MuscleMeat

Mast only?

Ano_1985_99

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
156
Zijn hier mensen met ervaring met een mast only kuur op pakweg 400-600mg pw? Puur voor massabehoud en droge look?

En nog belangrijke vraag: hoe was je libido tijdens deze kuur?

Reden dat ik geen test wil gebruiken is moeilijk herstel.

Gebruik dan niks,mast only :roflol:

er zijn wel US logs over als je zoekt op mast only, maar die zijn achteraf ook niet positief. ik zelf ben wel heel positief over mast + test; gewoon 500mg test 400mg mast. dat is mijn ideale kuur, echt minder bloat door de mast. eigenlijk een kuur met bijna geen sides is mijn ervaring.

Mast + test is lekker

hahahah scherp ik moet nog wakker worden :P:P

hoezo massa behoud, wat is je plan eigenlijk....cutten en zo ja hoe heftig?

• Topic Starter Topic Starter
Goeie info hier al, thx bro's.

Cutten naar 5-6%, en vooral dat BF vasthouden.

Goeie info hier al, thx bro's.

Cutten naar 5-6%, en vooral dat BF vasthouden.

is 75-100mg test p en 100mg mast p eod voor 6 weken niet wat evt met cutmiddelen als clen, eca en/of t3?

herstel na test p met mast p is toch helemaal niet zo zwaar zeker omdat de mast de aromatisering al goed remt en de prop ester zo uit je systeem is.

een geheel andere vraag is of dit je eerste kuur is en of het dan niet zonde is om dan te cutten? je reageert nooit meer zo goed als eerste keer. je kan nu ook bulken en voor de zomer bovenstaand cut kuurtje doen....

Laatst bewerkt:
Ja, ik heb in het verleden meermaals enkele weken 200 - 400mg gezet. Ideaal voor jouw doel. Je wordt er goed hard van en aderen worden nog beter zichtbaar (meer en/of dikker).

Echter na enkele weken ondervond ik wel libido problemen. Testosteron kan daar in sommigen gevallen bij helpen, maar dit is geen 100% garantie.

Testosteron - trenbolone - masteron is een heerlijke combinatie voor zowel bulken als cutten. Deze combinatie adviseren voor behoudt van massa is onzin.

ik dacht dat je met een dht geen last heb van een libido dip. Mensen die op winstrol of primo only gaan hoor ik hier ook nooit over?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, het is eigelijk nog niet helemaal een concreet plan hoor. Ben gewoon wat aan het aftasten wat de mogelijkheden zijn. Ga eerst kijken waar mn bulk eindigt dit jaar en hoe droog ik kan komen zonder spierverlies.

ik dacht dat je met een dht geen last heb van een libido dip. Mensen die op winstrol of primo only gaan hoor ik hier ook nooit over?

libido problemen bij mast heb ik vaker gelezen. persoonlijk heb ik er geen last van. alleen tren geeft problemen bij mij.

Terug
Naar boven