AndroidHealthClinic

Massa Beest

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Freaky shit!

eerste waar ik aan dacht was trey brewer bij de foto`s maar t*ring hoe kom je zo groot en ook nog eens zo droog??? dammz monster

Fukkin' monster man!!! Echt gruwelijk :D

Die ligt in een soepbad met groeihormoon, test, insuline, en weet ik veel wat nog meer en drinkt die 100 liter soep in een dag leeg. Dit is echt bizar. Heb nog nooit van hem gehoord en ook nog nooit iets eerder van hem gezien. Meeste massa ooit!

Idd, zie alleen traps, lol. :D

Wat een waus....

Hij ziet er alleen niet uit.

Dit heb ik nog nooit gezien! :eek:

huge motherf*cker

• Topic Starter Topic Starter
Hij is dus 176cm bij 132kg and growing zoals hij zelf zegt.

Hij is dus 176cm bij 132kg and growing zoals hij zelf zegt.

Op de foto's oogt ie nog veel zwaarder.
Dorian was offseason tot 145 kg en is maar cm langer maar komt kwa absolute omvang niet in de buurt.
Dat is misschien dan toch Synthol of silliconen. Spiermassa is immer zwaarder dan vet.

Misschien heeft ie kippenbeentjes.;)

yep zag hem ook al een keer op myspace. wou nog vragen op het forum wie het was. ziet er hard uit
aan dat huis en die auto's te zien heeft hij ook geen geldgebrek

Im 5ft9 and my weight is 292 pounds and im 9% fat. I stay as lean as i am in the photos al year round. Dont go higher that 9% fat.

These measurment are all cold.
Chest is 57 inches
Arms is 22 3/4 inches
quads is 31 inches
Calves just under 20 inches
forearms are just under 17 inches
waiste now is 34 inches

I want to improve my upper chest, my outer upper sweep on my quads as my inner and lower quads are very thick so looking to add more flare. And i want to just work on my upper lats as i have low lats. So just looking to improve those areas.

yep zag hem ook al een keer op myspace. wou nog vragen op het forum wie het was. ziet er hard uit
aan dat huis en die auto's te zien heeft hij ook geen geldgebrek

Zou maar zo kunnen dat ie net zoals greg valentino handeld in anabolen.
Want volgens mij draait hij geen grote wedstrijden. En kan me niet voorstellen dat dit een goedbetaalde advocaat is ofzo hehe. :p

Waist 34 inches..waarom lijkt me dit altijd zo onwaarschijnlijk

Zou maar zo kunnen dat ie net zoals greg valentino handeld in anabolen.
Want volgens mij draait hij geen grote wedstrijden. En kan me niet voorstellen dat dit een goedbetaalde advocaat is ofzo hehe. :p

Heeft volgens mij een groot eigen bedrijf. Kan best dat ie daarnaast ook nog wat zwarte zaakjes doet. Wat een huis en auto's heeft die ja...de t*ring!

Hij moet voor de jehova getuigen gaan werken. Niemand die meer nee durft te zeggen!

Ziet er erg goed uit, vooral ook nog een zeer acceptabel vetpercentage.
Iemand met een dergelijk lijf is echter doorgaans niet in staat (tijd en energie) om zich heel intensief voor iets anders (b.v. een eigen bedrijf) in te zetten.

Terug
Naar boven