Fitness Seller

Massa kuur zomer 2009 vragen !!!

Curtis

Competitive Bodybuilder
Waardering
113
Lengte
1m95
Massa
132kg
Vetpercentage
11%
Wil binnekort weer beginnen met een kuur !! Me doel is 120+ halen en het liefste iets droger.

Me stats zijn op het moment:
1.92
117 kilo
16%

Me eerste 3 kuren waren:
1: 1-6 winstrol 30 mg
2: 1-6 dianabol 50 mg GYNO
3: 1-12 Test 500mg 1-10 deca 200mg GYNO

Me voedingschema:

1: 50 gram whey 60 gram bambix met een banaan
2: 8 volledige eieren, 2 sneden volkorenbrood en een appel
3: 1 liter magere melk met 200 gram brinta
4: 1 liter magere yogurt met 50 gram walnoten 50 gram cashewsnoten
of 300 gram kip, biefstuk, panga met 200 gram broccolli
5: 300 gram rundergehakt met pasta of 300 gram kip met groente
6: 40 gram whey met een banaan
7: 250 gram biefstuk of panga 1 komkommer
8: 60 gram caseine met een appel

Me probleem is dus GYNO Nu kan ik 2 dingen doen :

Gewoon lekker knalle
1-12 Test E 500mg EW, Arimidex 0,5 mg EOD of Proviron 50mg ED
1-10 trenbolone E 400mg EW

Maar dan is het de vraag is proviron 50mg ED of arimidex 0,5 mg EOD bij onderstaande kuur GENOEG om gyno te voorkomen ??? Pak liever proviron natuurlijk staat de gains niet in de weg..

OF een kuur waar de kans op gyno relatief kleiner is

1-12 Boldenone 500mg, proviron 50mg ED
1-10 trenbolone E 400mg of primobolan 600 mg HG

1-10 Primobolan 600mg HG
1-6 oxy 100mg

1-10 Trenbolone 400mg, Masteron 400mg, Proviron 50mg

Ik kom er niet uit wat zouden jullie doen ???

MVG,

Eerst gaan cutten tot +- 12%, na dien kun je gaan kijken wat verder te doen.
van 16% naar 12% heb je geen anabolica nodig.

1-16Mast E 400mg EW
1-13Bold 600mg EW
1-14Tren E 400mg EW
14-18 Anavar 100mg ED
4weken nolva

Hiermee zou je lekker moeten knallen en niet veel problemen hebben van libido en gyno.
De bold aromatiseerd lichtjes zodat je niet teveel last krijgt van je gewrichten en cholesterol.
Je kan ook een ECA cyclen of T3 toevoegen vanaf week 4 en dan week 15 stop je met T3

hey man, het is heel tegenstrijdig om te zeggen dat kilo's wilt bijkomen en toch droger wilt worden. je zal vantevoren je doel moeten bepalen. wil je groeien (calorieoverschot tov verbruik) of droger worden (calorietekort tov gebruik). dan pas kan je het beste bepalen welke middelen bij dit doel horen. als je dat hebt gedaan kom dan met een nieuw voorstel en dan kijk ik er met alle liefde opnieuw naar :)

hey man, het is heel tegenstrijdig om te zeggen dat kilo's wilt bijkomen en toch droger wilt worden. je zal vantevoren je doel moeten bepalen. wil je groeien (calorieoverschot tov verbruik) of droger worden (calorietekort tov gebruik). dan pas kan je het beste bepalen welke middelen bij dit doel horen. als je dat hebt gedaan kom dan met een nieuw voorstel en dan kijk ik er met alle liefde opnieuw naar :)

Hij kan ook gewoon zijn VVM verhogen zodat zijn vet% ook daalt.
Dit is dan niet echt vetverlies maar meer spieren verbrand ook meer energie dus indirect heeft het wel met elkaar te maken.
Grtz.

daar ben ik het niet mee eens man.

VVM verhogen = calorie overschot
vet% dalen = calorie tekort

wat je wel kan doen is eerste zes weken gaan voor massa (dus meer calorieen) en dan langzaam gaan dalen in je calorieen tot aan week 10 of 12 of iets dergelijks (vet% zal dalen).

Daar ben ik wel mee eens
VVM verhogen = calorie overschot
vet% dalen = calorie tekort
Maar als je een minimum aan colorieoverschot hebt dan bouw je wel massa met minimum aan vetwinst.
Uitkomst is dan extra spier minimum vet = vet% in totaal gedaalt vet in kg blijft dan gelijk of verhoogt iets.

daar heb je theoretisch wel gelijk in, maar: dan moet je je lichaam dusdanig goed kennen (en daar kan wel 20 jaar over doen, sommige pro's weten dat nog niet eens exact ;) ) dat je precies tot op 10 calorieen nauwkeurig je verbruik weet en de hoeveelheid kcal die je binnen krijgt. praktisch gezien heel erg lastig.

Ja maar je kan ook gewoon ver boven onderhoud eten en dan de rest er af carioën toch.

1-16Mast E 400mg EW
1-13Bold 600mg EW
1-14Tren E 400mg EW
14-18 Anavar 100mg ED
4weken nolva

Hiermee zou je lekker moeten knallen en niet veel problemen hebben van libido en gyno.
De bold aromatiseerd lichtjes zodat je niet teveel last krijgt van je gewrichten en cholesterol.
Je kan ook een ECA cyclen of T3 toevoegen vanaf week 4 en dan week 15 stop je met T3

gozer weet jij wel waar je over lult of niet ?

daar heb je theoretisch wel gelijk in, maar: dan moet je je lichaam dusdanig goed kennen (en daar kan wel 20 jaar over doen, sommige pro's weten dat nog niet eens exact ;) ) dat je precies tot op 10 calorieen nauwkeurig je verbruik weet en de hoeveelheid kcal die je binnen krijgt. praktisch gezien heel erg lastig.

Nu maak je het wel heel spannend, we zitten niet in een cut onder de 6% ofzo.

Ja maar je kan ook gewoon ver boven onderhoud eten en dan de rest er af carioën toch.

het enige wat je dan doet is de verhoudingen verschuiven; vb: je eet 800 calorieen meer dan onderhoud. daartegenover doe je cardio, je verbrandt 800 kcal. gevolg: resultaat is het zelfde als eten op onderhoud maar dan zonder cardio

het enige wat je dan doet is de verhoudingen verschuiven; vb: je eet 800 calorieen meer dan onderhoud. daartegenover doe je cardio, je verbrandt 800 kcal. gevolg: resultaat is het zelfde als eten op onderhoud maar dan zonder cardio

Zo krijg je zeker genoeg voeding binnen namelijk eiwit voor de spieropbouw en het overschot aan energie van carbs verbrand je dan. Niet dat het echt belangrijk is ofzo. Het komt niet tot op die 1e calorie ook é.

wat heeft vet% te maken met calorieoverschot/tekort verhaal? zie het verband niet....

In bovenstaande post te lezen, zo extreem geld alleen als je diep cut.

niet als iemand 16% heeft, hoe lager je gaat cutten hoe meer je moet letten op je voeding om de cut te bereiken,das wel duidelijk toch.

Verder zou TS best met behulp van anabolica, zijn vvm kunnen verhogen en vetp. verlagen.

Heeft te maken met schone voeding spelen en met een trainingsschema.
maar dat is te intensief om zo maar te bespreken zonder dat ik de TS heb gezien etc.
zoiets moet onder begeleiding gebeuren anders is het extreem moeilijk.

Zo krijg je zeker genoeg voeding binnen namelijk eiwit voor de spieropbouw en het overschot aan energie van carbs verbrand je dan. Niet dat het echt belangrijk is ofzo. Het komt niet tot op die 1e calorie ook é.

nee bro is niet zo. je eiwitten zouden altijd gelijk moeten zijn of je nou aan het bulken bent of het cutten. het variabele zit hem in de carbs. of je nou je carbs laag houdt en niet cardioot of je goed je carbs omhoog en je doe wel cardio. resultaat is hetzelfde.

In bovenstaande post te lezen, zo extreem geld alleen als je diep cut.

niet als iemand 16% heeft, hoe lager je gaat cutten hoe meer je moet letten op je voeding om de cut te bereiken,das wel duidelijk toch.

Verder zou TS best met behulp van anabolica, zijn vvm kunnen verhogen en vetp. verlagen.

Heeft te maken met schone voeding spelen en met een trainingsschema.
maar dat is te intensief om zo maar te bespreken zonder dat ik de TS heb gezien etc.
zoiets moet onder begeleiding gebeuren anders is het extreem moeilijk.

helemaal eens met je post, maar je haalt twee discussies door elkaar:
- calorieinname versus gebruik
- diepte kwa cutten tov vetpercentage

de tweede discussie haal jij aan en is een totaal andere discussie. je neemt een stelling in waar ik het helemaal mee eens ben overigens maar er is geen verband met de eerste discussie

Gelijk heb je supergrow, carbs is de enige variable in de vergelijking om bij te komen of af te vallen.

Terug
Naar boven