- Waardering
- 863
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog altijd geen spijt van de ingeslagen weg maar ben aan het denken om terug wat meer te spelen met kegs, stones en axle of log ed.Je bent erg vastberaden en sticks to the plan. Ziet er erg goed uit, maat. Hoe gaan de gains in jouw mening?

Deed je vorig jaar niet wat fietsen ter voorbereiding en dit jaar niet?Ik blijf tot nu toe gespaard van blessures en voel me best fit, of dit echt zo is zal maandag moeten blijken uit de cardiotest bij de cardioloog maandag ivm met de mechanische hartklep, die er sinds deze maand alweer 8 jaar inzit![]()
😬😬😬Deed je vorig jaar niet wat fietsen ter voorbereiding en dit jaar niet?
Dit jaar doe je een realistische 0-meting, ook weleens verstandig.
Goh, bang zou ik niet zeggen maar ik ben wel op mijn hoede, blessures waren al moeilijk ivm werk en nu al zeker met een super actieve 3-jarige 😬Hey moat, lekkere training neergezet weer 💪🏻
Je bent zelf uiteraard baas over je eigen training. Maar je maakt goede gains he, ben je niet bang wanneer je de (ik noem het ff) "zwaardere" oefeningen gaat doen, de blessures weer op poppen? Je gaat nu zó lekker!
Ik moet al aardig veel oefeningen vermijden en alsnog vaak naar de fysio om mij trainende te houden. Dat is al mijn hele leven zo geweest, ben enorm blessure gevoelig. Voetbal, thaiboksen, krachtsport, bodybuilding, altijd al.
Misschien stof tot nadenken. Maar ook dat bepaal je zelf.
-xxx- 🦍