Fitness Seller

Review Maximize intense - iForce Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
    -Extreem heftige beleving
    -Beleef de beste trainingen ooit!
    -Extreme spierkracht en uithouding
    -Staalharde en volle spieren
    -Positieve agressie
    -Onoverwinnelijk in prestatie
    -De perfecte pre-workout als je op dieet bent
    -Geen “fillers” of koolhydraten
    -100% crash free garantie
    -Waanzinnig lekkere smaak
    -100% werkzame stoffen!
    -0 suiker, 0 calorieen!
    -45 echte doseringen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? fruit punch => goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (ong. 7gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, levering binnen 24u, gratis samples & goodies,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t. (prijs = 29.9€)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nog niet van toepassing (update ik later)

Mijn review:

1ste indruk

Een klein potje zoals bv. noxipro. Het poeder zelf heeft een zeer aangename geur. Het poeder is roze / rood van kleur.

Smaak

Rekening houdend met het feit dat het een pre workout is, is de smaak goed te drinken. Ik had de smaak fruit punch. Mijn verwachting was dat het een zure smaak ging hebben. Dit bleek echter niet het geval te zijn. Een smaak is niet makkelijk uit te leggen, maar het smaakte zeer zoet (hangt er natuurlijk ook van af met hoeveel water je het mengt), en had een zeer aangename & lichte nasmaak. Deze was voor de rest niet storend en verdwijnt redelijk snel (dit i.t.t. purple wraath :rolleyes:).

Oplosbaarheid

Perfect! Er bleef niets achter en het loste zeer snel op. Mijn verwachting was dat er door de creatine wat korreltjes zouden blijven liggen, maar dit was niet het geval.

Ingrediënten

Deze spraken mij eigenlijk enorm aan. Er zitten weinig ingrediënten in, in een waarschijnlijk hogere / betere dosering.

COP & creatine voor kracht
Agmatine & l-norvaline voor de pomp

Pomp

Ik had eerder al ervaring met agmatine, en dit werkte zeer goed voor mij. Met een relatief lage dosering, kreeg ik een goede pomp.
Dit was bij dit product ook het geval, ik ben vandaag begonnen met bench press, en had na deze oefening al een zeer goede pomp, en leek zichtbaar voller in de spiegel (logisch met pomp:p). Deze hield aan tot ongeveer een half uur na de training.

energie

Het is al een tijdje geleden dat ik DMAA genomen heb. Daarom leek 1 scoop me zeker voldoende. Achteraf bleek dit een goede keuze te zijn.
Na ongeveer een half uurtje kreeg ik een lichte energiestoot, voornamelijk een positieve energie (van te veel caffeïne wordt ik soms wat agressief, vandaar). Ik had enorm veel zin om te trainen. De focus was ook zeer goed!
Ik heb het deze voormiddag gebruikt, en de energie hield nog enkele uren aan. Heb geen last gekregen van een crash (eigenlijk nog nooit).

(Ik moet er wel bijzeggen dat ik normaal gezien niet zo gevoelig ben voor stimulantia, enkel in grotere doseringen zoals 500mg caffeïne, 3 scoops noxipro. Maar nu is het al een tijdje geleden dat ik veel stimulantia genomen heb.)

kracht

Ik heb vandaag borst/triceps getraind. Dit is zeer goed gelukt, mede door dit product. Ik kon beter doortrainen en hier en daar 1-2 herhalingen meer. I.t.t. tot pre-workoutloze trainingen werd ik ook minder vermoeibaar (meer naar het einde toe, wanneer ik triceps train). Hier ben ik zeer benieuwd wat de combinatie COP / creatine voor mij zal betekenen.

Conclusie: tot nu toe lijkt dit me een goed product. Ik heb het natuurlijk nog maar 1 keer gebruikt, dus ik weet niet hoe deze energie zal aanhouden.

Update 1 (na 2 weken: Blijft de energie aanhouden? Met hoeveel heb ik de dosering moeten verhogen?)

Update 2 (Na het opmaken van de pot: wat heeft dit product bijgedragen tot mijn krachtprestaties?)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 16:13 ----------

Natuurlijk B&F nog een bedanken voor de sponsoring van de pot!

Update 1

Ben na 1 week overgeschakeld naar 2 schepjes. Blijkbaar is dat mijn optimale dosering, zit er nu reeds een week op te knallen :D Ik krijg er zeer veel positieve energie van, ben steeds supergoed gefocused,... Ik kan ook veel langer doorgaan en ben beduidend sterker (heb 1*90kg kunnen benchen, normaal doe ik max. 3*80). Dan heb ik nog niets gezegd over de pomp, die was echt fantastisch! Heb nog nooit zo'n harde pomp gehad, zelfs niet met pure agmatine :D

Qua energie vindt ik noxipro nog steeds de topper. Maar bij noxipro heb je dan het probleem dat sommige dingen niet meer naar behoren werken :rolleyes:
Qua pomp & kracht is de maximize intense voor mij de topper!

maximize_intense.jpg

Laatst bewerkt:
1 sample is 1 scoop.

Aan hoeveel scoops zitten in de sample? 1 of 2?
Het is maar dat ik niet gek wordt van de energie :eek:
Ga het proberen voor een voetbalwedstrijd. Goed idee?

RAFC1880

Zou het niet doen als ik jou was, tenminste, niet als het de eerste keer is dat je een PWO gebruikt.

Lijkt me namelijk niet echt prettig om een crash te krijgen tijdens de wedstrijd ;)

Ook eens een keer geprobeerd vond het niet zo heel leuk had ja te iets opgefokt gevoel.
Raar omzeggen kreeg er een licht pep gevoel van , pump zat wel dik inorde en gewicht ging ook goed om bij te nemen maar voor mij persoonlijk hoeft dit niet in men dagelijkse sups te komen .
Ik hou het lekker bij Whey & casseine voor de rest ben ik al actief genoeg !

Ik neem de laatste tijd dit supplement alleen maar in voordat ik ga stappen :P, hier ga je uren op door.... Vrienden ook :P

Voor mij bij het trainen, no go..

Maximize V2 vind ik persoonlijk beter :-)

Heb het gevoel dat als je dit hooguit 1x per week pakt, de drive blijft. Na 3-4x per week voel je er niets van, en heb je steeds meer nodig.

Het is overigens met alle preworkoutsupplementen het geval...

Ik spreek overigens niet uit VOLLE ervaring over maximize intense. Heb echter 2x een sample maximize intense genomen en het beviel UITSTEKEND. Er zaten 14 dagen tussen beide samples. Dus het was betrouwbaar genoeg om te bekijken of het supplement daadwerkelijk ''iets'' deed... en dat deed het. cijfer: 9/10

's ochtends genomen en de energie was erg goed! Ook een ''flinke'' krachttoename maar ik dacht dat ik de crash nog noxipro al erg vond.. Ik heb het grootste deel van die dag weinig eetlust gehad en vrij weinig kunnen ondernemen.
Leuk als sample voor eens in de zoveel tijd dus maar niet als vaste pwo

Ik heb nu 2x maximize intense gebruikt en qua pomp en focus niks aan te merken maar nu is het probleem dat ik snachts wakker lig (zoals nu..)
Haha hier hetzelfde. Geen extra pomp, geen extra focus, geen extra gas er op. Maar wel de hele nacht wakker liggen.
De suggestie van ophethofd om 'm te nemen voor het stappen is wel een goede dus!!! :D

Heb het gevoel dat als je dit hooguit 1x per week pakt, de drive blijft. Na 3-4x per week voel je er niets van, en heb je steeds meer nodig.

Het is overigens met alle preworkoutsupplementen het geval...
Vanwege die reden heb ik sowieso minimaal 2 preworkouts staan die ik eventueel af kan wisselen. Heb je toch weer af en toe een andere trigger.

Ik neem het niet bij iedere training. Alleen wanneer ik het nodig vind.

Ik hoef dit t*ring spul niet meer.

Heb heb net 6x genomen. En vandaag was echt de druppel.
Lekker hart ritme wat op hol slaat. Van niet eens een hele scoop.

Op noxi ging ik altijd lekker.

Dus wie een potje wilt waar 6 van de 42 scoopies uit zijn.
PM me maar.

Mijn bevindingen van Maximize Intense zijn gebaseerd op het gebruik van 1 sample, derhalve kan ik dus niet oordelen over zaken als bijvoorbeeld gewenning ten gevolge van lange termijn inname! Gemakshalve neem ik de kenmerken over, en zal ik deze beoordelen ten opzichte van mijn huidige pre-workout, Noxipro :)

Kenmerken Maximize Intense:

-Extreem heftige beleving

Mwa, Maximize Intense gaf me geen schop onder mijn reet zoals Noxipro dat wel doet... Ruim een half uur tot drie kwartier na inname besloot ik om zelf maar de gewichten te pakken in de hoop dat het uberhaupt zou werken. De eerste heftige beleving die ik ervoer was het feit dat ik noodgedwongen naar het toilet moest

-Beleef de beste trainingen ooit!

Kan ik na 1 dag schouders trainen niet direct beoordelen, moet wel zeggen dat toen mijn lichaam eenmaal warm en bezig was het wel ontzettend lekker ging

-Extreme spierkracht en uithouding

De gewichtjes voelde naarmate de training vorderde steeds lichter. Echter had ik wel het gevoel alsof dat alleen bij de eerste 5 tot 6 herhalingen het geval was, de resterende 5 tot 6 herhalingen faalde mijn spieren ouderwets. Uithoudingsvermogen nam merkbaar toe en hielp mij nog wel er een paar extra setjes uit te persen!

-Staalharde en volle spieren

Hoewel ik hier tijdens de schoudertraining niet veel van merkte kwam dit met de setjes biceps en triceps maar al te duidelijk naar voren! Of de pomp meer aanwezig was dan met Noxipro? Noxipro wint met een kleine marge maar het is om het even!

-Positieve agressie

Zoals eerder al aangegeven: Niet tijdens de aanloop naar het trainen, tijdens het trainen echter prima voor elkaar! Had veel behoefte om nog wat meer setjes te pakken!

-Onoverwinnelijk in prestatie

Helaas kan ik dit niet bevestigen in verband met de training zelf, misschien ook iets wat pas merkbaar is gedurende langere tijd?

-De perfecte pre-workout als je op dieet bent

Ongetwijfeld

-Geen “fillers” of koolhydraten

Zelfde antwoord als hierboven, ik kan met het blote ogen niet zien wat er wel en niet in zit...

-100% crash free garantie

Het sloopte mij niet zoals Noxipro dat wel doet, wat die crash precies bij mij deed kun je vinden in het Noxipro topic zelf indien je daar meer van mij over wilt lezen. Om ongeveer 9 uur 's avonds heb ik Maximize Intense ingenomen en aansluitend een uur getraind. Ik voelde mij dus niet zo slecht als bij Noxipro maar had ook zeker niet het gevoel alsof het langzaam zijn werking verloor, ik heb zodoende nog maar even muziek geluisterd in bed en toen ik een kleine 20 minuten later moe werd besloot ik om te gaan slapen. Wat wel opmerkelijk was, en ik hier al eerder had gelezen, is dat ik om het uur wakker werd tijdens de nachtrust... Ik lag iets voor twaalven in bed en ben om 1 uur wakker geworden, daarna om half 2, daarna om half 3, toen nog eens om half 4 en voor het laatst om half 5. Daarnaast voelde ik mij die ochtend erop vrij beroerd en beviel het op het toilet zitten mij ook wel prima :P

-Waanzinnig lekkere smaak

Ik weet niet precies of ik de smaak nou heel erg mee of tegen vond vallen, het glazuur knalde in ieder geval niet van mijn tanden af... Gelukkig neem je geen pre-workout voor de smaak! Ik had Fruit Punch en die was prima binnen te houden, hoewel hij wel een beetje een vreemd (na)smaakje had :)

De ervaring in zijn geheel was minder sterk dan bij Noxipro, vooral de energie en de focus die Noxipro mij geeft is voor mij ongekend! Daarentegen ben ik wel te spreken over het 'crash free' gedeelte, mijn onderbroken slaap vannacht was te wijten aan het moment van inname en dus mijn eigen domme schuld :)

Bedankt voor je uitgebreide review! :thumbs:

Wat wel opmerkelijk was, en ik hier al eerder had gelezen, is dat ik om het uur wakker werd tijdens de nachtrust... Ik lag iets voor twaalven in bed en ben om 1 uur wakker geworden, daarna om half 2, daarna om half 3, toen nog eens om half 4 en voor het laatst om half 5. Daarnaast voelde ik mij die ochtend erop vrij beroerd

Dit kreeg ik er ook van. De hoofdreden waarom ik deze pwo niet vaker ga gebruiken.

Had PWO sample gekregen van B&F bij me Whey perfection shake.. De smaak die ik had was Mango tea. Ik moet toegeven, de geur was lekkerder dan de smaak zelf.. Ik geef de smaak een 7. Omdat dit me eerste PWO was, heb ik maar de helft van de sample gebruikt aangezien ik wat ''schokkende'' reviews had gelezen. Voelde niks van tinteling onder de training, maar merktte wel dat ik een stapje hoger kon qua gewichten.. De energie was gewoon normaal, maar dat komt vast omdat ik zelf ook vrij druk ben en een hoge conditie heb (i.v.m. andere sporten). Als eind conclusie: Ik geef deze PWO een 7, omdat ik er nog niet volledig van ben overtuigd. Zal over uurtje of 2 kijken of ik enigzinds nawerkingen krijg.

Dit kreeg ik er ook van. De hoofdreden waarom ik deze pwo niet vaker ga gebruiken.

Begrijpelijk! Afgelopen Vrijdag weer rond dezelfde tijd getraind met een sample verstrekt door B&F, dit keer Nutrabolics Swollen welteverstaan, en niets geen last van? Lijkt me niet dat gewenning al na 2 keer een Pre-workout innemen optreed?

Begrijpelijk! Afgelopen Vrijdag weer rond dezelfde tijd getraind met een sample verstrekt door B&F, dit keer Nutrabolics Swollen welteverstaan, en niets geen last van? Lijkt me niet dat gewenning al na 2 keer een Pre-workout innemen optreed?

Zelfde tijd er tussen gelaten mbt je maaltijd ervoor?

In beide gevallen zat er ruim 2 uur tussen mijn avondeten en de inname van de supplementen

Heb nu een 2 trainingen geprobeerd met Hard, maar merkte er niets van. Vandaag een testzakje MI geprobeerd (samen met Hard) en wist niet wat ik mee maakte. Het is nu 3 uur na inname en zit nog steeds een beetje te stuiteren. Heerlijk getrained, mss zelfs net iets te heftig. Ik hou jullie op de hoogte over de komende trainingen :)

Bij mij net hetzelfde,
vrijdag een dag met de vroege gewerkt,eerst mijn 250gram platte kaas met ananas gegeten,hierna mijn free sample eens gebruikt...
Zakje opengescheurd en ik rook iets lekker,geur kan ik niet echt zeggen.Deed hierbij water en proefde eraan..Bweikes,zoiets had ik vanzjeleve nog nooit geproefd,dus hopelijk krijg ik in het vervolg een toch iets betere smaak.
Aangekomzn op de fitness,voelde ik nog geen verschil bij mijn eerste oefeningen maar na een dikke 10minuten leek mijn inwendige diesel motor vervangen geweest door een dikke naft...Ik kon herhalingen bijdoen met nog eens extra gewicht,dit was maanden geleden dat dit nog eens gebeurde,zelfs de dag erna voelde ik nog eens die lekkere spierpijn van na het trainen,enigste nadeel is na een oefening dat alles begint te draaien.
Na de training of in het verdere verloop van de dag geen nadeel meer gehad,ook geen crash,wel een super gevoel van de stevige training.
Dit en een vooze smaak weerhouden mij niet om een potje te kopen.Ik hoop dat dit mij erbij helpt om mij klaar te stomen voor de komende zomer..

vandaag sample voor de training gebruikt. Geen enkel gevoel waargenomen...waardeloos product, geen meerwaarde.

Terug
Naar boven