MuscleMeat

Masteron_trenbolone

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou toch minimaal wat testosterone erbij pakken of masteron véél hoger pakken.

zou het intressant zijn om bv 6 weken masteron enanthaat te doen en daarna 3 weken tren tegen 150 mg per week of zal die tren niets uitdoen en niet werken?

nee heeft geen zin.

zou het intressant zijn om bv 6 weken masteron enanthaat te doen en daarna 3 weken tren tegen 150 mg per week of zal die tren niets uitdoen en niet werken?

Jezus man... Ondanks je gebrek aan kennis heb je al genoeg advies hier gehad..

Mischien is dit iets duidelijker:

JE HEBT TE WEINIG IN HUIS!!

HAAL MEER EN BETER HAAL JE TEST!!!!!!

succes jonge!!

Jezus man... Ondanks je gebrek aan kennis heb je al genoeg advies hier gehad..

Mischien is dit iets duidelijker:

JE HEBT TE WEINIG IN HUIS!!

HAAL MEER EN BETER HAAL JE TEST!!!!!!

succes jonge!!

Bedankt voor je reactie 'tank'
Maar zoals je in het begin van de topic kan waarnemen kies ik alleen voor niet aromatiserende a.a.s.

Ik denk eraan het te stacken met primobolan en beiden op 200mg per week te doseren.
Dus van 6 weken enanthaten te gebruiken zal het niet veel uithalen?
Minimum 10 weken dus?

Bedankt voor je reactie 'tank'
Maar zoals je in het begin van de topic kan waarnemen kies ik alleen voor niet aromatiserende a.a.s.

Ik denk eraan het te stacken met primobolan en beiden op 200mg per week te doseren.
Dus van 6 weken enanthaten te gebruiken zal het niet veel uithalen?
Minimum 10 weken dus?

Ja minimum 10weken imo..

200 is ook veeeeel te weinig..

Primo raad ik je zeker aan.. Sommige mensen vinden et nix maar ik vind et heerlijk... Mast heb ik geen ervaring mee..

Primo zou ik op 500 zetten.. Mast op 400 erbij.. voor 10weken.. Heb deze stack denk ik niet eerder gezien maar denk dat et wel n mooie is..
Verdelen over 2injects.. 3,5ml per bil per week bv..

Lees je wel ff nog wat in.. Lees de stickys in deze sectie..

Mischien is et ook verstandig iets over je voeding te posten..

Ja minimum 10weken imo..

Primo raad ik je zeker aan.. Sommige mensen vinden et nix maar ik vind et heerlijk... Mast heb ik geen ervaring mee..

Primo zou ik op 500 zetten.. Mast op 400 erbij.. voor 10weken.. Heb deze stack denk ik niet eerder gezien maar denk dat et wel n mooie is..

500 primo? Lijkt me toch wel wat veel voor een 1e kuur neen?

Voeding: Ik zal even een beschrijving geven van een doordeweekse dag:

Opstaan:
-Ongeveer 150 gram havermout met soja melk
-30 gram whey eiwitten
-2 stukken fruit (banaan of kiwi of mandarijn)
-1pil multivitaminen (waar ik in feite weinig in geloof aangezien ik denk datje 'pillen-vitamines grotendeels uitpist of afbreekt in de maag)

Kwart na 10:
-4 tot 6 boterhammen (volkorenbrood met kaas en hesp )

Middag:
- 150 gram tonijn uit blok in lijn, olijf of koolzaadolie (Ofwel heb ik een vers stuk vlees mee naar school zoals zalm, biefstuk, of 2 eieren)
- 3 tot 4 sneden volkorenbrood met boter
- Soms als ik het me niet kan laten koop ik me een koffiekoek :)

Half 3:
- ongeveer 2 volkoren boterhammen met kaas en hesp

Kwart na 4:
-90 gram makreelfilets in lijnzaadolie of tomantensaus uit blik

6uur:
Volwaardige maaltijd met 100-150 gram vlees , goede portie koolhydraten (meestal een aardappel of 8)
altijd verse groenten( tomaten of sla of witloof)

10 uur meestal slapen rond half 11 dat ik altijd meer dan 8uur slaap:
-40 gram langzame eitwitten gemengd met sojamelk(met een schep dextrose bij)
- 1 soeplepel vetten (omega 3 ,6,9, olijfolie lijnzaadolie koolzaadolie)- 1 stuk fruit meestal mandarijn voor ik ga slapenMisschien zie je dat ik wel wat teveel vetten inneem maar ik sta op iets lager dan 8 procent en ik mag zoveel eten wat ik wil, ik blijf kurkdroog staan.

Eerste keer dat ik in feite een schema maak maar zo ziet een weekdag eruit bijmij, ik let gewoon dat ik ongeveer om de 3-4 uur portie eiwitten binnenheb met ongeveer 30procent eiwitten en 70 procent koolhydraten
Iemand opmerkingen of iets aan toe te voegen?

Ja minimum 10weken imo..

Zullen alleen wel een boel puisten worden (2 dht's), maar tis niet gezegd hoor, maar de kans is wel goed aanwezig.

Zullen alleen wel een boel puisten worden (2 dht's), maar tis niet gezegd hoor, maar de kans is wel goed aanwezig.

Ik heb van nature al aanleg voor puisten en heb vrij dun en weinig haar dus finasteride lijkt me intressant...

als je tren met mast of primo zet is dat geen libido killer eigenlijk????

als je tren met mast of primo zet is dat geen libido killer eigenlijk????

Ja, met alle drie de middelen is libido verlies gerapporteerd wanneer je ze stand-alone gebruikt. Ik zou sowieso altijd minimaal 250mg test e erbij pakken of gewoon goed doen en er meer bij pakken als je lekker massa wilt bouwen.

Ja, met alle drie de middelen is libido verlies gerapporteerd wanneer je ze stand-alone gebruikt. Ik zou sowieso altijd minimaal 250mg test e erbij pakken of gewoon goed doen en er meer bij pakken als je lekker massa wilt bouwen.

Dus met test erbij is het beter voor libido ofwat bedoel je?

En uiteindelijk na een half jaar is je libido toch hersteld niet?
greetz

Dus met test erbij is het beter voor libido ofwat bedoel je?

En uiteindelijk na een half jaar is je libido toch hersteld niet?
greetz

hallo sean

ik denk dat je niet weet wat er met je libido kan gebeuren bij verkeerd gebruik van aas, anders praat je er niet zo gemakelijk over

na een half jaar:)(vergeten bij t zetten:p)

ja een half jaar lang loop je dus de kans slechte met een gekrompe pik en ballen zo groot als pinda nootjes rond te lopen.
geen zin in coïtus meer te hebben.

totaal geen drive meer omdat je een testlevel kan hebben van een 8 jarig meisje.

nou lekker man voor een half jaar, flinke depressie kan je er van krijgen hoor

maarja als je zegt dat je een half jaartje je vrouw niet wil pleasen kan dat ook natuurlijk

en voor hetzelfde geld heb je nergens last van.. maarja wel of niet daar belis je niet zelf over

Welke zal het meeste kg's geven?
primobolan of masteron?
En ik weet dat deze 2 geen massabouwers zijn maar toch zou ik graag een antwoord krijgen:)
greetz

Welke zal het meeste kg's geven?
primobolan of masteron?
En ik weet dat deze 2 geen massabouwers zijn maar toch zou ik graag een antwoord krijgen:)
greetz

daar is geen antwoord op, dat hangt er vanaf hoe jij traint eet en slaapt en leeft.
plus welk merk je gear is.

ik raad je bij deze sterk af om aas te gebruiken , aangezien je ernstige schade kan oplopen bij roekeloos gebruik.

lees je nog een tijd in. de rede dat mensen zo reageren is voor je eiegen bestwil

Terug
Naar boven