AndroidHealthClinic

MDMA gebruik

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Dit sluit eigenlijk aan bij enkele threads die hier eerder geweest zijn. Maar ik wil graag van mensen weten die weleens MDMA gebruikt hebben wat hun effecten en ervaringen waren. (Dus geen links naar sources)

En ook, in hoeverre heeft het invloed op je spieren. Ik heb het dan over een kleine hoeveelheid MDMA en eenmalig gebruik. En indien iemand tips heeft voor gebruik om rekening mee te houden hoor ik die ook graag.

In hoeverre het invloed heeft op je spieren weet ik niet.

Maar weet wel dat "pure"Mdma wat meestal kristallen zijn zeer lekker is.
Bij pillen is het altijd nog maar afwachten wat voorn effect het gaat geven en hoe je je gaat voelen.
Bij mdma heb je altijd dat lekkere gezellige gevoel over je.

Maar volgens mij is pure mdma stukken minder slecht dan pillen omdat het daar altijd nog maar afwachten is wat erin zit.
Als ik een avond mdma heb gebruik ben ik ook lang niet zo brak de volgende dag als met pillen.

tog een link ;)

veel en uitgebreide gebruikerservaringen: erowid

Tja, ik heb wel eens wat xtc'tjes gehad en dat waren allemaal wel positieve ervaringen. Denk dat r genoeg info over de uitwerkingen e.d. te vinden is. Ik kan je wel vertellen dat ik, vooral de eerste keren, echt zo super happy was, niet normaal joh :) Je zit maar wat, je bent ongelofelijk blij en opgewekt en weet eigenlijk helemaal niet waarom (jah die zwieper dan :)). Je voelt je lichamelijk super lekker, heel licht en zacht. Vooral als het begint te werken lijkt het echt alsof je plots door iemand opgetilt wordt. Je krijgt meestal een enorme lul-kick, je wil dus met iedereen praten en iedereen is je beste maat. Knuffelen is daar dan ook vaak een gevolg van :)

Ik denk niet dat het echt goed is voor je spiermassa. Denk zelf dat MDMA wel mee valt met spiermassa afbraak en dat de amfetamine daar meer verantwoordelijk voor is. Maar als je een avond gebruikt dan eet je meestal slecht omdat eten gewoon totaal niet lekker is en je echt een half uur nodig hebt om een broodje naar binnen te werken. Verder ben je meestal erg lang op. Maar als je het een beetje goed in planned, en dus volgende dag goed eet en misschien op de avond zelf nog een paar schakies binnen weet te krijgen dat het goed te doen is. Zolang je het maar niet te vaak doet!

En dat is vaak ook het gevaar. Het is niet duur, het voelt lekker, het is makkelijk te krijgen. Allemaal redenen waardoor veel mensen al gauw wekelijks aan dat spul zitten. Op dat moment ben je fout bezig. Maar zolang je een beetje discipline hebt (en dat heeft de gemiddelde BB'er wel) dan zie ik r niets kwaads in.

Laatst bewerkt:
ik ben zelf 100% tegen recreatieve drugs. Wie ermee betrapt wordt al is het maar 1 pilletje zou direct zonder proces een gevangenisstraf moeten krijgen vind ik!

Stefanie zei:
ik ben zelf 100% tegen recreatieve drugs. Wie ermee betrapt wordt al is het maar 1 pilletje zou direct zonder proces een gevangenisstraf moeten krijgen vind ik!

:rolleyes: dus jij drinkt ook nooit alcohol of koffie?

Marky zei:
Dit sluit eigenlijk aan bij enkele threads die hier eerder geweest zijn. Maar ik wil graag van mensen weten die weleens MDMA gebruikt hebben wat hun effecten en ervaringen waren. (Dus geen links naar sources)

En ook, in hoeverre heeft het invloed op je spieren. Ik heb het dan over een kleine hoeveelheid MDMA en eenmalig gebruik. En indien iemand tips heeft voor gebruik om rekening mee te houden hoor ik die ook graag.

Ervaringen: gewoon heel lekker. Zweven zonder dat hyperaktieve gevoel. Je kan 5 uur non-stop dansen, maar als je een paar uur stil wilt liggen kroelen met iemand kan dat ook gewoon. En veel minder last van verkrampte kaken, etc. De volgende dag is het ook een stuk minder onprettig wakker worden. Ik ben dan een beetje duf ("wollig") maar niet depri.

Wat betreft invloed op spieren: qua spiervolume weet ik het niet (ben geen BBer), maar mn zondagochtend-training heeft er meestal niet echt last van.

Tips: gewoon niet te veel nemen. Het doel is dat warme, zachte gevoel. Als je teveel neemt, kan je net zo goed gelijk MDEA nemen. Je gaat dan namelijk toch strakker staan. Dus 100-150 mg per avond, in combinatie met een paar (dus niet 10) alcoholische drankjes is een lekker niveau.

EDIT:
ik zou dus met 1x60-80 g beginnen en vanaf daar verder kijken. Ik heb nu capsules met 200 mg en een halfje daarvan is net ietsje teveel in 1 keer. En de hele capsule in 1 keer trekt niemand... m.a.w. een schuimbekmoment. :)

Laatst bewerkt:
Ik heb caps van 200mg, daar neem ik er 2 van op een avond en sta de hele nacht op de kop

Stefanie zei:
En zo is het! En coïtus voor het huwelijk moeten ze ook verbieden! En s’avonds met de handjes boven de dekens naar bed want onaneren heeft onze lieve Heer verboden! :rolleyes:
Het is prima dat jij geen zin hebt om met drugs te experimenteren. Maar sommige mensen denken daar anders over en ik denk dat je dat moet respecteren.

On-topic:
Mdma is chemisch opgewekte verliefdheid. Onder invloed van mdma vind je alles en iedereen mooi en lief. Mijn ervaringen met mdma (pillen) zijn erg positief, ook de kater vond ik wel meevallen. Verder ben ik het helemaal met Rob G eens. Zo heel af en toe zal het geen kwaad kunnen, maar je moet wel in de gaten houden dat het geen gewoonte wordt.

dj_phreak zei:
Ik vind dit soort uitlatingen van een hoop jeugd zo verfrissend naief. Kan er altijd wel om glimlachen.

Ik weet ook wel dat een bakje koffie of een glas alcohol anders is dan MDMA. Het gaat om de gedachte dat zei zegt dat iedereen die drugs gebruikt de gevangenis in moet, en alcohol en koffie zijn ook nog altijd drugs en ook nog altijd zeer verslavend!!! Dus ik noem dit soort opmerkingen helemaal niet naief!

In mijn ouwe tijd (LOL) nam ik het ook je vind iedereen lief en aardig en je hebt energie voor 100 maar die dag erna BLAAT nee voor mij hoeft het niet meer dan maar burgelijk achter de bloemen zitten thuis:)

Ennuh, ik raad iemand die voor de eerste keer MDMA gaat gebruiken ook geen lage dosis aan. De eerste keer is een keer zoals je dat daarna nooit meer mee zal maken. Als ik in je schoenen stond regelde ik meteen een goede pil zodat je ook een knetter avond hebt en niet zo half om half slap gevoel. Maarja dat is mijn mening. Als je het doet, doe het dan ook goed!

Ervaring: heerlijk! Hele nacht op wolken :) Ik word er niet knuffelig van, wel ga ik helemaal op in de muziek en het licht (lampjes, lampjes, lampjes was het enige zinnige wat er bij de eerste keer gebruik uitkwam :D)
Ben er overigens na de laatste keer (nov 03) mee gestopt vanwege een megakater. Ben een week (ik overdrijf niet) depressief geweest.
Dance Valley dit jaar ga ik wel weer lekker wousen in het zonnetje, kater neem ik op de koop toe. Weet nu al dat ik dan weer voor een hele poos klaar mee ben.

marky over het algemeen is alles wat heel leuk is. slecht voor je spieren. drank drugs enz........ als je daar bang voor bent neem ghb breekt geen spieren af. bouwt het zelf nog op!

!!BarmaN!! zei:
marky over het algemeen is alles wat heel leuk is. slecht voor je spieren. drank drugs enz........ als je daar bang voor bent neem ghb breekt geen spieren af. bouwt het zelf nog op!
Ik heb gasten van 110kg out zien gaan van GHB.....gaat het goed ***** jha George niks aan de hand boem valt hij op de grond.....weet je zeker dat het goed gaat ***** jha echt.......neemt er nog een leuk hoor heel de avond van je kruk afvallen GHEGHEGHEGHE[Abeelding niet meer beschikbaar]

ScHrOeFjE zei:
Ik heb gasten van 110kg out zien gaan van GHB.....gaat het goed ***** jha George niks aan de hand boem valt hij op de grond.....weet je zeker dat het goed gaat ***** jha echt.......neemt er nog een leuk hoor heel de avond van je kruk afvallen GHEGHEGHEGHE[Abeelding niet meer beschikbaar]

hehehehehe

Rob G zei:
Ik weet ook wel dat een bakje koffie of een glas alcohol anders is dan MDMA. Het gaat om de gedachte dat zei zegt dat iedereen die drugs gebruikt de gevangenis in moet, en alcohol en koffie zijn ook nog altijd drugs en ook nog altijd zeer verslavend!!! Dus ik noem dit soort opmerkingen helemaal niet naief!
Ik was ff te kort en bondig. Ik bedoelde dat zij naief was, niet jij. :)

Stefanie zei:

Wie op onnozelheid, stommiteit en onwetendheid wordt betrapt zou van mij zonder proces de gevangenis in moeten! :)

Terug
Naar boven