XXL Nutrition

Massatrainen en vetverlies?

Sucre

Cool Novice
Waardering
0
Goeieavond,

Ik ben 22 jaar 1,91 en 100 kg

Ik heb 1 jaar lang massa getraind, en was zeer tevreden met de resultaten.
Na half jaar gestopt te zijn, heb ik aardig buikje en t**ten:eek:.
Ben gaan cutten, met goede voedingsschema en cardio, werkte wel maar werd alleen dunner en me buik werd niet minder, ben gelijk weer massa gaan trainen en nu vroeg ik af,.
Of ik met massa trainen en voedingsschema voor massa, me omvang van me buik weg kan trainen?

door bepaalde oefeningen
of cardio erbij doen?

Laatst bewerkt:
en hoeveel bedraagd je vet persentage???
als die daald gaat je buik ook weg...(als aller laatste)
1x in de week cardio is wel beter...sowieso ook als je bulkt!(vind ik)

Dat gaat helaas niet. Gainen en vet verliezen gaan niet samen. Het is of massa gainen of vet verliezen.

ik begrijp het even niet.. je ging bulken maar toen werd je dunner? of je bedoelde cutten (dus minder eten) of ik snap het eventjes niet.

Hij zal wel cutten bedoelen..:D
Het is natuurlijk niet optimaal om aan je vetpercentage te sleutelen met krachtraining op massa. Maar met massa training verbrand je ook calorien.. dus ja het zal je wel iets helpen als je niet teveel boven je ondehoud eet dan.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties,

ik ben half jaar gestopt met trainen, dus geen beweging en veel vet gegeten.
Nu is mijn vetpercentage 21%. En wil nu clean bulke zonder vet te eten maar alleen mager en veel, dus puur massa traine.
Zal dan mijn vetpercentage minder worden??????
bvd mike

Het wil echt wel Alleen je moet strikt leven en de juiste voeding/training balans zien te vinden. De gulden middenweg ook wel gezecht.
Ik ga het binnenkort proberen om massa te pakken zonder vet aan te komen.
Maar wel na de cut. Ik ga eerst nog ff een tijdje diep door cutten.

Luppie wat jij gaat doen is gewoon zeer "clean" bulken ;)

dat kan idd wel. maar gainen en vet verliezen dat gaat gewoon niet.
Althans niet dat ik weet. maar misschien bij de echte diehard beginners nog een paar maanden.

Ik ben nu een maand of 4 aan het proberen te cutten met behoud van spiermassa. Dat is al zwaar genoeg kan ik je zeggen. Moet je echt een lange adem voor hebben. Het gaat dus wel, maar het buikvet gaat me niet snel genoeg. Dus mischien toch meer cardio.

Cutten en massa aankomen is volgens mij dus ook echt onmogelijk.:mad:

Ik ben nu een maand of 4 aan het proberen te cutten met behoud van spiermassa. Dat is al zwaar genoeg kan ik je zeggen. Moet je echt een lange adem voor hebben. Het gaat dus wel, maar het buikvet gaat me niet snel genoeg. Dus mischien toch meer cardio.

Cutten en massa aankomen is volgens mij dus ook echt onmogelijk.:mad:

ja meestal wel alleen bij beginners of bij mensen die een echt hoog vet percentage hebben lukt t nog wel.

joepie!!! dan heb ik nog hoop!

Terug
Naar boven