Fitness Seller

Review Maximize intense - iForce Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
    -Extreem heftige beleving
    -Beleef de beste trainingen ooit!
    -Extreme spierkracht en uithouding
    -Staalharde en volle spieren
    -Positieve agressie
    -Onoverwinnelijk in prestatie
    -De perfecte pre-workout als je op dieet bent
    -Geen “fillers” of koolhydraten
    -100% crash free garantie
    -Waanzinnig lekkere smaak
    -100% werkzame stoffen!
    -0 suiker, 0 calorieen!
    -45 echte doseringen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? fruit punch => goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (ong. 7gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, levering binnen 24u, gratis samples & goodies,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t. (prijs = 29.9€)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nog niet van toepassing (update ik later)

Mijn review:

1ste indruk

Een klein potje zoals bv. noxipro. Het poeder zelf heeft een zeer aangename geur. Het poeder is roze / rood van kleur.

Smaak

Rekening houdend met het feit dat het een pre workout is, is de smaak goed te drinken. Ik had de smaak fruit punch. Mijn verwachting was dat het een zure smaak ging hebben. Dit bleek echter niet het geval te zijn. Een smaak is niet makkelijk uit te leggen, maar het smaakte zeer zoet (hangt er natuurlijk ook van af met hoeveel water je het mengt), en had een zeer aangename & lichte nasmaak. Deze was voor de rest niet storend en verdwijnt redelijk snel (dit i.t.t. purple wraath :rolleyes:).

Oplosbaarheid

Perfect! Er bleef niets achter en het loste zeer snel op. Mijn verwachting was dat er door de creatine wat korreltjes zouden blijven liggen, maar dit was niet het geval.

Ingrediënten

Deze spraken mij eigenlijk enorm aan. Er zitten weinig ingrediënten in, in een waarschijnlijk hogere / betere dosering.

COP & creatine voor kracht
Agmatine & l-norvaline voor de pomp

Pomp

Ik had eerder al ervaring met agmatine, en dit werkte zeer goed voor mij. Met een relatief lage dosering, kreeg ik een goede pomp.
Dit was bij dit product ook het geval, ik ben vandaag begonnen met bench press, en had na deze oefening al een zeer goede pomp, en leek zichtbaar voller in de spiegel (logisch met pomp:p). Deze hield aan tot ongeveer een half uur na de training.

energie

Het is al een tijdje geleden dat ik DMAA genomen heb. Daarom leek 1 scoop me zeker voldoende. Achteraf bleek dit een goede keuze te zijn.
Na ongeveer een half uurtje kreeg ik een lichte energiestoot, voornamelijk een positieve energie (van te veel caffeïne wordt ik soms wat agressief, vandaar). Ik had enorm veel zin om te trainen. De focus was ook zeer goed!
Ik heb het deze voormiddag gebruikt, en de energie hield nog enkele uren aan. Heb geen last gekregen van een crash (eigenlijk nog nooit).

(Ik moet er wel bijzeggen dat ik normaal gezien niet zo gevoelig ben voor stimulantia, enkel in grotere doseringen zoals 500mg caffeïne, 3 scoops noxipro. Maar nu is het al een tijdje geleden dat ik veel stimulantia genomen heb.)

kracht

Ik heb vandaag borst/triceps getraind. Dit is zeer goed gelukt, mede door dit product. Ik kon beter doortrainen en hier en daar 1-2 herhalingen meer. I.t.t. tot pre-workoutloze trainingen werd ik ook minder vermoeibaar (meer naar het einde toe, wanneer ik triceps train). Hier ben ik zeer benieuwd wat de combinatie COP / creatine voor mij zal betekenen.

Conclusie: tot nu toe lijkt dit me een goed product. Ik heb het natuurlijk nog maar 1 keer gebruikt, dus ik weet niet hoe deze energie zal aanhouden.

Update 1 (na 2 weken: Blijft de energie aanhouden? Met hoeveel heb ik de dosering moeten verhogen?)

Update 2 (Na het opmaken van de pot: wat heeft dit product bijgedragen tot mijn krachtprestaties?)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 16:13 ----------

Natuurlijk B&F nog een bedanken voor de sponsoring van de pot!

Update 1

Ben na 1 week overgeschakeld naar 2 schepjes. Blijkbaar is dat mijn optimale dosering, zit er nu reeds een week op te knallen :D Ik krijg er zeer veel positieve energie van, ben steeds supergoed gefocused,... Ik kan ook veel langer doorgaan en ben beduidend sterker (heb 1*90kg kunnen benchen, normaal doe ik max. 3*80). Dan heb ik nog niets gezegd over de pomp, die was echt fantastisch! Heb nog nooit zo'n harde pomp gehad, zelfs niet met pure agmatine :D

Qua energie vindt ik noxipro nog steeds de topper. Maar bij noxipro heb je dan het probleem dat sommige dingen niet meer naar behoren werken :rolleyes:
Qua pomp & kracht is de maximize intense voor mij de topper!

maximize_intense.jpg

Laatst bewerkt:
Hoogstwaarschijnlijk 's avonds. Als je 's middags inneemt heb je er 's nachts echt geen last meer van.

En ik zou de helft van die sample nemen om mee te beginnen. Is goed zat als het je eerste PWO is... anders helemaal i guess.

Hoogstwaarschijnlijk 's avonds. Als je 's middags inneemt heb je er 's nachts echt geen last meer van.

En ik zou de helft van die sample nemen om mee te beginnen. Is goed zat als het je eerste PWO is... anders helemaal i guess.

bedankt voor je reactie. het is niet mijn eerste PWO dus ik heb wel een zekere tolerantie opgebouw. neem gewoon het hele sachet omstreeks 16:30.
Rond 17:00 ga ik trainen :):cool:

kheb de v2 eens ingenomen, als die serieus aan slaat ben k wel benieuwd wat die intense
wel nie gaat geven hehe :rolleyes:

goed mee getraind het hele sample sachet. meer kracht, alertheid en energie, terwijl ik een uur eerder nog bijna in slaap viel achter mijn scherm op het werk.. dit is een aanrader :)

Na 3 trainingen met PWP heb ik vandaag besloten om de sample die is meegeleverd door b&f shop van maximize intense te proberen.
Helaas reageerde mijn lichaam wederom niet op dit product zoals bij vele pw het geval is.
Net als met pwp gutste het zweet me van de lichaam en ik had soms momenten dat het me een beetje te warm werd.
Al met al doet het waarschijnlijk wel iets met mijn lichaam alleen ik krijg niet de volledige package zoals: een keiharde pomp en super veel energie en kracht toenames.

Net opgedronken met 200 ml perzikdrank. This taste o.0 omnomnomnom, lekkerste pwo tot nu toe! ik had Mango Peach Tea als smaaksample.

Over 2 uur ben ik weer terug van training en dan zal ik even een edit maken met hoe het aanvoelde.

Zo, ben weer terug.

Nadat ik de sample had ingenomen had ik 10-15 minuten een "placebo?" effect, alles ging namelijk een beetje gehaast. Eenmaal op de scooter was dat weer weg en was ik weer gewoon "normaal". Tijdens de training ook geen extra energie gehad of iets, had wel een vieze pomp in me armen maarja wat wil je als je zoveel setjes pakt. Beetje jammer dus, had me er erg op verheugd wegens de smaak maar uiteindelijk viel het dus tegen.

Ik had trouwens geen crash wat ik bij anderen wel lees.

Laatst bewerkt:
om 18:00 een sample gepakt. mango peach.
Smaak, begint lekker zoet maar heeft een afschuwelijke chemische bittere nasmaak. Ik had gelukkig nog een fles cassis binnen handbereik staan om het goedje mee af te slikken.

Oplosbaarheid prima, mijn glas was mooi leeg en schoon na het drinken, beter dan bij jack 3d waar ik mijn glas vaak nog een keertje onder de kraan moet houden om de rest va het poeder nog uit alle hoekjes te halen.

Training: Bij jack voel ik altijd een lichte tinteling opkomen. Dus daar zat ik op te wachten. Echter kwam de tinteling niet maar begon het meteen met warmer worden zweten en onrustig gevoel. Dus mijn que om te gaan trainen.

Training ik moet zeggen heerlijk. Kon echt diep gaan top.

Na mijn training hapje gegeten en ff op de bank gezeten voor de tv.

De crash rond 20:30..ja ik had er last van. Ik heb een beetje het gevoel alsof ik gister op een hardcore feestje ben geweest als je snapt wat ik bedoel. Bleek, trillerig, vaak plassen, stimdick, koppijn. Iets te heftig voor mij. Ik hoop dat ik straks kan slapen!

Gistermiddag ben ik na de training nog naar een verjaardag geweest wat ik achteraf beter niet had kunnen doen....damn wat voelde ik me verrot.
Kreeg een keiharde crash wat resulteerde in een slechte eetlust en zweterig over de rest van de dag.

Gistermiddag ben ik na de training nog naar een verjaardag geweest wat ik achteraf beter niet had kunnen doen....damn wat voelde ik me verrot.
Kreeg een keiharde crash wat resulteerde in een slechte eetlust en zweterig over de rest van de dag.

Had ik ook,denk dat er echt wel serieus wat rotzooi in die pre workouts wordt gedraaid.

Ik heb 'm vandaag ook voor het eerst geprobeerd, had een sample gekregen bij B&F. Ik had maar de helft van de sample genomen aangezien dit mijn eerste pre-workout ooit was. De smaak die ik had was Mango Peach Tea en ik vond hem goed te drinken, lekker zelfs. Geen vieze nasmaak of iets dergelijks. Ik moet zeggen dat ik HEEL gefocused was tijdens m'n training en daardoor is m'n training goed verlopen, beter dan normaal. De focus die ik had tijdens de training was wel iets dat mij heel erg tevreden stelde. Een echte energie boost had ik niet maar m'n uithouding en kracht waren wel prima in orde maar goed ik gebruik dan ook creatine. :P Na m'n training een maaltijd gegeten, daarna een kort uurtje geslapen, na het wakker worden had ik wel een beetje een depressief gevoel, had nergens zin in en voelde me rot zonder enige reden daar toe. Dat gevoel duurde overigens niet lang. Al met al niet ontevreden over het product, donderdag zal ik het nogmaals proberen en kijken hoe het dan verloopt.

Ik heb 'm vandaag ook voor het eerst geprobeerd, had een sample gekregen bij B&F. Ik had maar de helft van de sample genomen aangezien dit mijn eerste pre-workout ooit was. De smaak die ik had was Mango Peach Tea en ik vond hem goed te drinken, lekker zelfs. Geen vieze nasmaak of iets dergelijks. Ik moet zeggen dat ik HEEL gefocused was tijdens m'n training en daardoor is m'n training goed verlopen, beter dan normaal. De focus die ik had tijdens de training was wel iets dat mij heel erg tevreden stelde. Een echte energie boost had ik niet maar m'n uithouding en kracht waren wel prima in orde maar goed ik gebruik dan ook creatine. :P Na m'n training een maaltijd gegeten, daarna een kort uurtje geslapen, na het wakker worden had ik wel een beetje een depressief gevoel, had nergens zin in en voelde me rot zonder enige reden daar toe. Dat gevoel duurde overigens niet lang. Al met al niet ontevreden over het product, donderdag zal ik het nogmaals proberen en kijken hoe het dan verloopt.
Bedankt voor je review, ben benieuwd naar je "tweede" helft ;)

Ralf

Vandaag de tweede helft van mijn sample gebruikt en wauw...de resultaten waren beter dan de vorige keer. Ik had dit keer veel energie en uithouding en de focus was weer heel erg goed, en dat spreekt mij toch het meeste aan in dit product. Ik heb vandaag ook een paar extra setjes gedaan gewoon omdat ik verder kon en wilde gaan, het voelde gewoon goed. Maar nogmaals, de focus is echt top, had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo goed zou werken. En ik weet nou niet of ik gewoon gevoelig ben voor dit product maar het was knallen vandaag dat zeg ik je wel. Net een maaltijd genomen na m'n training, ga nu even een kort uurtje slapen, kijken of ik dit keer niet wakker word met een k*t gevoel.

Ben er tot nu toe wel zeer tevreden over. :thumbs:

ik heb zelf ook de fruit punch. ben er zelf wel tevreden over.

Hij smaakt een beetje naar die aardbei tandpasta die je vroeger als kind gebruikten.

enigste is als ik hem elke training gebruik voldoet 1 scoop inderdaad niet meer.

Vandaag de tweede helft van mijn sample gebruikt en wauw...de resultaten waren beter dan de vorige keer. Ik had dit keer veel energie en uithouding en de focus was weer heel erg goed, en dat spreekt mij toch het meeste aan in dit product. Ik heb vandaag ook een paar extra setjes gedaan gewoon omdat ik verder kon en wilde gaan, het voelde gewoon goed. Maar nogmaals, de focus is echt top, had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo goed zou werken. En ik weet nou niet of ik gewoon gevoelig ben voor dit product maar het was knallen vandaag dat zeg ik je wel. Net een maaltijd genomen na m'n training, ga nu even een kort uurtje slapen, kijken of ik dit keer niet wakker word met een k*t gevoel.

Ben er tot nu toe wel zeer tevreden over. :thumbs:
Bedankt voor je review. Zo zie je maar, meerdere keren testen is belangrijk voor een goede review!:cool:
ik heb zelf ook de fruit punch. ben er zelf wel tevreden over.

Hij smaakt een beetje naar die aardbei tandpasta die je vroeger als kind gebruikten.

enigste is als ik hem elke training gebruik voldoet 1 scoop inderdaad niet meer.
Bedankt voor je review :thumbs:

Ralf

Gisteren eens getest, had gewoon energie teveel, niet het gevoel dat ik meer kracht had ofzo. Kon wel aan geen kanten slapen

Had een sample bij mijn bestelling bij bodyenfitshop gekregen, gelijk maar ff getest.
Effect was bijna hetzelfde als bij Noxipro. Heb een zeer lekkere training gehad en bleef maar doorgaan. Waar ik soms nog wel denk van; nu stop ik deed ik toch nog ff een setje :p

Ik had ook samples gekregen, op Maximize V2 ging ik onwijs goed. Maar helaas reageer ik niet goed op maximize intense. Mijn hartslag wordt veel te hoog, terwijl ik me niet veel energieker voelde.

Ik heb er helaas niks van gevoeld :(

training: TOP! enorme focus en een aantal PR's kunnen draaien. Na de training gewoon 100 gr zilvervlies en 4 eieren kunnen eten. Na de maaltijd begon ik me klote te voelen. niet misselijk maar een zweverig gevoel. staar nu eigenlijk al de hele dag naar 1 punt voor me. heel vreemd gevoel. Ben ook wat depressief en heb geen eetlust meer. Jammer, want tijdens de training was ik nog wel zo te spreken over dit product. Wil vanavond nog lekker stappen dus hopelijk ben ik snel van het nare gevoel af.

Aan hoeveel scoops zitten in de sample? 1 of 2?
Het is maar dat ik niet gek wordt van de energie :eek:
Ga het proberen voor een voetbalwedstrijd. Goed idee?

RAFC1880

Terug
Naar boven