Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deca is een van de langste esthers als het het niet de langste is in de roid community. Je bloed zit pas op zijn baseline na 6-8weken. het zou jammer zijn dat deze gozer minder gaat pakken op 12w deca dan op 12w NPP.
Ze raden niet voor niks aan deca minimaal 16-20w korter dan 16 Zou ik toch voor NPP gaan.
Ik heb het over de esther van Nandrolone decanoate. Indd is undecanoate een nog langere esther.Kerel is in de war met de ester undecanoate wss daarom advies wat nergens op slaat
dat het een x aantal weken duurt voordat je de hoogste piekconcentratie bereikt, betekent niet dat de tijd daarvoor verloren is.Ik heb het over de esther van Nandrolone decanoate. Indd is undecanoate een nog langere esther.
nandrolone decanoate (DECA) 6-8w voor baseline
Nandrolone propionate (NPP) 3-4w voor baseline
Dat hoor je mij niet zeggen ofwel ? Als die piekconcentratie pas bij 8w komt en je bij 12w al stopt kan je beter voor NPP gaan.dat het een x aantal weken duurt voordat je de hoogste piekconcentratie bereikt, betekent niet dat de tijd daarvoor verloren is.
Zo doe je het ongeveer voorkomen. Waarom kan je dan beter voor NPP gaan?Dat hoor je mij niet zeggen ofwel ? Als die piekconcentratie pas bij 8w komt en je bij 12w al stopt kan je beter voor NPP gaan.
Als de piek concentratie van NPP rond w3-4 is en bij deca 6-8w dan kan je langer van die piek (genieten)Zo doe je het ongeveer voorkomen. Waarom kan je dan beter voor NPP gaan?
Dat hoor je mij niet zeggen ofwel ? Als die piekconcentratie pas bij 8w komt en je bij 12w al stopt kan je beter voor NPP gaan.
Indd groei je nog door tot 15-16w maar dit valt buiten zijn 12w kuur. Dan zou die dus langer moeten kuren dan hij zelf geeft aangeeft.Als je na 12 weken stopt met leven kan je inderdaad beter voor NPP gaan. Als je daarentegen na 12 weken deca injecteren gewoon doorgaat met trainen en eten, groei je gewoon nog door tot week 14 of 16, afhankelijk van je doseringen en de snelheid waarmee je lichaam de gear metaboliseert. Met andere woorden het maakt geen f**k uit of je nou een kortere of langere ester neemt en of je nou 8, 10 of 12 weken een kuur doet.
als iets 6-8 weken duurt om op te bouwen, hoelang denk je dat het dan nog effectief blijft na laatste injectie?Deca is een van de langste esthers als het het niet de langste is in de roid community. Je bloed zit pas op zijn baseline na 6-8weken. het zou jammer zijn dat deze gozer minder gaat pakken op 12w deca dan op 12w NPP.
Ze raden niet voor niks aan deca minimaal 16-20w korter dan 16 Zou ik toch voor NPP gaan.
Je blast toch ook niet tren E voor 6 weken. Dan pak je tren Aals iets 6-8 weken duurt om op te bouwen, hoelang denk je dat het dan nog effectief blijft na laatste injectie?
12 weken deca kan prima.
Je wordt geklaard in de discussie en dan besluit je zoiets te plaatsen als klap op de vuurpijlIndd groei je nog door tot 15-16w maar dit valt buiten zijn 12w kuur. Dan zou die dus langer moeten kuren dan hij zelf geeft aangeeft.
Dan kan je toch ook gewoon 52w per jaar gaan kuren als het geen reet uitmaakt van hoelang de cycle moet ?

Neehoor ik pak rustig tren-e voor 4 wekenJe blast toch ook niet tren E voor 6 weken. Dan pak je tren A
Je hebt t slechtste kuurfysiek van dbb en ramt de meeste grammen weg, jouw adviezen zijn echt geen poep waardGewoon test/deca wilje eerste keer kuren, kuur dan goed

Just wait a sec, thought that was me.