MuscleMeat

massa stack alri

Zit nu in 3e week JW. Doe 8 weken lang JW + 4 weken BAM. Laatste 4 weken dus BAM en JW tegelijk.

Neven effecten? IK voel me top. Ik eet onder onderhoud maar zodra ik een dumbbell oppak zwelt alles op en krijg ik een ziekelijk pump overal aders freaky shizzle. Alleen wat last van acne in de nek en op me rug.

Nog geen gewichtstoename maar dat verwacht ik ook niet bij het eten van te weinig koolydraten. Ik ga er verder goed op . Na de zomer maar is proberen met een flinke bunker periode.

• Topic Starter Topic Starter
Zit nu in 3e week JW. Doe 8 weken lang JW + 4 weken BAM. Laatste 4 weken dus BAM en JW tegelijk.

Neven effecten? IK voel me top. Ik eet onder onderhoud maar zodra ik een dumbbell oppak zwelt alles op en krijg ik een ziekelijk pump overal aders freaky shizzle. Alleen wat last van acne in de nek en op me rug.

Nog geen gewichtstoename maar dat verwacht ik ook niet bij het eten van te weinig koolydraten. Ik ga er verder goed op . Na de zomer maar is proberen met een flinke bunker periode.

lkkr heah dei pomp
voor mij zit de stack er jammer genoeg bijna op maar heb jij geen last van milde hoofdpijn. als je weinig carbs eet.

http://www.ergogenics.org/blog4.html

Iemand dit al gelezen in de S&F?
Ik zit nu middenin de stack,en ga erook goed op.
Lekkere pomp, beetje krachttoename en droger geworden.
Verder ook alleen last van lichte acne,maar valt reuze mee.
Denk dat t artikel een beetje opgeblazen is...jullie???

http://www.ergogenics.org/blog4.html

Iemand dit al gelezen in de S&F?
Ik zit nu middenin de stack,en ga erook goed op.
Lekkere pomp, beetje krachttoename en droger geworden.
Verder ook alleen last van lichte acne,maar valt reuze mee.
Denk dat t artikel een beetje opgeblazen is...jullie???

Ik heb S&F ook maar heb dat stukje nog niet doorgenomen over J&W. En wat ze ook schrijven ik ga van de week bestellen voor een week of 8 icm Green bulge :D

• Topic Starter Topic Starter
jep heb het gelezen nou ik heb geen enkele side effecten gehad

waneer post je je foto's van je resultaat :)is er duidelijk verschil door je alri stack? is het een aan te rade product?

ik ben nu een paar dagen bezig, ik heb jw en bam, van elk 1 potje
ik neem 3 jw en 2 bam per dag
als het me over een week of 2 goed bevalt, bestel ik nog bij

Laatst bewerkt:
Ik ben nou bijna een week bezig met JW, maar merk nog niks. Alleen ik zweet me de t*ring snachts dat is het enige.

Ik ben nou bijna een week bezig met JW, maar merk nog niks. Alleen ik zweet me de t*ring snachts dat is het enige.

ik ben een paar dagen bezig JW en BAM samen, ik merk toch dat ik al langer wil doortrainen, ook op muaythai, en zweet als een paard, mooie pomp, maar dat kan ook placebo zijn ;)
ik heb geen last van hoofdpijn ofzo

ik ben een paar dagen bezig JW en BAM samen, ik merk toch dat ik al langer wil doortrainen, ook op muaythai, en zweet als een paard, mooie pomp, maar dat kan ook placebo zijn ;)
ik heb geen last van hoofdpijn ofzo

Ik had al hoofdpijn voordat ik eraan begon en het ging weg toen ik ermee begon. Heel wazig :D

Ik ben er sinds vrijdag mee begonnen en heb nog geen enkel bijverschijnsel vernomen. Geen hoofdpijn, geen extra honger. Zaterdag met trainen ook geen verschil gemerkt met anders. Of ik meer zweet dan anders durf ik niet te zeggen, maar is zeer goed mogelijk.

We wachten af. Ben benieuwd wat me nog te wachten staat.

Laatst bewerkt:
nog steeds geen neveneffecten erna ervaren?
ikzelf ben gevoelig voor dat soort dingen zelfs bij test X9 had ik daarna al een beetje een dipje ofwel was dit toeval ik weet het nog steeds niet :D

succes met je training en log!

ik heb nu ook BAM gekocht de man van de winkel rade me aan om erna ook nog restore te nemen is dat nodig?

Terug
Naar boven