XXL Nutrition

Mass perfection

Heb vanmiddag de Mass perfection besteld, 4.4kg banaan. 1e x dat ik aan een weight gainer begin, maakte ze altijd zelf, maar aangezien in deze geen rotzooi , suikers etc zitten ben ik erg nieuwschierig naar dit product!!
Heb in whey perfection ook eigenlijk altijd banaan, deze mixt lekker met havermout en brinta enz, ga mn ochtendshake van whey perfection met brinta vervangen door Mass perfection....lekker lekker lekker!!

Klopt, geheel vrij van suikers en hoogwaardige koolhydraten en eiwitten. Prima keuze!:D

Eldert

Ik had gister mass perfection besteld vandaag binnen! De smaak bananen, maar vind hem niet zooooo want mix het met water. Ik kan namelijk geen melkdrinken dan moet ik vaak "toiletteren". Met water dus maar ben er niet echt gecharmeerd van. Het is wel de 1e keer dat ik shakes neem maar ik merk een duidelijk groot verschil kwa doorzetting van spieren, want ga er gewoon langer mee door. Of het in me hoofd zit of aan de shake lichht weet ik niet. Ik heb een shake voor genomen en na. Die na het sporten kreeg ik wel eeeeeeerg moeilijk weg. NOOIT GEDACHT DAT HET ZO ZWAAR KON ZIJN.

Hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben! Over deze shake breng ik wel een verslagje uit over maandje. SPANNEND!

Greetz

Ik had gister mass perfection besteld vandaag binnen! De smaak bananen, maar vind hem niet zooooo want mix het met water. Ik kan namelijk geen melkdrinken dan moet ik vaak "toiletteren". Met water dus maar ben er niet echt gecharmeerd van. Het is wel de 1e keer dat ik shakes neem maar ik merk een duidelijk groot verschil kwa doorzetting van spieren, want ga er gewoon langer mee door. Of het in me hoofd zit of aan de shake lichht weet ik niet. Ik heb een shake voor genomen en na. Die na het sporten kreeg ik wel eeeeeeerg moeilijk weg. NOOIT GEDACHT DAT HET ZO ZWAAR KON ZIJN.

Hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben! Over deze shake breng ik wel een verslagje uit over maandje. SPANNEND!

Greetz

gast het is maar een maaltijdvervanger, geen steroid. Waarschijnlijk heb je nu een keer een fatsoenlijke bodem voor het trainen

Vind de shake erg makkelijk wegdrinken(banaan) altijd met water, goed te doen, heb alleen niet echt gevoel dat ik wat binnenkrijg...erg licht op de maag dus, gooi er nog 50gr brinta en 30 gr whey perfection bij, dan is het een lekkere shake om een maaltijd te vervangen, alleen mass perfection, gooi ik er bij een maaltijd xtra in, only mass perfection voldoet niet aan een maaltijd, maar krijg wel makkelijk even paar xtra goede Kcals binnen. Blij met dit product dus!!

Greetz

:roflol: je doet alsof t een wondermiddel is hahaha

Vind de shake erg makkelijk wegdrinken(banaan) altijd met water, goed te doen, heb alleen niet echt gevoel dat ik wat binnenkrijg...erg licht op de maag dus, gooi er nog 50gr brinta en 30 gr whey perfection bij, dan is het een lekkere shake om een maaltijd te vervangen, alleen mass perfection, gooi ik er bij een maaltijd xtra in, only mass perfection voldoet niet aan een maaltijd, maar krijg wel makkelijk even paar xtra goede Kcals binnen. Blij met dit product dus!!

Dank je, voor de complimenten.:) Mass Perfection

Drink Mass perfection nu zo'n 2 weken en ben er zeer tevreden over! Goede combi van koolhydraten en proteïne. Heb strawberry milkshake en smaakt super goed :D

Ben zelf geen BB maar klein wielrennertje :p Mass perfection is een super handige aanvulling op mijn dieet omdat je dan toch makkelijk wat extra calorieën binnen krijgt (je verbrand nogal veel calorieën op trainingsritten van 5 uur :P) en goed voor herstel.

Top product!

Drink Mass perfection nu zo'n 2 weken en ben er zeer tevreden over! Goede combi van koolhydraten en proteïne. Heb strawberry milkshake en smaakt super goed :D

Ben zelf geen BB maar klein wielrennertje :p Mass perfection is een super handige aanvulling op mijn dieet omdat je dan toch makkelijk wat extra calorieën binnen krijgt (je verbrand nogal veel calorieën op trainingsritten van 5 uur :P) en goed voor herstel.

Top product![/QUOTE]

Mooi compliment! Dank je.:) Je pakt met elke shake Mass Perfection gemakkelijk en snel de kwaliteits calorieën die je lichaam zo nodig heeft. De beste eiwitten uit Whey en Micellar in combinatie met de meest zuivere complexe koolhydraten uit Oats, Brown Rice en Rice Bran. Kwaliteit en dat merk je:) Perfect voor herstel en opbouw.

Absoluut. Neem het altijd direct na mijn training. Makkelijk en op het juiste moment de juiste bouwstoffen.

Absoluut. Neem het altijd direct na mijn training. Makkelijk en op het juiste moment de juiste bouwstoffen.

Mass Perfection is zefls de ideale bron van bouwstoffen voor je spieren op elk moment van de dag. Er zijn veel mensen die Mass Perfection nemen als spieropbouwend ontbijt. Mass Perfection is ook de ideale shake voor Bodybuilders die 7-8 maaltijden nemen per dag. Voor 1-3 van deze maaltijden kun je dan een shake Mass Perfection nemen. Mass Perfection kun je daarnaast inderdaad ook heel goed na de training nemen voor optimaal herstel en spiermassa opbouw.:)

Donderdag hebben we de 2200 Gram verpakkingen Mass Perfection ook weer binnen. In alle smaken ook nog eens! Zitten erg veel mensen op te wachten! (de backorders worden dan logischerwijs ook direct uitgeleverd)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem 160gram per dag dus i like the 4,4 kg :D wat een grote emmer ! heerlijk om naar te kijken , meer = beter !

Ik neem 160gram per dag dus i like the 4,4 kg :D wat een grote emmer ! heerlijk om naar te kijken , meer = beter !

Zo is het:D Puur Super Food.. de beste kwaliteit eiwitten (Whey en Micellar) in combinatie met Oats, Rice Bran en Brown rice, pure complexe koolhydraten. Super om te nemen op elk moment van de dag:)

Heb pas een sample Mass Perfection Choco gehad.
Vond de smaak prima had hem gemixt met magere melk.
Mix altijd met een staafmixer.

Heb pas een sample Mass Perfection Choco gehad.
Vond de smaak prima had hem gemixt met magere melk.
Mix altijd met een staafmixer.

Klopt, Mass Perfection met water is lekker, met melk is het helemaal genieten:zuip: Mass Perfection is de bron van waardevolle voedings/bouwstoffen op elk moment van de dag:) Mixen kan zowel met een mixer als een shaker (die krijg je er bij elke bestelling Gratis bij:))

Donderdag hebben we de 2200 Gram verpakkingen Mass Perfection ook weer binnen. In alle smaken ook nog eens! Zitten erg veel mensen op te wachten! (de backorders worden dan logischerwijs ook direct uitgeleverd)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Ik heb noodgedwongen een grote emmer besteld, maar ik vind dat maar een gesmeer van niks zoals het in die zak zit. Waarom wordt dat niet gewoon los gestort in de emmer ?

Ik heb noodgedwongen een grote emmer besteld, maar ik vind dat maar een gesmeer van niks zoals het in die zak zit. Waarom wordt dat niet gewoon los gestort in de emmer ?

De 2200 Grams verpakkingen zijn donderdag weer binnen.:) Volgens mij is de dubbele verpakking een extra stukje veiligheid tijdens transport.

als ik boer dan proef ik gwn de havermout haha, ook in me keel voel ik het, beetje irri maar voor de rest perfect product

Terug
Naar boven