MuscleMeat

Massa kuur zomer 2009 vragen !!!

Lijkt me beter eerst wat te cutten, ondertussen heb je de tijd om over een kuur na te denken.

Lees jezelf eens in over de werking van anabolica op een lager vetp.

Regards,

PH

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me beter eerst wat te cutten, ondertussen heb je de tijd om over een kuur na te denken.

Lees jezelf eens in over de werking van anabolica op een lager vetp.

Regards,

PH

Je hebt gelijk.. maar om nu te gaan cutten zonder AAS lijkt me niet slim denk dat ik dan veel massa verlies..

Nee hoor, hoe kom je daarbij?

Gewoon wat extra cardio toevoegen, en 2x daags op een lege maag een stevige wandeling maken. daan haal je die paar % er zo af, iets hoger in je eiwit als nu.

Klaar.
:)

Gewoon wat extra cardio toevoegen, en 2x daags op een lege maag een stevige wandeling maken. daan haal je die paar % er zo af, iets hoger in je eiwit als nu.

Klaar.
Als jij je massa heb gewonnen door AAS gemische massa verlies je het heel langzaam weer toch, als je veel cardio gaat doen helemaal op lege maag verlies je het helemaal snel ! kan het nu zo ff niet uitleggen.. maar het is wel degelijk zo dat je na je kuur juist niet moet gaan cutten.. laag in je koolhydraden heb je sowieso al meer afbraak laat staan na je kuur ???

Gewoon wat extra cardio toevoegen, en 2x daags op een lege maag een stevige wandeling maken. dan haal je die paar % er zo af, iets hoger in je eiwit als nu.

Klaar.

Als jij je massa heb gewonnen door AAS gemische massa verlies je het heel langzaam weer toch, als je veel cardio gaat doen helemaal op lege maag verlies je het helemaal snel ! kan het nu zo ff niet uitleggen.. maar het is wel degelijk zo dat je na je kuur juist niet moet gaan cutten.. laag in je koolhydraden heb je sowieso al meer afbraak laat staan na je kuur ???

Leg eens uit Curtis.

Ben het opzich wel eens met Porter,
Als je aan je voeding en training van nu wat extra eiwit eet en wat meer cardio gaat doen, en wandelen op een lege maag. is dus al extra wat je nu doet en verbrand je wat extra vet.
de extra eiwit spaart je massa.je zult heus niet ineens krimpen na aas gebruik
of zit je nu in een nakuur ??

maar misschien heb jij een andere ervaring.

Het lijkt mij niet nodig om 3 verschillende middelen te gebruiken bij jou doelen.

Masteron lijkt mij de beste optie, dit i.c.m. een lichte dosis Test E (250mg e.5.d.)
Masteron op 400mg.

Met deze kuur zal je geen last van gyno krijgen, waardoor je dus niet allerlei troep als ari etc hoeft te gebruiken.

Met tren kan je anti-a's en anti-e's slikken tot je een ons weegt, toch zal je gyno kunnen krijgen.
Tren hecht nog beter aan de progesteron receptoren dan progesteron zelf, in de praktijk kan je daar weinig aan doen.

Mijn idee:

Week 1 - 12 250mg Test E e.5.d.
Week 1 - 12 400mg Mast E

10 dgn na laatste inject Test E, 4 wkn nolvadex op 20mg e.d.

Eet hierbij schoon. Op deze manier moet jou doel mogelijk zijn.

Gr. Navy

Goede voorstel. Ben met navy eens.
Met deze kuur zal jou doel zeker bereikt moeten worden, hangt ook af van je voedingsschema.

Suc6 ermee

Ongeloofelijk welke middelen hier allemaal voorbij komen voor 3kg massa en iets droger te worden.

Ari, Bromo, Letro, Dostinex en Tren.

@ Knikker, dus om libido problemen te vermijden breng je de dosis van Mast maar even 1/3 omhoog ? Vraag me af hoe je hier in godsnaam aan komt ?

Laten we even realistisch blijven hier.
Voor de ts zijn doelen zijn zware middelen als Bromo, Dosti, Ari en Tren echt niet nodig, als je maar de juiste kuur neemt.

Dat doel heb ik neergezet om het realistisch te houden... maar me uiteindelijke doel is natuurlijk zoo groot mogelijk !!! ;)

Terug
Naar boven