MuscleMeat

McCain en Obama, constant hetzelfde gelul

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.658
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
[Link niet meer beschikbaar]

Eigenlijk wel treurig dat ze amper echt inhoud blijken te hebben maar goed die verkiezingen gaan al tig jaar niet meer over inhoud.

haaa.. es iemand die mijn punt verdedigt.. Goe EricR gij zijt menne mummie numero uno

Obama geen inhoud hebben? Ik vond hem tijdens de debatten zeker inhoud hebben.

hoezo? ik merk toch wel dat obama de grootste issues naar boven brengt hij heeft zeker meer inhoud dan mccain

• Topic Starter Topic Starter
Obama geen inhoud hebben? Ik vond hem tijdens de debatten zeker inhoud hebben.

Als je constant hetzelfde riedeltje afspeelt is dat toch een teken van weinig inhoud. Dit filmpje is natuurlijk wel gechargeerd aangezien je alleen de soundbites hoort uit een debat maar zowel Obama en McCain lijken op platen die worden afgespeeld en niet op personen.

obama, die heeft gewoon geen concurrentie.. een demente ouwe bekkentrekker..
Zen meesters hebben er vandaag nog es 4 miljoen dollar tegenaan gegooid en wat TV propaganda uitgezonden... Den ouwe gaan diezelfde heren nu stilaan plat leggen in zen beddenbak, die heeft nu zijn deel van show uitgespeeld.. dan kan ter terug wat op adem komen..

Laatst bewerkt:
Stemmen winnen met inhoud :roflol: hallo we leven niet meer in 1830...

slogans, talking point, one liners is only thing people understand nowadays

iemand trouwens een link naar de 30 minuten die obama van de week vollullde op de usatv?

wat uw avatarreman al lang zit te hekelen.... stemmen gaan?
hehehehe.. ge kunt nog beter zuipen gaan..
De kater zal niet zo lang duren dan.. :zuip:

Echt jij spoort gewoon voor geen millimeter he?

Kun je niet gewoon op nujij.nl of fok je onzin gaan spammen? Daar lopen wel meer van die wierdo's rond met een compleet ****ed up wereldbeeld...

amen

ook bedankt bro..

als je de ideeen zelf niet kunt / wilt weerleggen teckel je de spreker maar.. goedkoop, heel goedkoop had beter van je verwacht.

nee dan die reclamespots.. daarin zeggen ze nog net niet

your mother sucks c**ks in hell

:D

...wellicht over 4 jaar :P

Echt jij spoort gewoon voor geen millimeter he?

Kun je niet gewoon op nujij.nl of fok je onzin gaan spammen? Daar lopen wel meer van die wierdo's rond met een compleet ****ed up wereldbeeld...

amen

intriest man..
je zet George Carlin in je avatar en weet niks van waar die man voor staat. De man was veel meer dan een van de beste "standup comedians" ooit!
Hij was 1 van de grootste advocaten van het gedachtengoed waar ook ik voor sta en durf voor uit te komen. "Your masters" etc zijn woorden van hem.. het aan de kaak stellen van het bestaand systeem IS de rode draad doorheen de man zijn oevre.. Spijtig dat niet iedereen verder kan kijken dan de oppervlakkige moppen... gezien de man nu niet meer onder ons is, stel ik je voor uit respect voor de 'stuff' waar hij voor stond zijn beeld uit je avatar te verwijderen en er een linkse figuur in te smijten zonder ruggengraat...

Carlin also gave special attention to prominent topics in American and Western Culture, such as obsession with fame and celebrity, consumerism, Christianity, political alienation, corporate control, hypocrisy, child raising, fast food diet, news stations, self-help publications, patriotism, coïtusual taboos, certain uses of technology and surveillance, and the pro-life position,[52] among many others.
:sukkeltje:

Laatst bewerkt:
BackInAction voldoet in ieder geval aan de meeste kenmerken van typisch 'internet ruis'

[x] conclusies trekken op basis van sumiere informatie
[x] verheerlijking van komedianten en zichzelf hiermee identificeren
[x] namedropping - 'lees dit maar!'
[x] complottheorieen
[x] onprettige zinsbouw en schreeuwerige schrijfsT
[x] Ron Paul
[x] vrijwel alle posts rieken naar "Ik weet veel, lees eens wat meer mensen!!!" zonder ook maar oog te hebben voor het gegeven dat hier een groot aantal mensen rondlopen die daadwerkelijk verstand hebben van dingen en niet alles onsamenhangend en selectief gekozen bij elkaar gegoogled hebben

intriest man..
je zet George Carlin in je avatar en weet niks van waar die man voor staat. De man was veel meer dan een van de beste "standup comedians" ooit!
Hij was 1 van de grootste advocaten van het gedachtengoed waar ook ik voor sta en durf voor uit te komen. "Your masters" etc zijn woorden van hem.. het aan de kaak stellen van het bestaand systeem IS de rode draad doorheen de man zijn oevre.. Spijtig dat niet iedereen verder kan kijken dan de oppervlakkige moppen... gezien de man nu niet meer onder ons is, stel ik je voor uit respect voor de 'stuff' waar hij voor stond zijn beeld uit je avatar te verwijderen en er een linkse figuur in te smijten zonder ruggengraat...

:sukkeltje:

Geek :roflol:

Sjongejongejonge..

ja, nu komt de hele bende zich er al mee moeien..

[x] conclusies trekken op basis van sumiere informatie
[x] verheerlijking van komedianten en zichzelf hiermee identificeren
[x] namedropping - 'lees dit maar!'
[x] complottheorieen
[x] onprettige zinsbouw en schreeuwerige schrijfsT
[x] Ron Paul
[x] vrijwel alle posts rieken naar "Ik weet veel, lees eens wat meer mensen!!!" zonder ook maar oog te hebben voor het gegeven dat hier een groot aantal mensen rondlopen die daadwerkelijk verstand hebben van dingen en niet alles onsamenhangend en selectief gekozen bij elkaar gegoogled hebben __________________
ik geef toe dat ik me bezondig aan veel van je punten. Terecht dat je me er op wijst, waarvoor mijn dank. :D

ook deze belediging zal ik er nog bij nemen... ;)

als jullie alles zo goed doorzien en weten, laat men posts dan voor wat ze zijn.. een vervuiling van jullie hoogstaande intellectuele uiteenzetting van de politiek.. Na een tijdje van negeren en vernederen zal de conspiracy wierdo geek wel opgeven en terug in zen hol kruipen... :thumbup:

Laatst bewerkt:
Je lijkt wel een beetje op iemand genaamd Koert, BackInAction.

Terug
Naar boven