kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet van andere DBB leden, ik ga weer voor een emmer van 4,4kg strawberry milkshake nomnomnom!!![]()
Pure complexe koolhydraten icm de beste eiwitten uit Whey en Micellar Casein. Daar komt 100% geen Gainer ook maar in de buurt
Ik gebruik mass perfection nu ongeveer 2 maanden. Ben nu bezig aan mijn 3de pot ik kom er zeker van aan (massa en vet)
Me bf is wel iets gestegen naar 10 11. Maar dat komt omdat ik mass perfection 3 keer op een dag 60 gram met 30 gram oats en melk neem. Het is een goede weightgainer voor een mooie prijs !

Ik heb em nu ook een paar dagen en ben er erg tevreden over! Snap niet zo goed dat mensen klagen over het structuur, want dat valt allemaal reuze mee. Lekkere smaak (choco) en makkelijk op te drinken (3x per dag).
Heb voorheen Mammoth 2500 gebruikt als weight gainer, maar deze was veel te zoet. Nu ff flink ernaast eten en hard trainen en kijken hoe dit gaat resulteren!![]()
Heb hem gisteren besteld en vandaag binnengekregen, top, maar als nadat ik hem geshaket heb zitten er geen klonten maar het voelt een beetje als gewoon nog poeder in, is dit normaal of?
Weet niet van andere DBB leden, ik ga weer voor een emmer van 4,4kg strawberry milkshake nomnomnom!!![]()

ik wil er een 150 gram shake van maken, hoeveel vloeistof zouden jullie er dan bij doen?