knikker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
GOZER, leg hem dan ook even uit wat hij verkeerd zegt. Ben zeer benieuwd
Ik zit hier ook al heel de tijd vol spanning te wachten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GOZER, leg hem dan ook even uit wat hij verkeerd zegt. Ben zeer benieuwd
hey man, het is heel tegenstrijdig om te zeggen dat kilo's wilt bijkomen en toch droger wilt worden. je zal vantevoren je doel moeten bepalen. wil je groeien (calorieoverschot tov verbruik) of droger worden (calorietekort tov gebruik). dan pas kan je het beste bepalen welke middelen bij dit doel horen. als je dat hebt gedaan kom dan met een nieuw voorstel en dan kijk ik er met alle liefde opnieuw naar![]()
eet gewoon clean dan komt het wel goedMet een goed voedingsschemaword je altijd droger in een kuur ! omdat je dus redelijk wat VVM aan zou moeten komen.. Vandaar dat ik zeg iets drogereet gewoon clean dan komt het wel goed

excuses aan TS want is niet helemaal netjes inderdaad maar wil hier nog 1 keer op ingaan om misverstanden uit de weg te helpen
een goed voedingsschemazou je altijd moeten hebben, ik ga natuurlijk uit van een situatie dat dat allemaal al optimaal is

1-16Mast E 400mg EW
1-13Bold 600mg EW
1-14Tren E 400mg EW
14-18 Anavar 100mg ED
4weken nolva
Hiermee zou je lekker moeten knallen en niet veel problemen hebben van libido en gyno.
De bold aromatiseerd lichtjes zodat je niet teveel last krijgt van je gewrichten en cholesterol.
Je kan ook een ECA cyclen of T3 toevoegen vanaf week 4 en dan week 15 stop je met T3
Ik zit hier ook al heel de tijd vol spanning te wachten.
Eventjes bijkomende info:
Moest je toch last krijgen van libido up dan naar 600mg mast maar normaal is 400 genoeg.
Krijg je toch gyno dan moet je bromocriptine of dostinex gebruiken.
het lijkt een goeie optie maar wilde een kuur met 3 verschillende AAS eigelijk voor me volgende houden .. Eventjes bijkomende info:
Moest je toch last krijgen van libido up dan naar 600mg mast maar normaal is 400 genoeg.
Krijg je toch gyno dan moet je bromocriptine of dostinex gebruiken.
Bold helpt niet echt voor libido. Masteron heeft een vergelijkende werking als provi.
beiden hechten aan shbg en nemen de taak over van test in je lichaam.
en echt droger hoeft niet.. maar dat gebeurd meestal wel in de praktijk omdat je dus aardig wat spier aankomt
Laat de tren weg, hij zorgt voor teveel moeilijkheden.
1-13 800mg bold
1-16 400mg mast E
12-18 50mg anavar
nakuur
ziet er ook wel leuk uit.