XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik ga op de meet eens kijken naar de uitvoering van sanca,ik geloof er geen ene ruk meer van!!!!!

:jk:

Maar die uitvoering gaat toch onder de loep bro.;)

mooi apperaatje sanca :maar als ik het goed lees zit die latpull er niet bij en dat lijkt me wel jammer....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.725
@own en trasher nIeT HaTeUh ;)

@jacky jawel, mét lat-pulley, ik heb deze morgen een telefoontje gehad van helisport en de racks zijn niet meer in voorraad, ik moet minstens 1,5 week wachten :(

Ik geloof je bro en het is je van harte gegund;)
jalouzie:o :roflol:

@jacky jawel, mét lat-pulley, ik heb deze morgen een telefoontje gehad van helisport en de racks zijn niet meer in voorraad, ik moet minstens 1,5 week wachten :(

Das baluh zeg. Maar heb je wat om naar uit te kijken. Zal de vreugde straks des te groter zijn. ben heel benieuwd naar de trainingen met je nieuwe gear:D :wl:

@own en trasher nIeT HaTeUh ;)

o dacht zoals ik op de site las dat dat zonder latpulley was maar die heb je er dus bijbesteld neem ik nu dan aan....hehehe ik hoor het wel wat je er van vind....owja wil je een ding doen als ie staat eens kijken hoeveel ruimte dat nodig heeft inclusief halter en bankje...:D

Waarom neem je dat rek, en niet die goedkopere met alles erop en eraan? Die neem ik denk ik. Over 2 maanden trek ik in me nieuwe huis en heb ik ruimte :)

mooi spul , ik heb ook zoiets alleen heb ik een powerrack en pulley apart

• #1.730
Waarom neem je dat rek, en niet die goedkopere met alles erop en eraan? Die neem ik denk ik. Over 2 maanden trek ik in me nieuwe huis en heb ik ruimte :)

na lang nadenken en pm'en heb ik voor deze gekozen, verschillende members hebben hem en zijn zeer tevreden

net borst en rug getraind:

benchpress

20-10
40-8
60-4
80-5
80-5
85-3
90-1
92-1
94-1 +-15a20cm van borst

incline dumbelpress

30-12
38-5 pr
38-fail ik kreeg de dumbbells net niet meer omhooggegooid :o
35-8 pr
35-6

incline fly's

30-5 moeten dieper :mad:
27-6
23-8
18-12

chest dips

bw+10-12
bw+20-10
bw+40-4
bw+40-3
bw+40-4 ging niet zo lekker
bw 12

BOR

40-15
60-12
100-8
120-5
120-5
120-5
120-5
120-5 @own met het nodige trek en sleur werk ;)

rackpulls

160-8
160-8
200-1
200-3 pr
200-3

chins

bw+10-6
bw+10-6
bw+10-6
bw+10-4
bw+10-4

:eek: Sanca's Bench begint naar de 100 te klimmen :D

j/k Nette training, broertje!

• #1.732
Gaat lekker, ik ben benieuwd naar je bench met een grote stang.

• #1.734
sterke training bro:thumbs:
isset niet te zwaar om borst en rug achter mekaar te pakken ?

Gaat lekker met die trainingen van jou!

Rackpulls , ik dacht wat is dat nou weer , filmpje you tube en ja hoor bekend , ik noem alleen de partial deadlift mooie aantallen man

• #1.740
sterke training bro:thumbs:
isset niet te zwaar om borst en rug achter mekaar te pakken ?

echt wel but i love it ;)

:D

Nou dit kan ik alleen maar beamen; ben vooral jaloers op je serie weighted chins als allerlaatste oefening :o

Gaat lekker met die trainingen van jou!

:cool:

Rackpulls , ik dacht wat is dat nou weer , filmpje you tube en ja hoor bekend , ik noem alleen de partial deadlift mooie aantallen man

thanks man, ik doe ze nog niet zolang, maar het gaat imo behoorlijk lekker

ik doe ze gewoon vanaf een bankje, beetje onder kniehoogte

Terug
Naar boven