Tja, ik heb wel eens wat xtc'tjes gehad en dat waren allemaal wel positieve ervaringen. Denk dat r genoeg info over de uitwerkingen e.d. te vinden is. Ik kan je wel vertellen dat ik, vooral de eerste keren, echt zo super happy was, niet normaal joh

Je zit maar wat, je bent ongelofelijk blij en opgewekt en weet eigenlijk helemaal niet waarom (jah die zwieper dan

). Je voelt je lichamelijk super lekker, heel licht en zacht. Vooral als het begint te werken lijkt het echt alsof je plots door iemand opgetilt wordt. Je krijgt meestal een enorme lul-kick, je wil dus met iedereen praten en iedereen is je beste maat. Knuffelen is daar dan ook vaak een gevolg van
Ik denk niet dat het echt goed is voor je spiermassa. Denk zelf dat MDMA wel mee valt met spiermassa afbraak en dat de amfetamine daar meer verantwoordelijk voor is. Maar als je een avond gebruikt dan eet je meestal slecht omdat eten gewoon totaal niet lekker is en je echt een half uur nodig hebt om een broodje naar binnen te werken. Verder ben je meestal erg lang op. Maar als je het een beetje goed in planned, en dus volgende dag goed eet en misschien op de avond zelf nog een paar schakies binnen weet te krijgen dat het goed te doen is. Zolang je het maar niet te vaak doet!
En dat is vaak ook het gevaar. Het is niet duur, het voelt lekker, het is makkelijk te krijgen. Allemaal redenen waardoor veel mensen al gauw wekelijks aan dat spul zitten. Op dat moment ben je fout bezig. Maar zolang je een beetje discipline hebt (en dat heeft de gemiddelde BB'er wel) dan zie ik r niets kwaads in.