MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

nee nee is niets voor de meet

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.763
pfff, zwaar balen, normaal stonden vandaag de schouders op het programma, maar ik moet skippen, de steken in mn zij/rug zijn te fel :mad:

pfff, zwaar balen, normaal stonden vandaag de schouders op het programma, maar ik moet skippen, de steken in mn zij/rug zijn te fel :mad:

Best dat je skipt, beter eerst helemaal fit zijn. Wanneer heb je je gerief van je homegym en een lange barbell?

• #1.765
Best dat je skipt, beter eerst helemaal fit zijn. Wanneer heb je je gerief van je homegym en een lange barbell?

voor zaterdag wil ik 100% inorde zijn :hedbang:
waarschijnlijk skip ik vrijdag ook muaythai :(

het rack hebben ze niet meer in stock, zou een anderhalve week duren, de barbell bestel ik erna om zeker te zijn van de juiste maat

Ik nu bijna een week, hopelijk wordt dat niet een maand :grumble:

• #1.768
dat zeg je nu?! :roflol:

wat heb je besteld dan?

ik heb er vertrouwen in, ik heb toch nog geen slechte dingen over helisports gehoord
2 Olympische dumbbells
1 Olympische EZ-curlstang
100kg 50mm gewicht
Plate Tree
Dip bars voor mijn Bodycraft powerrack

Mijn vorige bestelling (jaar terug) moest ik ook 3 weken ofzo wachten.

• #1.770
2 Olympische dumbbells
1 Olympische EZ-curlstang
100kg 50mm gewicht
Dip bars voor mijn Bodycraft powerrack

Mijn vorige bestelling (jaar terug) moest ik ook 3 weken ofzo wachten.

leuke bestelling bro' :lick:

ach ja, even afwachten maar, ze zeiden direct dat het niet in voorraad leverbaar is, zal ook van hun leveranciers afhangen dan

Sanca kan je volgende week es trainen bij ons in Geleen?

• #1.774
hm misschien word het tijd dat ik ook eens spullen ga aanschaffen. zoals het er nu naar uit ziet gaat mijn gym failliet :S

• #1.777
hm misschien word het tijd dat ik ook eens spullen ga aanschaffen. zoals het er nu naar uit ziet gaat mijn gym failliet :S

hm, dan kun je misschien wel wat spulletjes van je gym kopen ;)

ik raad thuis trainen zeker niet af, ik zou zeggen probeer het eens

ik zit er ook hard aan te denken om thuis te gaan trainen alleen het vrouwtje ziet dat niet zo zitten....verdomme als ze zelf iets wil dan vraagt ze het nog niet eens dan staat het thuis als ik thuis kom.....heb een keer gezegd dat krijg je niet dat was dus twee maand geen coïtus:( dat heb ik er niet meer voor over:D

ik zit er ook hard aan te denken om thuis te gaan trainen alleen het vrouwtje ziet dat niet zo zitten....verdomme als ze zelf iets wil dan vraagt ze het nog niet eens dan staat het thuis als ik thuis kom.....heb een keer gezegd dat krijg je niet dat was dus twee maand geen coïtus:( dat heb ik er niet meer voor over:D

dat is brute chantage:mad: dus jouw vroutje is de baas in huis:eek:

gewoon een slot op de deur van je trainingshonk en keihard muziek draaien:roflol:

Terug
Naar boven