Fitness Seller

Mass perfection

• Topic Starter Topic Starter
Weet niet van andere DBB leden, ik ga weer voor een emmer van 4,4kg strawberry milkshake nomnomnom!! :zuip:

Ik gebruik mass perfection nu ongeveer 2 maanden. Ben nu bezig aan mijn 3de pot ik kom er zeker van aan (massa en vet)
Me bf is wel iets gestegen naar 10 11. Maar dat komt omdat ik mass perfection 3 keer op een dag 60 gram met 30 gram oats en melk neem. Het is een goede weightgainer voor een mooie prijs !

Ik gebruik mass perfection nu ongeveer 2 maanden. Ben nu bezig aan mijn 3de pot ik kom er zeker van aan (massa en vet)
Me bf is wel iets gestegen naar 10 11. Maar dat komt omdat ik mass perfection 3 keer op een dag 60 gram met 30 gram oats en melk neem. Het is een goede weightgainer voor een mooie prijs !

Super dat je zo tevreden bent!:)

Eldert

ik heb ook een emmer besteld gisteren en vandaag al binnengekregen, dat is pas super verzending!

vorige keer had ik de mammoth 2500 via jullie besteld en toen een sachet van mass perfection gekozen als gratis extraatje. toen was ik al erg enthousiast over de smaak/drinkbaarheid.
dus toen gisteren de mammoth pot van 4,4kg leeg was gisteren meteen de mass perfection besteld.

zojuist mijn eerste shake genomen uit de emmer (aardbei) en ik ben erg enthousiast.
ik heb al mammoth 2500 gehad, lean gainer, isogainer en nu dus mass perfection, maar mass perfection is echt veruit de beste. de smaak is het beste, de drinkbaarheid is het beste en de ingrediënten zijn het beste.
oh en de prijs is ook nog eens het beste van de genoemde 4 (~35 euro voor 4,4kg).

en dat je nog eens bij elke 4,4kg natuurlijk ook gewoon weer 2 gratis bonusitems mag kiezen maakt het helemaal af.

absoluut topproduct.

Ik gebruik dit product ongeveer een maand, en heb geen nadelige resultaten gehad.

Ik kreeg laatst van een vriend te horen dat alle granen die heel fijn zijn gemalen daardoor ook heel makkelijk te verteren zijn, met als voorbeeld dat iets als brood gemaakt met volkorenmeel een hogere Glycemic Index heeft dan zelfs tafel suiker.

Ik maak mij hierdoor een beetje zorgen dat de koolhydraten in dit product, die eigenlijk dus tot een poeder gemalen zijn, ook een relatief hoge GI hebben.

Weet iemand nou echt wat de werkelijke GI is van dit product, als je 60gr met water mengt? Er worden in de productpagina wel hints gegeven dat het laag is en dat het complexe KH's zijn, maar een nummer staat er niet, dus als iemand van Body Fit & Shop of iemand die regelmatig zijn bloedsuiker meet hier enig idee over heeft hoor ik het graag

Ik heb em nu ook een paar dagen en ben er erg tevreden over! Snap niet zo goed dat mensen klagen over het structuur, want dat valt allemaal reuze mee. Lekkere smaak (choco) en makkelijk op te drinken (3x per dag).

Heb voorheen Mammoth 2500 gebruikt als weight gainer, maar deze was veel te zoet. Nu ff flink ernaast eten en hard trainen en kijken hoe dit gaat resulteren! :D

Ik heb em nu ook een paar dagen en ben er erg tevreden over! Snap niet zo goed dat mensen klagen over het structuur, want dat valt allemaal reuze mee. Lekkere smaak (choco) en makkelijk op te drinken (3x per dag).

Heb voorheen Mammoth 2500 gebruikt als weight gainer, maar deze was veel te zoet. Nu ff flink ernaast eten en hard trainen en kijken hoe dit gaat resulteren! :D

Inderdaad! Ben er ook erg tevreden over en snap die klachten echt niet... Heb zelf trouwens de smaak, banaan.

Succes met je doelen!

Heb hem gisteren besteld en vandaag binnengekregen, top, maar als nadat ik hem geshaket heb zitten er geen klonten maar het voelt een beetje als gewoon nog poeder in, is dit normaal of?

• Topic Starter Topic Starter
Heb hem gisteren besteld en vandaag binnengekregen, top, maar als nadat ik hem geshaket heb zitten er geen klonten maar het voelt een beetje als gewoon nog poeder in, is dit normaal of?

Is redelijk normaal ja, zit een hoop in en de shake van zichzelf is best dik..in het begin zal het niet het lekkerste smaken en zal het dik aanvoelen maar als je er aan gewent bent zal het al beter smaken en voeln.

ZIjner ook mensen die deze weightgainer in 1 shake in grotere hoeveelheid gebruiken?
bijv 120 gram in 1x ?
hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

ik wil er een 150 gram shake van maken, hoeveel vloeistof zouden jullie er dan bij doen?

Terug
Naar boven