XXL Nutrition

Maximize intense - iForce Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
    -Extreem heftige beleving
    -Beleef de beste trainingen ooit!
    -Extreme spierkracht en uithouding
    -Staalharde en volle spieren
    -Positieve agressie
    -Onoverwinnelijk in prestatie
    -De perfecte pre-workout als je op dieet bent
    -Geen “fillers” of koolhydraten
    -100% crash free garantie
    -Waanzinnig lekkere smaak
    -100% werkzame stoffen!
    -0 suiker, 0 calorieen!
    -45 echte doseringen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? fruit punch => goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (ong. 7gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, levering binnen 24u, gratis samples & goodies,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t. (prijs = 29.9€)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nog niet van toepassing (update ik later)

Mijn review:

1ste indruk

Een klein potje zoals bv. noxipro. Het poeder zelf heeft een zeer aangename geur. Het poeder is roze / rood van kleur.

Smaak

Rekening houdend met het feit dat het een pre workout is, is de smaak goed te drinken. Ik had de smaak fruit punch. Mijn verwachting was dat het een zure smaak ging hebben. Dit bleek echter niet het geval te zijn. Een smaak is niet makkelijk uit te leggen, maar het smaakte zeer zoet (hangt er natuurlijk ook van af met hoeveel water je het mengt), en had een zeer aangename & lichte nasmaak. Deze was voor de rest niet storend en verdwijnt redelijk snel (dit i.t.t. purple wraath :rolleyes:).

Oplosbaarheid

Perfect! Er bleef niets achter en het loste zeer snel op. Mijn verwachting was dat er door de creatine wat korreltjes zouden blijven liggen, maar dit was niet het geval.

Ingrediënten

Deze spraken mij eigenlijk enorm aan. Er zitten weinig ingrediënten in, in een waarschijnlijk hogere / betere dosering.

COP & creatine voor kracht
Agmatine & l-norvaline voor de pomp

Pomp

Ik had eerder al ervaring met agmatine, en dit werkte zeer goed voor mij. Met een relatief lage dosering, kreeg ik een goede pomp.
Dit was bij dit product ook het geval, ik ben vandaag begonnen met bench press, en had na deze oefening al een zeer goede pomp, en leek zichtbaar voller in de spiegel (logisch met pomp:p). Deze hield aan tot ongeveer een half uur na de training.

energie

Het is al een tijdje geleden dat ik DMAA genomen heb. Daarom leek 1 scoop me zeker voldoende. Achteraf bleek dit een goede keuze te zijn.
Na ongeveer een half uurtje kreeg ik een lichte energiestoot, voornamelijk een positieve energie (van te veel caffeïne wordt ik soms wat agressief, vandaar). Ik had enorm veel zin om te trainen. De focus was ook zeer goed!
Ik heb het deze voormiddag gebruikt, en de energie hield nog enkele uren aan. Heb geen last gekregen van een crash (eigenlijk nog nooit).

(Ik moet er wel bijzeggen dat ik normaal gezien niet zo gevoelig ben voor stimulantia, enkel in grotere doseringen zoals 500mg caffeïne, 3 scoops noxipro. Maar nu is het al een tijdje geleden dat ik veel stimulantia genomen heb.)

kracht

Ik heb vandaag borst/triceps getraind. Dit is zeer goed gelukt, mede door dit product. Ik kon beter doortrainen en hier en daar 1-2 herhalingen meer. I.t.t. tot pre-workoutloze trainingen werd ik ook minder vermoeibaar (meer naar het einde toe, wanneer ik triceps train). Hier ben ik zeer benieuwd wat de combinatie COP / creatine voor mij zal betekenen.

Conclusie: tot nu toe lijkt dit me een goed product. Ik heb het natuurlijk nog maar 1 keer gebruikt, dus ik weet niet hoe deze energie zal aanhouden.

Update 1 (na 2 weken: Blijft de energie aanhouden? Met hoeveel heb ik de dosering moeten verhogen?)

Update 2 (Na het opmaken van de pot: wat heeft dit product bijgedragen tot mijn krachtprestaties?)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 16:13 ----------

Natuurlijk B&F nog een bedanken voor de sponsoring van de pot!



Update 1

Ben na 1 week overgeschakeld naar 2 schepjes. Blijkbaar is dat mijn optimale dosering, zit er nu reeds een week op te knallen :D Ik krijg er zeer veel positieve energie van, ben steeds supergoed gefocused,... Ik kan ook veel langer doorgaan en ben beduidend sterker (heb 1*90kg kunnen benchen, normaal doe ik max. 3*80). Dan heb ik nog niets gezegd over de pomp, die was echt fantastisch! Heb nog nooit zo'n harde pomp gehad, zelfs niet met pure agmatine :D

Qua energie vindt ik noxipro nog steeds de topper. Maar bij noxipro heb je dan het probleem dat sommige dingen niet meer naar behoren werken :rolleyes:
Qua pomp & kracht is de maximize intense voor mij de topper!

maximize_intense.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik werd wel gefocused van dit spul maar mijn kracht was nog minder dan de week ervoor zonder een PWO.

Savonds kon ik ook niet slapen, ik vind het echt een grote aanfluiter persoonlijk.
Ik heb dit ook gehoord van andere gasten in mijn gym, maar kan toeval zijn.
 
Slapeloosheid heb ik ook ervaren, ik nam een sample 4 uur voor bedtijd en ben die nacht 5 keer om het uur wakker geworden...
 
Ik heb m'n sample net ingenomen. ga zo trainen. zal straks ff laten weten of het werkte.
 
Oke ff een verslagje:
had om 12:45 voor de laatste keer gegeten.
14:30 PWO sample ingenomen (1 scoop)
Nou rond 15:00 was ik bij de sportschool. ff warming up en toen begonnen aan de training. merkte al dat me hartslag redelijk hoog was terwijl ik nog maar amper iets gedaan had + goed zweten.
Ik merkte ook wat meer focus maar het was niet echt een fijn gevoel. De eerste oefeningen rug gingen dan ook klote en bij deadlift was m'n kracht/energie gewoon helemaal weg dus heb ik die na 1 setje afgekapt!
Uiteindelijk toch maar door gegaan met biceps. Toen ik uiteindelijk aan het hammer curlen was (was toen ong 50 min aan het trainen) kreeg ik ineens epic energie. Daarna dus nog maar een poging gedaan tot deadliften en deze keer ging het 10x beter. Ik had ineens wel de goede feeling. Focus was wat minder (wat ik alleen maar fijner vond) maar kracht en energie waren prima. Uiteindelijk nog een dikke PR gezet op DL 3x120kg belt +strapped. Was wel de eerste keer met belt maar m'n vorige PR stond op 4x105 strapped only dus toch wel een flinke vooruitgang. Ook de pomp houd goed aan. Zit nu nog met een pomp in me biceps. Uiteindelijk dus toch nog wel lekker getraind maar voor mij geen PWO's meer. Gebruik ze de volgende keer wel voor het uitgaan.
 
Laatst bewerkt:
Heb je dermate slechte ervaringen met pre-workout's dat je er in zijn geheel van afziet?
 
Het is de eerste keer dat ik een Pre-Workout probeer. De sample gebruikt om deze ochtend schouders te trainen aangezien ik in de week altijd savonds train loopt de training sochtends nooit lekker (altijd loom en moe) maar nu had ik dit niet. Lekkere training gehad! Wel heb ik momenteel nog altijd niet echt veel honger. daarnet moeten eten en kreeg echt niet veel binnen. Ook heb ik last van een klein beetje duizeligheid.

Kgeef het een 7/10. Doet wat het moet doen nl. je zin doen krijgen om lekker te knallen :D. Kheb wel niks gevoeld van "positieve agressie en een euforisch gevoel".

Ik zou het nu wel niet elke training gebruiken maar enkel als je niet superveel zin hebt of beetje moe bent.

Dit product pept je op om te trainen maar 1 caffeinetab doet dit bij mij ook al. En die zijn toch altijd stukken goedkoper. :)

Smaak (lemon raspbery) is ook ok. van de zoet/zure lemonsmaak wordt je meteen wakker. :D
 
Heb je dermate slechte ervaringen met pre-workout's dat je er in zijn geheel van afziet?

Heb een keer een scoop Hard! gehad en daar heb ik werkelijk 0,0 van waargenomen. Het is gewoon een beetje een gekloot om erachter te komen welke nu wel of niet bij je werkt. Tegen de tijd dat je dat weet heb je wss al 5 verschillende of meer gehad. Had gisteravond ook nog hartkloppingen btw... lijkt me ook niet echt gezond. en ik kan ook makkelijk trainen zonder een pre work out dus waarom zou ik ze nog voor m'n trainingen gebruiken? Voor het uitgaan lijken ze me veel fijner want dan heb ik geen alcohol meer nodig :)
 
Laatst bewerkt:
Samples zijn een goed middel om te kijken wat wel of niet voor je werkt, vraag er gewoon naar bij de winkels! Een goede vriend van mij ervaart met pre-workouts precies het tegenovergestelde van wat ik ermee ervaar, misschien heb jij ook iemand die je kent die ook pre-workouts heeft zodat jullie elkaars producten kunnen proberen? En zonder trainen kan inderdaad ook prima! Zoals boven jou ook, zie je regelmatig mensen die gewoon cafeïne tabletten nemen voor het trainen, aangezien dat (naast 1,3 DMAA) negen van de tien keer voor het opwekkende gevoel zorgt... Misschien is dat iets voor jou!? :)
 
Ik heb ook een sample van dit product gehad.Dit is ook de eerste pwo product wat ik gebruikt heb. Dus ik nam hem vanochtend in rond een uur of half 11. Er stond aanbevolen te beginnen met een halve scoop, maar ik dacht neem wel gelijk helemaal:) Na 15 min merkte ik al dat ik onwijs veel energie kreeg. Toen na 20 min in de sportschool had ik onwijs veel energie. Maakte een stuk meer herhalingen met alle oefeningen en wou gewoon geen rust nemen. Deed veel meer oefeningen dan normaal:D Alleen ik had denk net iets teveel genomen voor de eerste keer werd een beetje duizelig als ik rust nam. Ook wel een beetje een crash erna, maar dit komt denk meer omdat ik aan het cutten ben en niet veel gegeten heb. Ik vond het iniedergeval een geweldige training:)
 
Samples zijn een goed middel om te kijken wat wel of niet voor je werkt, vraag er gewoon naar bij de winkels! Een goede vriend van mij ervaart met pre-workouts precies het tegenovergestelde van wat ik ermee ervaar, misschien heb jij ook iemand die je kent die ook pre-workouts heeft zodat jullie elkaars producten kunnen proberen? En zonder trainen kan inderdaad ook prima! Zoals boven jou ook, zie je regelmatig mensen die gewoon cafeïne tabletten nemen voor het trainen, aangezien dat (naast 1,3 DMAA) negen van de tien keer voor het opwekkende gevoel zorgt... Misschien is dat iets voor jou!? :)
Nah cafeine doet niet zo veel bij mij. Als ik nog een keer een sample krijg van een andere zal ik die idd ook wel ff bij het trainen proberen maar de volgende keer dat ik maximize krijg alleen nog maar voor het uitgaan :) Ik hoor vooral goede verhalen over jack3d, noxipro, crack enzo. Misschien die ook maar eens proberen. Ik kom helaas nooit bij een supplementenwinkel maar heb wel redelijk veel contacten die ook trainen.
 
Dat Noxipro lekker werkt kan ik wel beamen, hoewel ik dan wel de kanttekening moet maken dat ik ontzettend gevoelig ben voor pre-workouts wanneer ze daadwerkelijk aanslaan. Zo deed Crack (veel te duur) letterlijk niets bij mij, en Tested Performance (absoluut niet duur) voel ik nu, 9 uur later, nog steeds aan mijn lichaam vreten... Beide dus eigenlijk geen producten waar ik bij blijf!
 
Ik moet helaas zeggen dat ik Maximize intense niet zo geweldig, eigenlijk vrij slecht vind. Ik had hoge verwachtingen van het product aangezien ik al vrij bekend was met Dexaprine en deze zeer goed bevalt. Ik heb maximize, in de smaak mango tea van een vriend gekregen. Deze zei dat hij er misselijk van werd en er niet lekker op kon trainen. Onzin dacht ik.

Volgende dag geprobeerd. 1 scoop gedaan met zo'n 500 ML water. Dit vond ik al lastig om weg te krijgen. Het was mierzoet! Na veel pijn en moeite toch opgedronken, vervolgens gaan trainen. Na een van de eerste oefeningen merkte ik al dat ook ik, er misselijk van werd. Het misselijke gevoel nam als het ware compleet de energie rush weg. Nu heb ik nog een potje maximize in de kast, gelukkig stond er ook nog HARD die wel goed bevalt!
Binnenkort geef ik maximize nog wel een kans. Ik ben heel benieuwd maar ik vrees het ergste.
 
Ik heb het deze avond maximize intense uitgeprobeerd.
Met mijn eerste oefening was ik sterker dan normaal, en ik begon veel te zweten (wat ik normaal nooit doe). Na de tweede oefening ging het mij niet meer echt en na mijn training ben ik er misselijk van geworden.
 
Gebruik nu een tijdje HARD als pre workout maar dit valt en beetje tegen. Werkt dit merk beter? Heb zeer goede ervaringen met de fatburner.
 
Ik werd ook misselijk van maximise intense en hard doet niks met mij. Het smaakt naar dextrose en geeft ook dezelfde werking (geen dus). De enige PWO die tot nu toe voor mij echt iets gedaan heeft is noxipro waarvan de smaak niet te hachelen was maar hier moet je overheen kijken. Persoonlijk wacht ik totdat Craze een keertje in de aanbieding is voor zo'n 25 eurotjes omdat ik hier veel goede dingen over gelezen heb en het mij nu te duur is.
 
Ik ben klaar met pre-workouts. Had er sowieso al geen hoge dunk van, maar heb dus wel uit nieuwsgierigheid in de voorbije twee jaar 3 samples geprobeerd.

Van de eerste - ben de naam kwijt - voelde ik niks. De tweede was noxipro, en daarvan moest ik gewoon meer zweten dan gewoonlijk. Deze morgen dus de maximize intense sample geprobeerd. Heb altijd een goeie pomp tijdens de training en die was nu dus ook goed, maar niet merkbaar meer of beter. Qua intensiteit en focus ging het ook gewoon even goed. Kon niet meer of minder gewicht pakken, misschien hier en daar een herhalinkje meer, maar opnieuw, niet noemenswaardig.

Het enige positieve effect dat voor mij het vermelden waard is, is het feit dat ik plots tot de vaststelling kwam dat ik al 1.5u aan het trainen was en nog wel even kon blijven gaan. Wat ik wijselijk niet heb gedaan, want het was al mooi geweest. Dat weegt echter niet op tegen het feit dat ik mijn hartslag moeilijker naar beneden kreeg tussen oefeningen en het overmatige zweten. Ben sowieso al een zweter en kan dus wel zonder die surplus.

Mijn pre-workout aanrader: Een goeie kop koffie en een deftige motivatievid op youtube. Werkt altijd.
 
Je spreekt nu uit eigen ervaring, bij mij doet een kop koffie namelijk niks en doet een pre-workout wel zijn werk. De werking verschilt erg per persoon.
 
Je spreekt nu uit eigen ervaring, bij mij doet een kop koffie namelijk niks en doet een pre-workout wel zijn werk. De werking verschilt erg per persoon.

Ik had nooit de intentie om objectief te zijn. :) Getuige daarvan onder andere mijn eerste zin, die met "ik" begint en meteen de toon aangeeft van de hele post, én de verwoording: "Mijn pre-workout aanrader: [...]".

Daarbij komt nog eens dat een topic of post in een "supplementenreview" per definitie een persoonlijke mening is. Want anders was de zogezegd objectieve info van de fabrikant gewoon op iedereen van toepassing en waren er simpelweg geen 'reviewtopics' nodig waarin iedereen zijn gedacht kan zeggen.

En ondanks mijn lange reply heb je gelijk hoor, maar ik vond het nogal vanzelfsprekend. ;)
 
De meeste sups zijn persoonsafhankelijk qua werking. De meningen kunnen uiteen lopen. De behaalde resultaten eveneens. Het mooie aan deze topics is toch de verschillende info die men kan opstrijken. Daarop kan men hun eigen keuze maken en zeggen....give it a try of ik zoek verder naar wat anders. Ook kunnen de tips die hier en daar gegeven worden de doorslag geven.
 
Ik vind hem ronduit smerig, of ie zn werk doet merk ik zo.
 
Back
Naar boven