MuscleMeat

Massa kuur zomer 2009 vragen !!!

• Topic Starter Topic Starter
hey man, het is heel tegenstrijdig om te zeggen dat kilo's wilt bijkomen en toch droger wilt worden. je zal vantevoren je doel moeten bepalen. wil je groeien (calorieoverschot tov verbruik) of droger worden (calorietekort tov gebruik). dan pas kan je het beste bepalen welke middelen bij dit doel horen. als je dat hebt gedaan kom dan met een nieuw voorstel en dan kijk ik er met alle liefde opnieuw naar :)

Met een goed voedingsschemaword je altijd droger in een kuur ! omdat je dus redelijk wat VVM aan zou moeten komen.. Vandaar dat ik zeg iets droger :) eet gewoon clean dan komt het wel goed

Maar on topic alsjeblieft ..

Met een goed voedingsschemaword je altijd droger in een kuur ! omdat je dus redelijk wat VVM aan zou moeten komen.. Vandaar dat ik zeg iets droger :) eet gewoon clean dan komt het wel goed

excuses aan TS want is niet helemaal netjes inderdaad maar wil hier nog 1 keer op ingaan om misverstanden uit de weg te helpen :)

een goed voedingsschemazou je altijd moeten hebben, ik ga natuurlijk uit van een situatie dat dat allemaal al optimaal is

excuses aan TS want is niet helemaal netjes inderdaad maar wil hier nog 1 keer op ingaan om misverstanden uit de weg te helpen :)

een goed voedingsschemazou je altijd moeten hebben, ik ga natuurlijk uit van een situatie dat dat allemaal al optimaal is

Okee man ;)

1-16Mast E 400mg EW
1-13Bold 600mg EW
1-14Tren E 400mg EW
14-18 Anavar 100mg ED
4weken nolva

Hiermee zou je lekker moeten knallen en niet veel problemen hebben van libido en gyno.
De bold aromatiseerd lichtjes zodat je niet teveel last krijgt van je gewrichten en cholesterol.
Je kan ook een ECA cyclen of T3 toevoegen vanaf week 4 en dan week 15 stop je met T3

mmm zoon kuur heb ik nognooit gezien, heb alle kuurlogs gelezen op dit forum en ook nog andere forums.. nooit tegengekomen miss zeg dat ook wel wat toch ?

Ik zit hier ook al heel de tijd vol spanning te wachten.

Ja ik wil ook wel weten waarom dat jij er geen verstand van hebt en Tjooky wel. Tjooky, leg eens uit waarom dat dit niet kan, waarom heeft Knikker er volgens jouw geen verstand van. Ben nog steeds benieuwd

Ik heb het gevraagt aan tjooky via pm en hij zei dat tren nr1 gyno oorzaak is.
Tren kan inderdaad gyno geven als je het samenzet met aromatiserende middelen(testosteron) daarom heb ik dit eruit gelaten. Ik zie dat je gyno hebt door dianabol dus geen aromatiserende middelen voor jouw curtis.

Nu geen testosteron kan inderdaad libido probs geven daar komt de mast erin(zie proviron)

De bold is goed omdat het minimaal aromatiseerd om cholesterol en gewrichtsprobs te helpen.

De anavar is goed op het laatst omdat je de bold en tren best eruit laat voor de mast gedaan is voor goed herstel, dan na laatste anavar tab kun je beginnen met de nakuur.

TS vraagt een iets meer speciaal kuurtje en ik heb er goed doordacht aan begonnen.

Eventjes bijkomende info:
Moest je toch last krijgen van libido up dan naar 600mg mast maar normaal is 400 genoeg.
Krijg je toch gyno dan moet je bromocriptine of dostinex gebruiken.

Moest je toch last krijgen van libido up dan naar 600mg mast maar normaal is 400 genoeg.

Bedankt voor je uitleg man :) het lijkt een goeie optie maar wilde een kuur met 3 verschillende AAS eigelijk voor me volgende houden ..

Daarom was mijn vraag of met de kuur test tren, proviron of arimidex voldoende is om gyno tegen te gaan ?

Okee maar kan je misschien uitleggen waarom masteron te uppen ? en niet boldone .. wat licht aromatiserd is dus dan zou ik eerder denken die te uppen toch mmm

Best laat je aromatiserende middelen weg voor je gyno. Maar wat is je doel nu want anders kan ik geen goed schematje samenstellen. bijkomen of scherper staan? moet het tren zijn?

Bold helpt niet echt voor libido. Masteron heeft een vergelijkende werking als provi.
beiden hechten aan shbg en nemen de taak over van test in je lichaam.

Hij wil naar 120Kg+ en droger worden als nu16% vp

Bold helpt niet echt voor libido. Masteron heeft een vergelijkende werking als provi.
beiden hechten aan shbg en nemen de taak over van test in je lichaam.

Okee duidelijk, naja meer massa natuurlijk:D en echt droger hoeft niet.. maar dat gebeurd meestal wel in de praktijk omdat je dus aardig wat spier aankomt;)
Het hoeft niet percee tren te zijn horr maar omdat je over leest dat test tren + dht de ultime massa kuur zou zijn dacht ik aan test tren ...

Ja maar de combi test en tren is gevaarlijk voor gyno. Ik ben niet zeker of ari je hier echt zal helpen. Plus als je al weet dat je gyno gevoelig bent voor oestrogeen moet je maar niet aromatiserende middelen gebruiken in plaats van overal ari of iets anders bij te voegen.

Laat de tren weg, hij zorgt voor teveel moeilijkheden.
1-13 800mg bold
1-16 400mg mast E
12-18 50mg anavar
nakuur

ziet er ook wel leuk uit.

Laat de tren weg, hij zorgt voor teveel moeilijkheden.
1-13 800mg bold
1-16 400mg mast E
12-18 50mg anavar
nakuur

ziet er ook wel leuk uit.

Weet het niet ga dr ff overna denken.. had test tren eigelijk in me hoofd dat moet toch ook goed kunnen gaan door een goeie anti a ik twijffel...

Hoop dat er mensen kunnen reageren met ervaring in deze ..

Doe je eigen ding, ik probeer maar te helpen. Zet de letrozole niet te ver.

1-12 Test E 500mg EW, Arimidex 0,5 mg EOD of Proviron 50mg ED
1-10 trenbolone E 400mg EW

Maar dan is het de vraag is proviron 50mg ED of arimidex 0,5 mg EOD bij onderstaande kuur GENOEG om gyno te voorkomen ???

Terug
Naar boven