Fitness Seller

Massa kuurtje (8 weken)

ssh0t

Novice
Waardering
0
Hallowtjes iedereen!

Zelf heb ik een kuur schema van 8 weken gepland en zou hier graag jullie mening op willen hebben !!

Het schema is als volgt;

week 1tm8 3ml test per week
week 1tm8 2ml tren per week
week 1tm8 1ml bold per week

week 8tm12 20mg Nolva per dag

Laatst bewerkt:
Wat zijn je stats?

bold werkt wat langer dus 8 weken is te kort om er lekker mee te knallen, 1 ml bold stelt sowieso niets voor. Bold eruit dus. De rest is ok. Zou het zelf 10-12 weken doen.

nolva 2 weken na je laatste inject pakken. 4 Weken lang op 20mg.

Laatst bewerkt:
slaagt nergens op, test e of test p? tren e of tren ace? dosis per week in mg?
nakuur al starten tijdens je cycle?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben een jongen van 23 jaar met de volgende stats,

168 cm

64.3 kg

13.5 % vet

Ik train nu 3jaar waarvan 2 zeer intensief (5dagen per week) Ik heb in het verleden een keer een kuurtje stromba gedaan (pil) en een kuurtje deca/testo van 6 weken.

Nu is mijn vraag wat een leuk massa kuur(tje) voor mij kunnen zijn??

stats zijn ook nog niet echt geweldig,
week 1-12: 500mg test e p/w
week 1-10: 400mg deca p/w
als je voor massa wilt gaan zou ik het zo doen (deca erbij hoeft niet, maar is een optie)

natural gainen zou het beste zijn in jou geval.

maar om je vraag toch te beantwoorden; een goede massa kuur is idd test, deca met dbol als kickstart.

Pas je voeding ook aan je kuren aan.

Valt me op dat veel mensen deca aanraden. Als je met een aantal bekende begeleiders/begeleidsters spreekt, dan zul je merken dat geen van hun je deca zal aanraden.

is puur welk doel je voor ogen hebt, kies je voor echte massa, als je niet kijkt naar vocht en vetwinst, is deca met test de ideale kuur

Misschien wil hij na 2x wel eens iets overhouden aan zijn kuur? Eten moet je sowieso beter, niet alleen tijdens je volgende kuur.

lijkt me niet slim om nu al te kuren je kan zeker nog een kilo of 10 gainen naturel

zou beginnen met een voeding kuurtje.

only at dbb

Terug
Naar boven