MuscleMeat

Masteron_trenbolone

• Topic Starter Topic Starter
daar is geen antwoord op, dat hangt er vanaf hoe jij traint eet en slaapt en leeft.
plus welk merk je gear is.

ik raad je bij deze sterk af om aas te gebruiken , aangezien je ernstige schade kan oplopen bij roekeloos gebruik.

lees je nog een tijd in. de rede dat mensen zo reageren is voor je eiegen bestwil

Kijk naar pagina 2 voor hoe ik eet en slaap.
Trainen doe split ofwel HIT(1x per week alle spieren trainen, elke keer met andere oefeningen en elke keer heb ik iets minder dan een week spierpijn en na mijn spierpijn tel ik er nog 1 tot 2 dagen bij voor opbouw.met deze methode ga ik het snelst vooruit)

En ik besliste om mast enanthaat only te doen.
Ik weet de bijwerkingen, dosering, nakuur en wat ik ongeveer mag verwachten.
Kan je me nog 1 reden geven waarom je me zo sterk afraad om te kuren?

En ik besliste om mast enanthaat only te doen.
Ik weet de bijwerkingen, dosering, nakuur en wat ik ongeveer mag verwachten.
Kan je me nog 1 reden geven waarom je me zo sterk afraad om te kuren?[/QUOTE]

omdat je er zo laconiek over deed met het herstel .. ik merk wel dat je wat heb geleerd na de eerste pagina;)

wat je er aan over houdt ,, hangt van de dossis af die je neemt en toewijding het kan varieeren van 2 tot 6 kilo dnke ik zo. heb geen ervaring met mast E only persoonlijk

Mast only gaat je echt weinig opleveren denk ik..

Ik vind zowieso test de basis... Maar als je dan echt zo nodig zonder test wilt kuren zou ik voor Primo gaan.. Zoek ff op in de kuurdagboeken.. Zijn wel wat logjes over primo only.. En je kan er best Mast bij zetten.. Zoals ik al zei: Primo500 en Mast400.. Hou zelf ook n logje bij.. Helpt je zelf en is n interessant kuurtje..

Succes..

Dus met test erbij is het beter voor libido ofwat bedoel je?

En uiteindelijk na een half jaar is je libido toch hersteld niet?
greetz

Met test erbij zorg je er inderdaad voor dat je libido normaal blijft, maar nog belangrijker dat je herstel na je kuur veel vlotter verloopt inplaats van dat je al je massa weer kwijt raakt en een half jaar impotent rond loopt omdat je testosterone zich niet kan herstellen door opgebouwde oestrogeen en progesteron/prolactine levels.

Hey! ik weet wat! misschien is het toch wel handig om je eens in te lezen! :D

Terug
Naar boven