ik neem het bovenop mijn ontbijt
125g havermout
300ml volle melk
1 banaan

En na mijn training maar ik overweeg om over te schakelen naar gewone whey wou eens de mening weten over mass gainer

Gewoon niet doen.
 
Wanneer je moeite heb om aan een bepaald aantal kcal per dag te komen kan een weight gainer natuurlijk wel een uitkomst bieden.

Maar of het dan slim is om een weight gainer te kopen met veel simpele suikers en een hoop ingrediënten die je niet nodig hebt... dat is een beetje
zonde van je centen en die centen kan je beter in goede voeding of supplementen stoppen.

Maak je eigen weight gainer shake met wat eiwitten (zelf doe ik isolaat en caseïne) en wat goede koolhydraten en een vet bron. Het hoeft
allemaal niet zo moelijk te zijn.
 
Ik neem het bovenop mijn ontbijt
125g havermout
300ml volle melk
1 banaan

En na mijn training maar ik overweeg om over te schakelen naar gewone whey wou eens de mening weten over mass gainer

Rommel.
 
Die mass gainer is op zich niks mis mee waar je kan het eenvoudig en goedkoper zelf maken zoals hierboven vermeld.

Ik zou er dus mijn geld niet meer aan spenderen ;)
 
Die mass gainer is op zich niks mis mee waar je kan het eenvoudig en goedkoper zelf maken zoals hierboven vermeld.

Ik zou er dus mijn geld niet meer aan spenderen ;)

Maar gemak dient wel de mens natuurlijk..
 
Back
Naar boven