Ja minimum 10weken imo..
200 is ook veeeeel te weinig..
Primo raad ik je zeker aan.. Sommige mensen vinden et nix maar ik vind et heerlijk... Mast heb ik geen ervaring mee..
Primo zou ik op 500 zetten.. Mast op 400 erbij.. voor 10weken.. Heb deze stack denk ik niet eerder gezien maar denk dat et wel n mooie is..
Verdelen over 2injects.. 3,5ml per bil per week bv..
Lees je wel ff nog wat in.. Lees de stickys in deze sectie..
Mischien is et ook verstandig iets over je voeding te posten..
500 primo? Lijkt me toch wel wat veel voor een 1e kuur neen?
Voeding: Ik zal even een beschrijving geven van een doordeweekse dag:
Opstaan:
-Ongeveer 150 gram havermout met soja melk
-30 gram whey eiwitten
-2 stukken fruit (banaan of kiwi of mandarijn)
-1pil multivitaminen (waar ik in feite weinig in geloof aangezien ik denk datje 'pillen-vitamines grotendeels uitpist of afbreekt in de maag)
Kwart na 10:
-4 tot 6 boterhammen (volkorenbrood met kaas en hesp )
Middag:
- 150 gram tonijn uit blok in lijn, olijf of koolzaadolie (Ofwel heb ik een vers stuk vlees mee naar school zoals zalm, biefstuk, of 2 eieren)
- 3 tot 4 sneden volkorenbrood met boter
- Soms als ik het me niet kan laten koop ik me een koffiekoek
Half 3:
- ongeveer 2 volkoren boterhammen met kaas en hesp
Kwart na 4:
-90 gram makreelfilets in lijnzaadolie of tomantensaus uit blik
6uur:
Volwaardige maaltijd met 100-150 gram vlees , goede portie koolhydraten (meestal een aardappel of 8)
altijd verse groenten( tomaten of sla of witloof)
10 uur meestal slapen rond half 11 dat ik altijd meer dan 8uur slaap:
-40 gram langzame eitwitten gemengd met sojamelk(met een schep dextrose bij)
- 1 soeplepel vetten (omega 3 ,6,9, olijfolie lijnzaadolie koolzaadolie)- 1 stuk fruit meestal mandarijn voor ik ga slapen
Misschien zie je dat ik wel wat teveel vetten inneem maar ik sta op iets lager dan 8 procent en ik mag zoveel eten wat ik wil, ik blijf kurkdroog staan.
Eerste keer dat ik in feite een schema maak maar zo ziet een weekdag eruit bijmij, ik let gewoon dat ik ongeveer om de 3-4 uur portie eiwitten binnenheb met ongeveer 30procent eiwitten en 70 procent koolhydratenIemand opmerkingen of iets aan toe te voegen?