Hallo,
Teneerste wil ik me bij deze voorstellen,
zag hier geen topic voor , misschien omdat ik nieuw ben.
Mijn naam is Denfer, heb al gemiddelde ervaring met bodubuilding (4 jaar) en ben sinds deze week op dit forum terecht gekomen via een maat.
Nu mijn vraag is, hoe kun je de BSN mass stack het beste combineren met inname tussen je voeding door.
Het gaat om de True Mass de shake die ik 3 keer daags ga nemen.
No-Eplode 1 maal daags voor de training op nuchtere maag.
Cellmass 2 maal daags op nuchtere maag
Nitrix 3 maal daags op nuchtere maag.
ze adviseren het 45 min voor je voeding te nemen.
hoe kan je nu alles het beste combineren want ik begin de dag al met eten.
zo denk ik. is dit juist? heb weinig ervaring omdat ik enkel een keer een shake heb gebruikt.
Opstaan, Nitrix, half uur later ontbijt, uur later shake, uur later normaal eten, daarna weer nitrix en shake en trainen dus ook de no-explode en celmass en dan raak ik helemaal in de knoop.
alvast bedankt.
Teneerste wil ik me bij deze voorstellen,
zag hier geen topic voor , misschien omdat ik nieuw ben.
Mijn naam is Denfer, heb al gemiddelde ervaring met bodubuilding (4 jaar) en ben sinds deze week op dit forum terecht gekomen via een maat.
Nu mijn vraag is, hoe kun je de BSN mass stack het beste combineren met inname tussen je voeding door.
Het gaat om de True Mass de shake die ik 3 keer daags ga nemen.
No-Eplode 1 maal daags voor de training op nuchtere maag.
Cellmass 2 maal daags op nuchtere maag
Nitrix 3 maal daags op nuchtere maag.
ze adviseren het 45 min voor je voeding te nemen.
hoe kan je nu alles het beste combineren want ik begin de dag al met eten.
zo denk ik. is dit juist? heb weinig ervaring omdat ik enkel een keer een shake heb gebruikt.
Opstaan, Nitrix, half uur later ontbijt, uur later shake, uur later normaal eten, daarna weer nitrix en shake en trainen dus ook de no-explode en celmass en dan raak ik helemaal in de knoop.
alvast bedankt.