- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pfff, zwaar balen, normaal stonden vandaag de schouders op het programma, maar ik moet skippen, de steken in mn zij/rug zijn te fel![]()
Best dat je skipt, beter eerst helemaal fit zijn. Wanneer heb je je gerief van je homegym en een lange barbell?

Ik zit al een maand te wachten op mijn bestelling bij Helisportshet rack hebben ze niet meer in stock, zou een anderhalve week duren, de barbell bestel ik erna om zeker te zijn van de juiste maat

Ik zit al een maand te wachten op mijn bestelling bij Helisports![]()

Ik nu bijna een week, hopelijk wordt dat niet een maand![]()
2 Olympische dumbbellsdat zeg je nu?!
wat heb je besteld dan?
ik heb er vertrouwen in, ik heb toch nog geen slechte dingen over helisports gehoord
2 Olympische dumbbells
1 Olympische EZ-curlstang
100kg 50mm gewicht
Dip bars voor mijn Bodycraft powerrack
Mijn vorige bestelling (jaar terug) moest ik ook 3 weken ofzo wachten.

Volgens mij krijgen ze aan het eind van de maand alles binnen.leuke bestelling bro'
ach ja, even afwachten maar, ze zeiden direct dat het niet in voorraad leverbaar is, zal ook van hun leveranciers afhangen dan
ik heb altijd deads gedaan, die staan nu op een 170a180kg, rackpulls doe ik nog maar net en ik wou deads eigenlijk een tijdje vervangen
of is dit een slecht idee?!

Volgens mij krijgen ze aan het eind van de maand alles binnen.
Sanca kan je volgende week es trainen bij ons in Geleen?
gewoon blijven deadliften!
is samen met de squat fullbody oefeningen, die skip je niet!
![]()

Koop hun shit dan.hm misschien word het tijd dat ik ook eens spullen ga aanschaffen. zoals het er nu naar uit ziet gaat mijn gym failliet :S

hm misschien word het tijd dat ik ook eens spullen ga aanschaffen. zoals het er nu naar uit ziet gaat mijn gym failliet :S

hm misschien word het tijd dat ik ook eens spullen ga aanschaffen. zoals het er nu naar uit ziet gaat mijn gym failliet :S

dat heb ik er niet meer voor over
ik zit er ook hard aan te denken om thuis te gaan trainen alleen het vrouwtje ziet dat niet zo zitten....verdomme als ze zelf iets wil dan vraagt ze het nog niet eens dan staat het thuis als ik thuis kom.....heb een keer gezegd dat krijg je niet dat was dus twee maand geen coïtusdat heb ik er niet meer voor over
![]()
dus jouw vroutje is de baas in huis