The immortal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, ik let op mijn eten wat betekent dat ik weinig koolhydraten eet t.o.v proteinen en ook niet te veel cal. eet omdat ik een zittend beroep heb en mijn leeftijd toch ook al begint mee te tellen. Ik eet vaak kleine beetjes en vooral magere produkten om een beetje in "shape" te kunnen blijven.
Inderdaad, belachelijk om 1.5gr test in je donder te spuiten als je nog geen eens je voeding geoptimaliseert hebt..
Voeding is voor mij prima zo. Ik heb niet gevraagd voor persoonlijke meningen over mijn voeding maar over AAS

Je moet idd een beetje uitkijken na mate je ouder word, zeg ik met mijn Methyltren kuurtje.![]()
Ik heb besloten het volgende te starten op 1nov.
W1-4
Dianabol 50 mg per dag
W1-20
Test E 1500 mg per week
W1-18
Deca 600 mg per week
W10-20
Boldenone 2500 mg per week
Nakuur:
w22-26 Nolva 40 mg per dag
Ik ga er vanuit dat dit ruim voldoende is om 10 kg massa te gainen.
Met Boldenone heb ik nog geen enkele ervaring. omdat 2 gr test E mij niet goed bevallen is trek ik de kuur langer door met 1,5 gr TestE per week.
---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 11:28 ----------
Vergeten: Heeft iemand nog tips voor me?
Bedankt alvast hiervoor!
Voeding is voor mij prima zo. Ik heb niet gevraagd voor persoonlijke meningen over mijn voeding maar over AAS

Bold is langwerkend moet je minimaal 12-15 weken doen gast.. 2500mg is veeeeel te hoog je bloed gaat zo dik worden alleen daar al op dat je contante druk op je hoofd en hoofdpijn gaat krijgen!
Daarbij kan deca en bold niet samen EXTREME bloedverdikking en leverd je ook geen speciale gains op
En je doseringen zijn veel te hoog man denk eens na? Je bent een half jaar off geweest dus je reageerd makkelijk op een 500mg test en 400 mg deca en 30mg dianabol !!
---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 01:49 ----------
Haha "voeding is prima zo" ga je eerst eens inlezen over voeding man!
Weet zeker dat je voeding nergens overgaat, weer een typisch geval van meer spuiten is meer groeien!?
Al je groei draaid om je voeding.... denk daar maar eens overna![]()
2 gr per week is mijn toen niet goed bevallen, ik werd er helemaal paranoia van in mijn hoofd (in combinatie met dboll)daarom nu wat minder.
(ook geen 70 mg dianabol meer per dag gedurende 2 maanden als toen)
---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 17:42 ----------
Met wat uitkijken en voorwat?
Doe maar geen moeite curtis, ondanks alle adviezen blijft ie toch bij zn eigen ideeën. Gewoon lekker prikken joh, who cares![]()
Deze gast heeft er echt geen kaas van gegeten, dat mag duidelijk zijn. Zonde om hier nog tijd in te steken imo