AndroidHealthClinic

Mass Stack, hoe te combineren?

Denfer

Novice
Waardering
0
Hallo,

Teneerste wil ik me bij deze voorstellen,
zag hier geen topic voor , misschien omdat ik nieuw ben.

Mijn naam is Denfer, heb al gemiddelde ervaring met bodubuilding (4 jaar) en ben sinds deze week op dit forum terecht gekomen via een maat.

Nu mijn vraag is, hoe kun je de BSN mass stack het beste combineren met inname tussen je voeding door.

Het gaat om de True Mass de shake die ik 3 keer daags ga nemen.
No-Eplode 1 maal daags voor de training op nuchtere maag.
Cellmass 2 maal daags op nuchtere maag
Nitrix 3 maal daags op nuchtere maag.

ze adviseren het 45 min voor je voeding te nemen.
hoe kan je nu alles het beste combineren want ik begin de dag al met eten.

zo denk ik. is dit juist? heb weinig ervaring omdat ik enkel een keer een shake heb gebruikt.

Opstaan, Nitrix, half uur later ontbijt, uur later shake, uur later normaal eten, daarna weer nitrix en shake en trainen dus ook de no-explode en celmass en dan raak ik helemaal in de knoop.

alvast bedankt.

gewoon nemen op de tijden dat het moet, of je dan nou moet eten of niet. Een half uurtje meer of minder met de nitrix zal niet zoveel verschil maken imo. En gewoon blijven eten zoals je altijd eet anders val je meer van dit product af dan dat het massa erbij gaat halen.

• Topic Starter Topic Starter
gewoon nemen op de tijden dat het moet, of je dan nou moet eten of niet. Een half uurtje meer of minder met de nitrix zal niet zoveel verschil maken imo. En gewoon blijven eten zoals je altijd eet anders val je meer van dit product af dan dat het massa erbij gaat halen.

bedankt voor je antwoord. ik moet er dus niet echt op letten of je het wel op een nuchtere maag neemt. als ik opsta gewoon me ontbijt en dan die nitrix er ook gelijk bij proppen dus bij wijze van spreke. en die shakes gewoon tussendoor als ik een keer niet eet.

2lt3sjb.gif
All u need.
Op nuchtere maag zou het beste werken. Je kan het allebei even proberen dan weet je wat voor jouw het beste werkt.

Ik raad toch aan om op nuchtere maag te nemen, van no-xplode heb ik zelf ondervonden dat als je kort ervoor nog iets hebt gegeten dat het effect drastisch verminderd.

Klopt, dit geldt dan voor eiwitten. (mindere effect)
Inname met bv Waxy Maize Starch werkt wel weer heel goed. (puur carbs)

Terug
Naar boven