XXL Nutrition

Mass perfection

Net weer binnen:)

De Mass Perfection 2200 Grams verpakkingen zijn weer direct leverbaar in Banana Milkshake en Vanilla Milkshake (de Chocolate Milkshake en Strawberry Milkshake volgen hopelijk morgen al)

In 4400 Gram zijn alle smaken weer direct leverbaar:)

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Banaan gehad.....gister choco binnen YUMM

Gadver vind hem echt zooo slecht vergeleken met de lean gain. zowel qua smaak als oplosbaarheid. dit word gewoon een dikke pap waar de leangain een lekkere milkshake word. raad deze dus af en dr lean gain sterk aan!!

Dus je raad het product af op de smaak/drinkbaarheid? Dat je andere gainers meer milkshake vind komt denk ik door dat er meer suikers en/of maltodextrine in zit. De mass perfection heeft op koolhydraatgebied gewoon voedsel erin zitten. Dan maar wat dikker qua substantie maar als je met een weightgainer zo dicht mogenlijk bij echt voedsel wil zitten heb je met deze toch de beste te pakken. Ik vind mammoth ook heerlijk, net een milkshake........alleen je schrikt je dood als je de ingredientenlijst ziet.

Gadver vind hem echt zooo slecht vergeleken met de lean gain. zowel qua smaak als oplosbaarheid. dit word gewoon een dikke pap waar de leangain een lekkere milkshake word. raad deze dus af en dr lean gain sterk aan!!

Je moet gewoon even wennen en iets meer vloeistof gebruiken blijkbaar.

Dat het minder lekker is ligt idd aan de ingredïenten, meer haverveel en minder maltodextrine etc.

Gewoon even doorzetten

Heb de hele pot al op;) ook met meer vloeistof een stuk minder lekker als de lean gain

Heb de hele pot al op;) ook met meer vloeistof een stuk minder lekker als de lean gain

Lean Gain is zeker ook een goeie Gainer dus wat dat betreft zit je goed. Het verschil tussen Mass Perfection en Lean Gain is dat Mass Perfection zuiver complexe koolhydraten bevat uit Oats, Brown Rice en Rice Bran. Lean Gain bevat een deel Malto:)

Alle smaken Mass Perfection 2200 Gram zijn ook weer leverbaar:)

-Vanilla Milkshake
-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Cookies
-Naturel
-Chocolate Milkshake

We hadden enige moeite om de vraag bij te houden maar zowel in 2200 Gram als in 4400 Gram zijn alle smaken nu weer volop op voorraad!:)

@body en fit shop,

ik ga op jullie site nu een gainer bestellen, ze zijn allemaal vergelijkbaar in prijs, welke is nu echt de allerbeste weightgainer die jullie aanbieden?
want als ik de verschillende topics doorlees vertel je me dat elke gainer die jullie aanbieden toch echt de allerbeste is;)

Laatst bewerkt:
@body en fit shop,

ik ga op jullie site nu een gainer bestellen, ze zijn allemaal vergelijkbaar in prijs, welke is nu echt de allerbeste weightgainer die jullie aanbieden?
want als ik de verschillende topics doorlees vertel je me dat elke gainer die jullie aanbieden toch echt de allerbeste is;)

Mass Perfection!:) Mass Perfection bevat zuiver pure complexe koolhydraten (uit Oats, Rice Bran en Brown Rice) in combinatie met alleen de beste eiwitten uit Whey en Micellar. Daar kan geen Gainer tegenop.

(Lean Gain is overigens ook erg goed, het verschil met Mass Perfection is dat deze nog wel een deel malto bevat. Na de training is dit bijvoorbeeld zeker niet erg, tussen de maaltijden zou ik zeker altijd voor Mass Perfection gaan)

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 09:07 ----------

@body en fit shop,

De Mass Perfection is kwalitatief de beste gainer die we hebben. Ik denk eigenlijk wel de beste gainer op de markt. Je hebt hierbij de beste complexe koolhydraten uit havermout, palatinose, ricebran en brown rice in combinatie met de snelle eiwitten uit isolaat en concentraat samen met Micellar Casein. Heb je altijd de complexe van de beste kwaliteit eiwitten en koolhydraten. Beter is er eigenlijk niet :)

Ralf

Heb hem vandaag binnengekregen, 4,4 kg beste emmer alleen vind ik het stom dat het nog in een zak verpakt zit in de emmer.

Over de smaak ben ik niet echt enthiousiast, vind die van de whey stukken lekkerder.
Heb als smaak banana milkshake. Maarja als de resultaten goed zijn, kan die smaak me gestolen worden.

Ook deze weer eens op mijn lijstje zetten de bulk hase begon

Heb hem vandaag binnengekregen, 4,4 kg beste emmer alleen vind ik het stom dat het nog in een zak verpakt zit in de emmer.

Over de smaak ben ik niet echt enthiousiast, vind die van de whey stukken lekkerder.
Heb als smaak banana milkshake. Maarja als de resultaten goed zijn, kan die smaak me gestolen worden.

De resultaten zullen goed zijn met Mass Perfection. De keuze voor kwaliteit. Puur complexe koolhydraten uit Oats, Rice bran en Brown rice in combinatie met de beste eiwitten uit Whey en Micellar. Op elk moment Superfood voor je spieren.:)

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 22:27 ----------

Ook deze weer eens op mijn lijstje zetten de bulk hase begon

Wel weer heel erg lekker de Bulk:)

Ik heb zelf ook Vanilla milkshake, is gewoon te doen. Smaak doet er mij niet toe, ik neem het om te groeien ;)

Heb de choco, vind de smaak gewoon echt lekker moet ik zeggen, goed vol van smaak en de shake vult ook goed (icm magere melk) :thumbs:

Heb de choco, vind de smaak gewoon echt lekker moet ik zeggen, goed vol van smaak en de shake vult ook goed (icm magere melk) :thumbs:
Super dankjewel! Op een verantwoorde manier je voedingsstoffen binnen krijgen met Mass Perfection zit je helemaal goed!. :zuip:

Ralf

Terug
Naar boven