Fitness Seller

Massa Beest

Ziet er erg goed uit, vooral ook nog een zeer acceptabel vetpercentage.
Iemand met een dergelijk lijf is echter doorgaans niet in staat (tijd en energie) om zich heel intensief voor iets anders (b.v. een eigen bedrijf) in te zetten.

Dat is jou gedachtengang. Maar er zijn meer dan genoeg pro's die gewoon elke dag van 9 tot 17 moeten werken voor hun geld. Dus een eigen bedrijf runnen moet ook helemaal geen probleem zijn, ook genoeg pro's die dit doen.

Im 5ft9 and my weight is 292 pounds and im 9% fat. I stay as lean as i am in the photos al year round. Dont go higher that 9% fat.

These measurment are all cold.
Chest is 57 inches
Arms is 22 3/4 inches
quads is 31 inches
Calves just under 20 inches
waiste now is 34 inches.

jay cutler stats

5'9"
58" chest
22 ½" arms
31" thighs
20" calves
34" waist

die gaat ook niet lang leven

jay cutler stats

5'9"
58" chest
22 ½" arms
31" thighs
20" calves
34" waist

Impressive maar er zit toch een groot kwaliteitsverschil tussen onze toekomstige 3 keer MR Olympia winnaar en deze meneer.

Niets dan respect voor hoe ie er nu bij loopt he. (beiden trouwens)

Toch wel vreemd dat geen enkele foto buiten zijn face zuiver is van kwaliteits foto...
Dit lijkt me zeer fake

Op de foto's oogt ie nog veel zwaarder.
Dorian was offseason tot 145 kg en is maar cm langer maar komt kwa absolute omvang niet in de buurt.
Dat is misschien dan toch Synthol of silliconen. Spiermassa is immer zwaarder dan vet.

IMO geen syntol of silliconen, althans, zo lijkt het.

nodig hem uit zou ik zeggen hmmm

Meen dat hij al dood is (zelfmoord)

Foto's zijn te wazig om hem met een pro te vergelijken maar voor zijn leeftijd, (25 of 26 dacht ik) een freak.
Gast komt uit Zuid Afrika overigens.

Dan hebben ze alles waar velen naar verlangen en plegen ze zelfmoord. Dat laat maar weer eens zien wat echt belangrijk is in het leven. Bodybuilding is geweldig, geld is leuk, dikke villa en auto's is leuk, maar daarmee word je niet gelukkig!

ugliest mofo.

Wtf unreal!!!!

enne... Superdude :sd:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Meen dat hij al dood is (zelfmoord)

Foto's zijn te wazig om hem met een pro te vergelijken maar voor zijn leeftijd, (25 of 26 dacht ik) een freak.
Gast komt uit Zuid Afrika overigens.

Hoe kom je aan die info? Hij is vandaag nog ingelogd op myspace dus is gewoon onzin.

Laatst bewerkt:
kerel is self-employed, woont in durban zuid-afrika..

.. ik denk niet dat het zo moeilijk is om in zuidafrika snel succesvol te zijn als blanke? of ben ik nu bevooroordeeld? ik dacht het niet :) gezien de blankeboeren die daar wonen en goudgeld verdienen..

tegenwoordig kan je selfemployed zijn zonder dat je zelf de heledag achter je zaakjes aan hoeft :) lange leve zulke freaks, keeps me entertained!

dan vraag k me toch echt af wat ie voor de kost doet, want voor zo`n dikke auto`s en zo`n huis moet je het toch echt heel goed doen.

Terug
Naar boven